לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2007

ומה עכשיו


 

הימים האחרונים התגלגלו בצורה טרופה וכאוטית למרגש, ורק בגלל החרדה שלי שגואה במעיים לנוכח השינויים שהם מחוללים בחיי.

 

הכרזתי על שינוי.

 

עד לפני שבוע עוד הייתי רדומה בחיים הנוחים אך חסרי ההישגים שלי, ופתאום אני על סף משהו גדול.

 

ולא שזה חדש, או לא צפוי, ולא שלא ידעתי (אם כי פעמים רבות כבר איבדתי תקווה ועטפתי עצמי בתירוצים מנומקים היטב מדוע לוותר), ולא שהחלומות האלו לא מלווים אותי כבר שנים ארוכות, אבל ההכרה הפתאומית שאני בוגרת ובשלה דיי להגשימם- מכה בי וההדף גורם לי להתקפל חסרת נשימה, ולרצות לחזור למיטה משוללת מעצמי כל אחריות שהיא ומסלקת בנונשלאנטיות ממני והלאה כל דאגות לגבי העתיד שלי, בידיעה המרגיעה שיהיה בסדר.

 

ועכשיו אני רועדת.

 

אחרי שבוע מפרך של בירוקרטיה וטפסים, של השוואות מחירים, של תכנון ושל רכישה אחת גדולה- אני נושמת עמוק ומהר, ומצטערת שלא סגרתי לעצמי 20,000 בצד לא מזמן כשעוד היה לי יותר מכפול מזה, אבל לא היו לי שום תכניות גדולות.

 

לעבוד קשה, לעבוד קשה, לעבוד קשה.

ואני לא רוצה לעבוד קשה, לא באמת. אני רוצה לעבוד מחושב, ושהדברים יחליקו לעברי בקלות שבה הם מחליקים כאשר הם הדבר הנכון. אני רוצה להחליט החלטות מושכלות שנובעות מחיבור כל הקצוות ותחושות הבטן המחושבות על הנסיון שלי בעולם והמודעות אליו ולחלק שלי בו. אני רוצה לראות את העולם מגיב בהשתנעות לעברי ולעזרי.

 

אני רוצה שזה יהיה הדבר הנכון.

אני רוצה למצוא את הדרך הנכונה לתמוך בזה כלכלית, לראות את הדרך שבחרתי קורמת עור וגידים תחת הידיים שלי, ובעשייתי.

 

אני רוצה ללמוד את כל החסר, ולהצדיק את הבחירה שלי, ולממש, סוף סוף, את כל הפוטנציאל העצום הזה, שהודחק שוב ושוב במשך קרוב לעשור מייאש.

 

ואולי הפחד נובע מהעמידה לרגלי החלום- ששנים ידעתי שהוא זה שיעשני מאושרת, וההתמודדות הקרבה הזאת- מול מבחן המעשה-

אולי עבר יותר מדי זמן, אולי הכשרון שלי דהה, אולי אין לי את המוטיבציה, אולי איבדתי את הרגש, אולי איבדתי את הניצוץ לחלוטין, אולי ואולי ואולי.

 

ובינתיים אבא שלי סקפטי, ואם יש בו גאווה הוא לא מוותר על הפאסון ומחניק אותה היטב.

אמא שלי מחבקת אותי קצת יותר מתמיד.

 

 

 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 22/1/2007 15:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילנה23 ב-25/1/2007 11:16



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)