לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2004

השוקולד השוויצרי שלי נאכל


ע"י קומפני-מן שהבטיח אותו בתיאורים מזילי ריר. חוצפן.

 

אני מרגישה זוועה, סהרורית לגמרי.

אני אצטרך לעשות קצת סדר בהכל.

ממש אין לי כח לשיעור איור היום.

אני שוקלת אם להבריז. אין לי כח לכלום, ממש לכלום.

הקורס לא מלהיב אותי, אין לי סבלנות אליו. אני לא יכולה ככה.

 

יש לי שני מבחנים השבוע. אני צריכה ללמוד. אני צריכה לנוח. אני לא צריכה סערות רגשיות.

אני מרשה לידידים שלי להיות ידידים שלי, אני מכריזה על חרם מיני מכל סוג שהוא (למעט אירעיות שאני כבר צופה).

 

אוף, אני שונאת חוסר סדר, ושדברים קבועים משתנים לי. צריך דברים בטוחים, מסודרים, שאפשר לסמוך עליהם. בו.

 

מתחשק לי לצרוח ולשבור את הכל עכשיו. נראה לי שאני אבריז מהציור. אני אלך עם אמא שלי לאיזה ערב הצדעה לשכר מצווה עם הופעה של יוני רכטר. נשמע יותר טוב.

 

אולי לא.

 

אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאההההההההההההההההההההההה

זהו.

מחר אני עושה בימ"ש בבוקר והולכת הביתה ללמוד.

יש לי המון חומר לקרוא ואולי זה יצריך אפילו ביקור בספריה (קיבינימט). אני חושבת שהייתי בספריה בקושי 10 פעמים במהלך כל התואר.

אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה           אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

 

יש לי יכולת ריכוז של שרפרף. אני הולכת הביתה ולישון. לא איכפת לי כלום. בררררררררררר

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 28/3/2004 15:24  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיקה ב-28/3/2004 17:23



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)