לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2004

בחירות.



זה נעים ש

המקרר מלא באוכל

רק ש

אני לא יודעת במה לבחור.

 

אז אני עומדת עם

הדלת פתוחה

ומסתכלת

ושוקלת

ובסוף לוגמת קולה

וסוגרת את המקרר.

 


 

יש ימים שיוצא ש

באמת יש לי מה לעשות

מטרה מוגדרת מראש

עוד מהלילה לפני

 

יש ימים ש

יש אפילו כמה דברים

שמחברים אותי

למרחב

המציאות-קרקע-זמן

וקובעים קווי אורך

כמו

ב-31.10.04, 17:00

באולם כס המשפט

ערב עיון על כך וכך

 

וב-16:21 אני חושבת

שבעצם

זה לא כ"כ מעניין

ואני מפחדת

עדיין

לחזור לאוניברסיטה

וכשחושבים על זה

אני לא ממש רוצה לפגוש את כל האנשים האלה

רק כדי להרגיש קצת כמו פעם

כי פעם זה לא עכשיו.

 

ויש לי ערימות של עבודה להספיק עד חצות

כי התעלמתי כל החודש

ובעצם

בקושי קמתי

וכל מה שאני רוצה

זה

לחזור להתכרבל

עד ש

אגמור לישון.

 


 

מישהי ישנה למדי

מספרת לי

על מישהי שאהבתי

שעזבה את העיר שלי

וחזרה למושב

 

והלב שלי קצת נצבט

ואני רוצה להתקשר

ויודעת שאין טעם.

 

ופתאום אני חושבת

ששתי הנשים שרציתי

גרות במושב פתאום

ואני מרימה גבה

ויודעת שאני צריכה

לסובב את הגב

או

לכאוב

ולכתוב.

 

 

 

 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 31/10/2004 16:00   בקטגוריות שורות קצרות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)