לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2004

ספקות, ספקות וספקות.



כל מה שהצלחתי להוציא מהיום הזה, הוא שוב המסקנה שאחרי אכילת בצל לא נעים לעשן.

לא נעים בכלל. גם לא כמה זמן אחרי זה.

 

אני לא עושה שום דבר. אני משחקת במחשב, אני רואה טלוויזיה, היום אפילו הגעתי לראות שני פרקים חדשים של גילמור במחשב. אני קוראת קצת. אני לא כותבת.

 

אני מלאה ספקות. אני מלאה ביותר מדי רגשות ליותר מדי אנשים ויותר מדי שייחים דמיוניים.

יש מילה כזאת - שייחים? אולי שיחים? בכל מקרה הכוונה לשיח, משיחה, ברבים. just making sure.

 

אני מתגעגעת געגועי תופת או אולי חוטי זיכרון נוקבים, מנסים לעורר אצלי משהו. לעשות משהו פרוע באמצע הלילה, לבוא כשלא מצפים לי, לספק את הצורך שגרם לי להתנהג בחוסר רציונאליות לכאורה, אם כי אני מודעת למעשי, ולהפגע, בסוף, הרי אני חיה בשביל הדרמה.

לולא הדרמה, ועם זה תסכים עמי ידידתי ואן, לא היינו רואים את האדים על המראה.

 

אז איך להרגיש כאילו אני חיה? מלבד רציונאליזציה פשוטה והגיון קר רוח שאכן מאותת לי שכל סימני הויטאליות בעודם?

לברוח באמצע הלילה

 

אני רוצה להשתחרר מפה.

 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 7/9/2004 05:19   בקטגוריות רוחות ישנות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של overdoze ב-7/9/2004 14:57



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)