לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

סיפור אמיתי על כבשה


 

ד' שלחה לי במסנג'ר מייל שזה עתה קיבלה, אני מביאה אותו בפניכם כלשונו ("לא נגענו"):

 

היי לכולם,

אני מארגנת קבוצה של שישה אנשים כדי לקנות יחד כבשה, לאספקה שוטפת של חלב כבשים אורגני.

בשביל מה זה טוב?

החלב שאנחנו קונים בסופרמרקט מפוצץ בהורמונים, אנטיביוטיקה ועוד חומרים מזיקים. בנוסף, חלב פרה אינו בריא כמו חלב כבשים.

הכבשה תספק לנו חלב נקי וטהור, שממנו אפשר להכין בקלות גם גבינות ויוגורט (כל מה שצריך זה חיתול בד!).

מה זה דורש ממני?
בעיקרון, הקבוצה תכלול שישה אנשים (כרגע אנחנו כבר ארבעה). מעבר לתשלום הראשוני של 200 שקלים לרכישת הכבשה והובלתה לתל אביב (הדגשה שלי, מ.ר.), כל אחד מתחייב לבוא פעם בשבוע כדי לחלוב את הכבשה ולהאכיל אותה. תנובת החלב שלה באותו יום - תלך אליו.
היות שהכבשה תעמוד בגינה של הבית שלי, נצטרך לתת לוועד הבית - בתמורה להסכמתו לשכן אותה שם - את תנובת החלב של שבת (שוב, הדגשה שלי).
כמו כן, יש להעביר תשלום שוטף של 25 שקלים בחודש עבור אוכל לכבשה.

איך מצטרפים?

פונים אלי.

תודה ונמסטה.

 

על המייל חתומה בחורה בעלת מעוף בשם גליה. ד' מזדעזעת מכך שאני מגלה עניין, אומרת שלעולם לא תגע בעטינים של מישהי שלא תגע בשלה בחזרה. אני אומרת שאני לא שותה חלב פרה אבל לשתות חלב לא מפוסטר נראה לי התאבדות, במיוחד אם הכבשה גדלה במקום אחר, בייחוד בחצר תל-אביבית מלאה בקקי ופיח. חוץ מזה אני חושבת שגליה צודקת לגמרי, לגבי החלב הכימיקלי שיש בסופר, לגבי זה שחלב פרה פשוט לא בריא. בסה"כ הרעיון מגניב, כן.

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 14/6/2006 15:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיקה רוֹב ב-14/6/2006 22:49



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)