לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2004

אני יודעת שאסור לי אני יודעת שאסור לי אני יודעת שאסור לי



אבל בכל זאת אני רוצה.

 

ולרצות עושה לי טעם רע בפה,

של אכזבה.

 

כי התאכזבתי כבר, ואני יודעת כבר,

וזה לא יחזור אחורה,

זה לא יכול לעשות ריוויינד,

 

אבל משהו צועק

ואני יודעת שהשארתי משהו מאחור

וזה כואב

 

אלוהים זה צובט לי בדפנות של כלי הדם

 

הלרצות משהו שכבר לא יהיה אחרי שלא היה, הלנהות למשהו שהוא בעצם אכזבה

מרגיש כמו אכזבה עצמית איומה

וחולשה אדירה על להיות אדם כזה

שרוצה

פנטזיה מומצאת ולא מוצא אותה

וכובל אותה לאיש אחד או שניים

ונשאר כבול גם אחרי

שיורד המסך

על הסאגה הזו,

וניתן למשוך אותו

ואינו רוצה להיות,

 

אדון לעצמו.

 

רוצה להשתעבד לתשוקותיו

רוצה להאמין בהן

אף ש

לא הוכיחו דבר

מלבד אכזבה

 

ושברון לב.

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 25/10/2004 23:34   בקטגוריות שורות קצרות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)