לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2004

סיגריות #2





אבא שלי זרק לעברי קופסת ווינסטון ואמר לי - "פעם הבאה, אם לא תדאגי לזה, לא יהיו לך סיגריות". ובבוקר צעק עלי לא לאפר לצלחת בבית שלו. אמא שלי אמרה לי שזה שאני לא מכניסה את הבגדים לארון זה סימפטום ולא שאיכפת לה מהבגדים איכפת לה ממני.

בזמן האחרון הם כועסים עלי. כאילו כל שניה שאני לא עובדת שעות מחוץ לבית או כותבת את הסמינריונים שלא לדבר על חלום העסק המשפחתי שהם הניחו לו בינתיים- אני עושה להם עוול נוראי.

אני רק חיה את החיים שלי. לא כל כך על חשבונם, למעט קצת אוכל, חשמל ומים. אה וחיסונים ואוכל לחתולים.

את כל הקניות שלי אני עושה בעצמי ולא לוקחת מהם כסף. לפעמים הם קונים לי סיגריות. אבל לפעמים אני קונה לאבא שלי גם. איזה הרגל מגונה. אני פה, ואם אני פה אני שק חבטות שלא נלחם הרבה. מוזר? אני לא יודעת. זה שאני לא מגיבה אלא אם הם ממש חודרים לי לחיים מעצבן אותם יותר.

זה לא בריא המצב הזה, אני יודעת. הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולחיות את החיים שלי? כנראה.



נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 5/9/2004 23:29  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של shepgerd ב-8/9/2004 18:56



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)