לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2004

לביבות בטטה in the making





הוא קנה בטטות. לא יודעת למה.

חשב להכין מהן פירה-

פירה בטטות אני כבר לא אוהבת (מתוק מדייייי)

אמרנו לביבות, זה כבר היה לפני כמה ימים.

קרה מה שקרה ומצאנו את עצמנו + חבר, רעבים.

לביבות בטטה, למה לא.

אז מה שבדיוק חזרנו מהשוק ואין בצל, ואין שמנת ואין ואין- הם הלכו לסופר.

בעיית הרוזמרין החסר נפתרה ע"י קפיצה קטנה עם מזמרה לשיח של השכנים.

הרבה גירודים וקיצוצים (לא שלי, תודה לאל), תבלינים, בלאגנים, הכל לקערה ואני מערבבת עם פה ושם.

עכשיו שמתי את הקערה לנוח והלכתי לנוח בעצמי עם סיגריה כל הלישה בידיים הזאת של מסה מטורפת של בטטות מגורדות על תוספיהן היה קצת יותר מדי בשבילי.

 

חזרנו לפיברו'- אני מתעייפת בקלות. הפרקים כואבים כל הזמן, בערך, וההיפוגלקימיה מכה שנית (חצי עוגת שוקולד הבית והייתי שוב על הרגליים).

עכשיו נשאר להוסיף טיפת סודה לשתייה וקצת קינמון, ללוש שוב, להכין את הרוטב (שמנת עירית והפתעות) ו-

ל ט ג ן

איזה 67 לביבות.

 

לא תהיה לי טיפת תאבון כשזה יהיה מוכן, מבטיחה.

 

יצורף מתכון אם הלביבות האלטרנטיביות שלי יהיו הצלחה, ואם יבקשו הקוראים.



(פינת ההומאז' לבטטה, תודה)

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 4/7/2004 22:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)