לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2004

נסT אפרסק.


 

אירועי היומולדת עברו במינימליזם סביר. שני זרי פרחים ועציץ, בלונים, ברכה, נר על בראוני וארוחת צהריים עם הסבתות.

 

גזרתי לשניים מהחתולים את הציפורניים. גורה סירבה בתוקף ואפילו שרטה אותי כהלכה.

 






אם נדע/ יעקב שבתאי (ז'אק ברל).


אם נדע לאהוב שנינו את ואני מתוך הלב ילדה, יפרחו יונים


אם נדע לאהוב ולו רק במבט גם ימים אפורים יראו כמו שבת


אם נדע לאהוב בחיבה וברוך החושך יעלם והאור ימלוך


אם נדע לאהוב גם קרוב גם רחוק האימה והצער לא יהיו לחם חק


אם נדע לאהוב יד נושיט לכושל נרפא לכואב ננחם לסובל


אם נדע לאהוב כל צמא ורעב אדם אז לאדם לא יהיה זאב


אם נדע לאהוב העולם אז ישקוט ואבות על בנים לא יוסיפו לבכות


אם נדע לאהוב אז תוסר הקללה ולמוות כבר לא תהיה ממשלה


אם נדע לאהוב אז נישא את הראש לא גאים לא שפלים כי פשוט בני אנוש


אם נדע לאהוב אז הבוקר יעור ונשיר שיר חדש אביבי ושיכור


אם רק נדע לאהוב נגלה מרחבים את הזמן את השמש ואת ים הכוכבים

 

כפי שניתן לראות, תסביך השאנסונים שלי ממשיך בעוז.

אני חושבת להתקשר לד'. אמנם זה קצת מגוחך, אבל ההיעלמות שלו מטרידה אותי. מאוד.

מטריד אותי שאני חושבת עליו על הבמה וזה מכאיב לי.

 

מטריד אותי שאני יודעת שהסיפור ביננו נגמר.

כי ככה זה. היה אמור להיות אהבה נטו, בלי מחוייבות, בלי תסביכים, בלי להרגיש מחורבן.

 

אני והייטק-בוי נפגשנו אתמול לפנות בוקר על הספסל מתחת לבית שלי.

הוא שיחק לי קצת עם הקרחת והחמיא לי על הגרביים. אח"כ ירקנו סוכריות למרחק (הוא ניצח, לא הייתי מוכנה לזה אבל אני חושבת שזה בגלל שהסוכריה שלו היתה ירוקה), קשקשנו עד שנהיה אור מדי וקר מדי, אף אחד לא החסיר פעימה ונפרדנו לשלום.

 

ישנתי מעט מדי, ואני צריכה להשלים את השעות האלו.

לא הספקתי לעשות כלום בעצם, חוץ מלקרוא לפני שנרדמתי איזה סיפור אחד מחורבן של מישהי מהקורס. ממש גרוע.

 

אני הולכת לישון.

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 27/3/2004 17:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)