לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2007

העת האחרונה - ב'


 

אחרי הסילבסטר החבר שלו התקשר אליו כל הזמן לשאול אם שמענו ממנה, ומה היא אמרה. היא אמרה שהיא לא כ"כ בעניין אבל הוא המשיך להתקשר.

אמא שלי היתה חולה, וביום ששכנעתי אותה להשאר בבית לנוח, התחלתי אני בעצמי להרגיש לא טוב, ובין תה לתפוז מקולף ל"את צריכה עוד משהו?", התחיל לכאוב לי הגב ועלה לי החום. כך ששלושה ימים לתוך השנה, הם הלכו בלעדיי להופעה של חבר רחוק ואני נשארתי במיטה, קודחת. אמא שלי, שכבר הרגישה יותר טוב וגם היתה כנראה אסירת תודה על הטיפול בה ("לא צריך, את מפנקת אותי יותר מדי"), עמדה ליד המיטה שלי והסתכלה במדחום, שהתקדם ועבר את ה- 39 בלי סימני נסיגה למרות הדקסמול סינוס שהיא הורתה לי לבלוע, והתחילה לדאוג.

וגם אני קצת דאגתי כבר, ובעיקר הרגשתי רע, והשתעלתי שיעולים שהכאיבו לי בכל הגוף, ולקח קצת זמן עד שניסינו אדוויל והחום נרגע.

אחרי שלושה ימים כאלה החום ירד ולא עלה יותר, אחרי הלילה שהוא בא לישון איתי, וחיבק אותי חזק כל הלילה, למרות שהזעתי נורא כל פעם שהחום נשבר, למרות שביקשתי ממנו לגשש אחר בגדים יבשים בארון לפנות בוקר כשהתעוררתי רועדת, ושיעזור לי להחליף אותם מתחת לשמיכה.

וטוב שהחום ירד כשירד כי בבוקר היום השלישי כבר לא יכולתי לראות את החדר יותר מזווית הכרית, ולא לסבול את מצב ההשהיה הזה, שבו אני קמה רק כדי להשתין וגם זה בקושי.

 

  

 

 

 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 10/1/2007 22:44  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pearly ב-13/1/2007 10:47



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)