לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2004

בחילה.



בא לי להקיא מאנשים שעטופים בעצמם. כ"כ עטופים שלא רואים עולם שהוא לא עצמם. כ"כ עטופים שאם יצא והם גם קצת כריזמטיים, או יודעים לתעל סקס-אפיל בקלילות הרבה אנשים טפשים יפלו שבי אחריהם, ואפילו לא טפשים. סתם אנשים שמחפשים משהו קצת אחר.

 

זה מגעיל. בן אדם כזה תמיד יגרום לך להרגיש כמו מלווה אם תתן לו, ואם תשאר עצמך ותביט נוכחה הוא יתפלא כי אנשים לא עושים את זה- אז יאהב אותך או ישנא.

 

אני לא יודעת אם זאת העיר הזאת, אם זאת עירוניות, אבל זאת לא אני.

זה ארוך מדי ומורכב מדי מכדי להיות בתוך הראש שלי.

וזה נורא.

זה סתמי.

זה מעורר בחילה.

 

כל אנשי הלילה ואנשי הבגדים ואנשי הכאילו בשביל שיראה שלא יכולים להחזיק שעה בכוחות עצמם, שלא קיימים ללא נוכחות- ותלויים בעולם חיצון שיתן לגיטימציה לאיזו פיקציה.

 

ואנשי הסמים. אנשי הלא פה בעצם, אנשי ה"מצב תודעה אחר". אנשי ה"יותר טוב לי ככה", ה-זה לא משנה אותי ולא משפיע, ה-זה לא בריחה מהמציאות זאת התמודדות. אנשי ה-אם להיות בפיגוע כבר עדיף להיות מסטול.

 

נמאס לי.

 

 

לפעמים נדמה לי שאני רואה משהו לא מצובע ולא מהתל, משהו קיים פשוט. בשביל הדברים האלה שווה להלחם. את האנשים האלה תזכור תמיד.

אנשי תשומת הלב יעלמו ואתה תנשום לרווחה ועל אנשי הסמים לא יהיה דבר לומר חוץ מ- לפני עוד היה אפשר לדבר, ו- זה לא החיים שלי.

האנשים שייזכרו הם אלו שמרוב שפיות הם איבדו את עצמם כי העולם הזה בלתי ניתן לתפיסה.

 

בחיי שאני רק רוצה שקט, בלי מחשבות של אף אחד אחר, ובלי אפקט מראה מחורבן.

סתם. שקט. אל תדפקו לי בדלת כי אין לכם איפה לישון או כי אתם צריכים הכלה מילולית או כי סקס או כי חום מזדמן. אל תדפקו לי בדלת בכלל.

 


נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 18/10/2004 22:57   בקטגוריות כעס  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של johnny.d ב-19/10/2004 12:55



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)