לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2004

כל הבלבול הזה



הוא בעצם לא בלבול.

העצבות לא עצבות אלא זיכרון שמרצד מתחת לפני השטח, כך גם הזכרונות.

קשה להיאחז ביום יום בלי עצבות.

הימים שלי רגילים, וחולפים, אחד אחרי השני עד כי אני לא תמיד בטוחה איזה יום היום, מה התאריך או מה בכלל השעה.

אני מתנהגת כאילו אני לא ממהרת לשום מקום, ואם אין לך מקום להגיע אליו, אתה לא צריך לדעת מה השעה.

 

אבל השעות נוקפות בי.

פחות משהייתי רוצה-

תחושת הזמן חלקלקה לי ואבודה ובלתי נראית לפעמים, והזמן עובר ואני עדיין-

מחפשת משמעות.

 

מתגעגעת לכל הדרמות הגדולות, לסערות, למשהו שירגיש לך חי מספיק כדי לא לראות את הזמן שעובר.

שיתן משהו לחכות לו- למחר או לסופ"ש.

כשכל מה שבהישג ידך בהישג ידך, לא נותר לך דבר אלא להרפות ידיך, או- לנהות אל הבלתי אפשרי. ובכן- עסקתי בזה איזו תקופה, אבל המציאות הפכה למציאות ואליה התרגלתי.

קטנה, צרה, צפופה לי.

 

ומה יש לי ביד-

תואר שאני לא מצליחה לסיים, חלקיקי חמלה ואנשים, חלקיקי אושר זמניים, רגעיים, איבוד של עצמי ואיבוד של עצמי לדעת, והלוואי ולא הייתי יודעת, כ"כ הרבה, עלי.

יש תשוקה גדולה באי-מודעות. יש חופש גדול יותר לנהות. זה אבסורד מוחלט, אני יודעת.

 

החיים שלי מייאשים אותי.

והתחושה שדבר לא יגרום לי לסיפוק מייאשת עוד יותר.

 

מה הכי הייתי רוצה לעשות עכשיו?

אני מניחה שהייתי רוצה לעשות סקס.


נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 4/9/2004 02:56   בקטגוריות על הבלבול  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיקה ב-5/9/2004 23:04



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)