לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2004

La bohem





אמרנו לא לשמוע יותר שאנסונים צרפתיים נכון?..

אמרנו שזה מזכיר לנו את ד' ושאנחנו לא רוצים את זה נכון?

אמרנו.

פתחתי את תיקיית הירדו מקאזה כדי לצפות בגילמור וראיתי שהשיר נשוא הכותרת ירד. זה היה לונג שוט אבל זה זה. אני לא מבינה צרפתית אבל.. שוב פלאשים מההופעה ושבבים מהתרגום לעברית. אז התקשרתי אליו. לאחל בהצלחה בהצגה החדשה שלו, ולשאול מתי עוד היא מציגה כי אני לא מגיעה מחר עקב המבחנים. הוא נתן תאריכים ושאל מה שלומי, אמרתי "כועסת עליך". הוא לא אמר כלום. הערתי אותו מהשינה והוא אמר שהוא צריך להתארגן. שהוא ישמח אם אני אבוא. נדבר וביי.

אני מנסה לפצח את העניין הזה. הייתכן שחלק מיישותי מאוהב בו?

אני? מאוהבת במישהו שאין לי אינטראקציה איתו? שלא זמין לי? זה לא קרה מזמן. אבל אני לא מכירה אותו כמעט! לכן ה"חלק מיישותי".

אוח, נו באמת. דמעות דמעות דמעות, מה יהיה אתכן.

החלטתי כן ללכת להצגה שלו כי במצבים כאלה מוטב כן מאשר לא, מקסימום אני אצטער שבאתי אבל לא אוכל להצטער שפספסתי.

אוף, הוא ממש הכעיס אותי, ופגע בי. אני אוהבת אותו בכל זאת.

 

תן החזיר תשובה לאימייל הזועם שלי מאתמול אחרי שדיברנו והוא כינה את המצב הנפשי שלי "טיפולים"- "לא סיפרתי לדס שהיית ב"טיפולים" גם כשזה היה רלוונטי". כדוגמה לזה שלא הייתי צריכה לפטפט עליו עם גברת אחת פוחזת.

כתבתי שאני כועסת, ושהוא אמור לקבל את ההתנצלות והמילה שלי וזהו.

"קיבלתי


ואולי מעז יצא מתוק"

כתבתי "אולי. בינתיים אני עדיין כועסת".

 

ככה שאמרתי לשני אנשים היום שאני כועסת עליהם, וזה, אני מניחה, משחרר.

no more holding in.

 

ארררר.

 

זה עובר, התאהבויות עוברות, התגברתי על ד' בפעם הראשונה, בסילבסטר, אני אשכח מזה גם עכשיו ולא אתקרב אליו יותר, עכשיו כשאני יודעת שזה יכול להכות שלישית.

אני מתגעגעת אליו, אני רוצה להיות איתו, לעזאזל!

מאיפה זה בא!?

ארררר again.

אולי היה סאבטקסט מהפנט בהופעה שלו. אני לא מצליחה לחשוב על שום דבר אחר. מאחר ואני לא כ"כ טובה בלהיות מאוהבת במישהו שלא רוצה להיות איתי (יותר מדי מקרים מצערים ואני לא יכולה להחזיק את הכאב הספציפי הזה יותר) אני מניחה שהתשובה, במקרה שלי, היא להעסיק את עצמי עם בחורים אחרים.

 

הא! שכחתי להתקשר לר' לשאול איך היה הפרוייקט שלו...

הוא לא עונה... הודעה מתעניינת. וויל ווי פאק ביפור דה וויקנד?... וויל איי ברינג הים וויט' מי להצגה של ד'?..

 

בינתיים נגמרו לי הסיגריות, הרבה לפני שנגמר האוכל בצלחת שלי (באמצע ארוחה תמיד צריך לעשות הפסקת עישון, זה עוזר לעיכול). אני חוששת שאין עלי שקל. טוב שקל כן, אבל זה לא יעיל כבודד. שוב סיגריות על הויזה?

יאללה, הולכת על זה, גם ככה אני לבושה מהבוקר והמכולת למטה עדיין פתוחה. שתי חבילות, ציוד לקרמינג שאני הולכת לעשות ביומיים הקרובים.

ועוד 51 שעות-

זה יהיה מאחורי.

 

גילמור גירלס- היר איי קאם.

 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 31/3/2004 15:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיקה ב-3/4/2004 22:46



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)