לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2004

סוף טוב



אח"כ התקלחתי והתלבשתי והלכתי אל זה שאני אוהבת.

הוא הבין מהמבט שלי שמשהו קרה בשניה שפתח את הדלת ומפה לשם הבכי השתחרר וסיפרתי על תחושת הבגידה כי לכמה זמן באותו הערב רציתי להיות לבד.

לבד כי זה יותר קל (האמנם?), לבד כי אפשר לנהל מע' יחסים קלילות וסבוכות למכביר ואתה אדון לעצמך, וכי הורידים מפעפעים מכל הריגושים האלה.

אבל אתה לבד.

בשנתיים שהייתי לבד סבלתי. לפחות חלק מהזמן. נגיד ששנה היתה שלי לחלוטין כי בראשונה עוד קיוויתי לתחיית המתים עם האקס, אך בשניה התנסיתי ופגשתי ועשיתי והוסערתי. ונהניתי- כן, אבל כל פעם שמישהו ממש מצא חן בעיני קיוויתי שהוא ישאר. שום דבר לא נמשך באינטנסיביות אלא כמו מסטיק שחוזר ומאבד את הטעם, שנמתח אחריך כשאתה לא מצפה לו, שאתה מותח בעצמך כשנהיה לך לבד. הייתי עסוקה והייתי עצובה ורציתי אהבה.

 

בכיתי לו אתמול שאני לא יודעת לאהוב.

זה בסיסי לאהוב לא שוכחים את זה.

אבל הפחד.

אני יכולה לאהוב רחוק, ולהישבר לאותו מרחק בסופו של דבר. והוא אמר

את לא צריכה למות אם אני אעזוב אותך.

אבל זה מוות לא קטן אחרי שקופצים לתהום.

 

וכל הבוקר ערכתי ספקולציות על האהבה הקודמת שלי, ועל האהבה, ועל הריבים והכעסים והפגמים. ואני יודעת שכל כך הרבה שונה עכשיו. אני שונה. והוא- הוא כ"כ שונה ממנו, כ"כ יותר נכון לי (עדיין, זה כואב לומר). הוא פתוח ואין לו גבולות והוא אוהב אותי כ"כ הרבה שזה צועק ויזואלית ואמר שחושב עלי כל דקה ביום.

כל מה שהיה מקולקל לא יכול להשבר עכשיו.

 

אבל אהבה זה עניין עדין. כ"כ עדין.

אבל לא כ"כ מסובך בעצם

נקודה של פרספקטיבה

 

צריך לחבק ולצנוח

 


 

אהבתי הרבה אנשים.

 

איך אפשר לשמר אותם בחיי מעבר לזיכרון שאני יכולה להשתעשע איתו לפה ולשם, איך אפשר לראות אותם במציאות ולא לקרוס?

 

נעמה כתבה שיש לה בית בכפר, ושהיא מתגעגעת. יונתן כתב שהוא חולם ומתגעגע.

 

ורק עודד כתב שהוא וחברה שלו עברו לגור ביחד ובסוגריים הוסיף (את כמובן מאוד שמחה בשבילי). והייתי שמחה.

 

ואני רוצה להיות בטוחה כ"כ באהבה שלי שדבר לא יוכל לערער אותה, שדבר לא יהווה נתיב בריחה מהדבר שאני לא רוצה לברוח ממנו אלא לאחוז בו בכל הכח, ואולי, שוב אני תוהה אם אני טועה.

 

אולי אם זה היה נכון זה לא היה כ"כ קשה.

למרות שזה הדבר היחיד שיש, למרות שכל השאר הכזיבו והלב שלי שתת אותם וממשיך לדמם כשאני חושבת עליהם באמת, ונאלם כשהם לידי כדי לא ללכלך אותם בדם, כי עדיף להתעלם ולהמנע מקשר עין.

 

אולי אם זה היה נכון זה לא היה כ"כ קשה. אולי הייתי יכולה לאהוב בקלות. בלי להזדקק להתפשט בכח מראציונאליזציה וציניות ונסיון חיים.

אני תמיד נלחמת בי, ואני לא יודעת מה לעשות.

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 26/10/2004 11:46   בקטגוריות זוגיות וקשיי נשימה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של overdoze ב-26/10/2004 16:53



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)