לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2004

מה לעשות כשנדמה לך שהחבר שלך עומד להיפרד ממך.



1. קודם כל, להכנס למצב של הלם.

עניינים כאלה תמיד גורמים לי לבור שחור שנפער לי באמצע החזה ומקשים עלי קצת לנשום.

נכון, לא הייתי בסיטואציה (נבואית) שכזאת הרבה פעמים, אבל מספיק כדי לדעת שזה לא עושה לי טוב.

 

2. לחשוב שאולי את פראנואידית כי יש לך שפעת. אולי זו עוד אפיזודה של "עלינו אחד לשני על העצבים כי היינו תקועים אחד בתחת של השני יותר מדי זמן". אבל לעזאזל, זה לא מרגיש ככה.

 

3. לחשוש שגם את החורף הזה תעברי לבד.

 

4. להתבעס עוד יותר כי החברה הכי טובה שלך בדיוק עזבה את הארץ.

 

5. לעצור רגע לחשוב, אולי פאראנויות השפעת רק משפיעות על מצב העניינים לרעה. קארמה בייבי קארמה.

 

6. להציק לו בטלפונים עד שתתקבל תשובה ברורה. אני לא עושה את זה- בינתיים, אבל יש משהו מדאיג בעובדה שרגע אחרי שעזבתי את דירתו הוא יצא לשתות עם חברים, אירח חברים ועכשיו הלך לשחק פול.

 

6. סעיף קטן א'- בעצם, את חושבת, אם ככה הוא גורם לך להרגיש שיחפש אותך. שיתקשר בעצמו. ואם לא- לעבור לשלב הנ.ב.

 

7. לעבור עוד התקף חרדה קטן ובלתי נשלט שמבוסס על נסיון העבר וחרדות נטישה ואין לו קשר ממשי למציאות.

 

8. למדוד חום. אני לא יודעת איפה המדחום.

 

9. לחכות שחברה שלך תנחת אחרי 15 שעות, תתגבר על הג'ט לג, תתמקם, תתחבר למסנג'ר ותוכלי להתוודות בפניה על חששותיך ולהכניס דברים לפרופורציה.

 

10. לכתוב פוסט ממש מטופש, עם סעיפים מוספרים, כי פתאום נורא נורא משעמם לך.

 

11. לחזור למיטה ולהפסיק לזיין את השכל. החיים זה לא פיקניק וגם לא השפעת.

 

נ.ב

להזכר שאם זה מצב הדברים אז זה מצב הדברים ובטח עדיף כך. שאת עדיין את וזה לא משנה איך מישהו אחר רואה אותך, אם זה לא מתאים לו, לך כבר אין מה לעשות בעניין- את גם לא מעוניינת ועוד ועוד שישמרו ללאחר המאורע המרגש כדי לעזור להתגבר על השינוי בשגרה ולחזור לחיים נורמליים בלי להשבר. אני כבר גדולה damn it, בגיל 25 לא נשברים מדברים כאלה :(

 

 

נ.ב 2

לילה טוב.

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 28/9/2004 01:11   בקטגוריות זוגיות וקשיי נשימה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של overdoze ב-5/10/2004 16:09



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)