לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2004

כל מה שיש זה חוסר.



זה געגועים אדירים למה שהיה לפני.

"לפני" תמיד הרגשתי יותר טוב. בבית שגרתי בו לפני תמיד הרגשתי יותר טוב.

הבנאדם שהייתי איתו לפני תמיד משך אותי יותר או הבין אותי יותר.

פעם תמיד אהבתי את עצמי יותר.

 

ועכשיו תמיד הבטחון העצמי שלי בקאנטים. הדימוי העצמי שלי לא מחזיק אותי עומדת. אני צריכה להסתגר בבית בכדי לשמוע את עצמי חושבת.

 

בייאוש הזה אני לרוב פונה לדבר האחרון שגרם לי להרגיש קצת טוב גם אם הוא גורם לי להרגיש הרבה לא טוב בדר"כ.

אני נאחזת בטיפת תקווה וחיות ומקווה שמשם תבוא הישועה.

 

אבל לא באה ישועה. באמת שלא באה.

כבר חצי שנה שאני מדשדשת- בלי לעשות כלום, ממש כלום. לחץ של עבודות זמניות לפעמים גרם לי לשכוח את הדישדוש הזה עד שנמאס לי. בחרתי את הלא לעשות הזה מהבחירות הקלות שהיו לי מתחת לאף. מבין אלו שבחרתי לראות.

 

כשאתה במסגרת אתה יכול להרשות לעצמך לא לראות.


 

אני תוהה אם הנהייה שלי אחרי אמנות עונה על קריטריון של נטייה.

ואם לקחת את זה בידיים, את החזיונות של יצירה האלו, וללכת לשם.

או להתבגר ולהתיישב ולהתחיל לעשות דברים של מבוגרים.

אני תוהה אם אני אי פעם אוכל להתבגר ולהרגיש טוב עם משהו אם אני אתן לחלק בי שרצה להגשים את החזיונות שלו למות. אם זה טיפשי או זה נכון ואם לא מאוחר מדי.

 

אני לא יודעת

לא יודעת

לא יודעת

 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 19/10/2004 14:30   בקטגוריות תהיה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)