לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

להיות בת 27 זה סיפור רציני


 דבר מוזר יום-הולדת.

כשהייתי בת 17 החלטתי שלימי הולדת אין משמעות, סתם נקודת ציון על ציר זמן פיקטיבי. "אין זמן", אהבתי לקבוע אז, "זו רק פיקציה, רק תנועה בחלל". מאז אני קצת סקפטית לגבי ימי ההולדת שלי. עברו 10 שנים ורק השנה הגעתי לערוך עם עצמי דיון נוקב בקשר לזה, ועניתי לעצמי שאני מלאה בבולשיט. אין זמן, את אומרת? ניחא. זאת רק אפשרות לא מוחשית לגשר בין אירועים? ניחא פעמיים. עד פה אני איתך. אין משמעות? רגע. לפני 27 שנים בקעת לפה. שימי שניה בצד את כל התאוריות והספקולציות והניחושים על התקיימות שהיא מעבר, לפני ואחרי חיים גשמיים על כדור הארץ- תאמרי לעצמך בפשטות שעם העובדה שאת חיה בצורה גשמית מאוד (בנוסף לכל מני דברים אחרים) כבר 27 שנים לפי מניין כדור הארץ בסיבוב הזה, אין להתווכח (הו, אני יכולה להתווכח על הכל. העבר שלי גם כך נראה לי פיקטיבי מאוד). לפני זה מי יודע איפה היית, אם בכלל. נכון, רוחניות זה מבלבל, ולפעמים העולם נראה בכל מני דרכים, והקיום, והגשמיות, והגוף ותחושת המציאות, והתפיסה מבלבלת מאוד, כי מרגישים כ"כ ערטילאיים כשרואים את הכל במאקרו, שכמעט מעליב לחיות בתור נקודת מיקרו אחת יחידה. המיקרו נראה לא חשוב וזה תמיד הכשל שלי- רק רגשות חזקים גורמים לי ממש לשים לב למיקרו, כך שאני תמיד חושבת כ"כ בגדול שאני מאבדת הקשר כמעט לחיים שלי, או כ"כ בקטן שאני אובססיבית לפרטים קטנים כ"כ, שבינם לבין התמונה המלאה כמעט אין דבר.

בכל מקרה, בשיחה שלי עם עצמי אמרתי, שאמנם זה קצת פגאני, לחגוג את המצאותך בעולם לפי ספירת מחזורי הירח, אבל העולם הזה מחזורי, ומה עוד אפשר לספור כשרוצים להכניס דברים לסדר, אם לא אבנים גדולות מאוד? אז נכון, זה מאוד טקסי, כמעט דתי לחגוג את זה כך, אבל לעזאזל! מה רע בלקדש את היום שבו באת לעולם הזה בצורתך הנוכחית? damn, אני אומרת, זה עדיין נראה לי שולי. אני לא חושבת שאני יכולה באמת להעריך את היום שבו צצתי פה, כן, בצורתי הנוכחית, אני חושבת- שהייתי רוצה מאוד שמישהו אחר יעריך את זה. יעריך את זה ממש. כ"כ שירצה להדליק לי נרות יומולדת, ולהיות איתי כל דקה של היום הזה, ויקנה לי דברים קטנים שידע שרציתי, ויכתוב לי מילים טובות, ויתן לי את התחושה שהקיום שלי נחגג. אז, אולי, אאמין בימי-הולדת שוב.

 

 

יעל לוקחת אותי לאכול, ואחרי יש איזו הופעה גדולה שנאמר לי שאולי תהיה לנו כניסה לאחורי הקלעים שלה. אם לא נשתה משהו ונסיים את היום (או שחברים יצטרפו ויהיה מאוד נחמד).

 

יום הולדת לי שמח לכולם, נשיקות למברכים וחיבוקים באופן כללי, כן.

 

 

 


אגב כן, התחלתי פה בתור מיקה24, ביולי לפני שלוש שנים. ואז הייתי מיקה25, וקצת מיקה26 ואז נשבר לי.

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 15/6/2006 20:34  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דריה מהבלוג ב-16/6/2006 00:19



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)