לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2003

המציאות מתעתעת- זה- לא.





זה אני מתעתעת - ככה.

מרוב דיבורים על עשייה התעייפתי.

עשיתי דבר או שניים, כמעט ונרדמתי בפאב, התנסיתי בכמה דברים חדשים ופתחתי עוד דלת.

 

לא הגעתי לפגישה היום- התקשרו, אמרתי שאני מצטערת- שאני חולה ולא התעוררתי. איחלו לי להרגיש טוב וקבענו למחר- האמת שמחר עדיף, אחרי ישיבה מכריעה היום בערב, שתשפיע על מהות הפגישה מחר.

 

שתיתי אתמול טיפונת, כמה לגימות, אסור לי לשתות בכלל ומנסיון דו-פעמי אני רואה שאני לא מצליחה להתעורר אח"כ.

 

עד כמה שהסופ"ש הזה היה כיף- ראיתי שתי הצגות וסרט, הייתי הרבה עם אנשים, חלקם חדשים, בסה"כ מאוד מאוד נהניתי-

לא הספקתי לעשות עבודת הקלדה בתשלום ולא לעבוד על העיתון.

אני חייבת לקחת את עצמי בידיים בקטע הזה.

אני עדיין לא מאורגנת על סדר יום הגיוני,

אני נמשכת אחרי מה שמלהיב אותי, ולא מסיימת את הדברים שהלהיבו אותי קודם.

זה לא רע - ההתלהבות שלי- אני רק צריכה לנחות קצת על האדמה. אני על האדמה אבל אני צריכה לתכנן את עצמי ביתר קפידה.

 

והכי חשוב- להפטר משאריות האשמה.

משאריות הפחד.

 

אין לזה מקום, אין מקום לדבר מלבד לשיפוט עצמי שהוא עצמי בלבד.





 

ובנימה אחרת.. אני אוכלת סופגניה ושותה תה.

 

אני מרגישה קצת פאם-פטאלית, ואני לא יודעת איך בדיוק להתייחס לזה, עניינים מתחילים לזוז בי, ואני מגלה בי כוחות שהיו מודחקים, אני צריכה להתעלות מעל כל זה- מעל הפחד הישן להראות טוב ולהצליח, עכשיו כשדברים קורים.

אני מפחדת מקנאה, אני מפחדת מיחס מוזר שאני מקבלת מאנשים מסויימים- קנאה של בחורות ויחס שונה שאני מקבלת מהן פתאום על דברים שאני מעיזה לעשות כשסוף סוף אני הולכת אחרי מה שאני מרגישה, וגברים- איתם בכלל אין לי מושג מה לעשות

כל התחום הרומנטי כאילו נמחק אצלי לחלוטין.

נאטם ע"י חומה של פחד ועיסוק יתר.

אני לא רוצה להתערבב רגשית. ומצד שני כמהה לריגושים. מסתבר שאני משנעת את הריגושים הללו לקרות. והם קורים, בהחלט קורים.

אבל צריך לשמור על איזון.

הכי מפחיד אותי לצאת מאיזון, לחלוטין.

הופ- זמן לבלוע עוד כדור

והמציאות השתנתה, או אני השתניתי והאנרגיות שלי איתי, משנעת לפעולה דברים שרציתי,

ועכשיו שוב- הרצון ליפול למיטה ולהתכרבל בפוך, עם מיילס דייוויס בדיסקמן ועם חלומות רגשיים שלא מרפים.

איפשהו לפני שהתעוררתי חלמתי על יונתן.

כנראה כי בדרך הביתה חשבתי שבמחזה שלי צריך מלחין, וחשבתי לפנות אליו- מוזיקאי מוכשר שכמותו.

וחלמתי משהו מתוק אודותיו, אני לא זוכרת מה, חוץ מהפנים שלו ותחושת מתיקות.

אתמול ניסיתי לתהות מה היתה מהות הקשר ביננו. הקשר הקצרצר הזה. ואם הוא ילד ואם לא היה קורה מה שקרה אם הייתי נשארת איתו עד היום, אם הייתי משוכנעת שזה המקום שלי?

הכל נראה כ"כ רחוק עכשיו. רחוק ולא פתור אבל כמעט לא מציאותי.

התקשרתי אליו עכשיו והשארתי הודעה.

אני רוצה אותו בפרוייקט שלי ואני רוצה קלוז'ר.

וזה מצחיק אני חושבת לפני כמה חודשים ועל היום ואיך דברים השתנו, וכמה הוא יהיה מופתע לשמוע. מקווה שהוא יוכל לשמוח לשמוע.

ואני חרדה לגורלו. למצבו.

עדיין חוככת באשמתי, ועכשיו כשאני חושבת על זה אני חרדה שוב.

אבא שלי אומר שמה שבעבר בעבר.

זה- לא משהו שאני יכולה לשים מאחורי. אחרת הייתי מסוגלת ורוצה לאכול כמו שצריך, אחרת היה לי תיאבון בריא כמו שהיה לי לפני ההתרסקות.

אחרת השם שלו לא היה עדיין מטריד אותי.

עניין לא סגור.

אחרת לא הייתי מכירה את מיכל.

אחרת לא היה כזה רצף לא ברור של השתלשלויות.




רציתי לקחת איזה קורס כתיבה יוצרת אצל יעל הדיה, שכחתי להרשם או לברר על זה.

אני אנסה להתקשר עכשיו.

 

יאללה,

 

יום טוב לכולם,

 

אני

 

 

 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 30/11/2003 11:46  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קס over doze me ב-30/11/2003 12:43
 



אני חולה





זה לא שמשהו קריטי לא בסדר, זה פשוט שאני רוצה להתכרבל במיטה לאיזו תקופת רגיעה.

 

זה פשוט שהקיבה שלי כבר לא זוכרת איך לעכל אוכל, זה פשוט שקר לי ואני מצטמררת.

 

הפסיכיאטר שלי שואל למה אני לוקחת על עצמי כ"כ הרבה.

 

אמרתי שזו עת הגשמת חלומות. האמנם?

 

ופתאום נזכרתי שאני אמורה ללכת להצגה היום בערב, והבטחתי לקפוץ אחרי זה לפתיחת פאב של אחד השחקנים. אז אני אלך. למה לא.

ומקסימום אני אפרוש באמצע.

 

אני אלך להתקלח, אני אגרור את עצמי לאוניברסיטה, אני אעבור את היום הזה.

הבטן שלי תפסיק לרצד.

אני אנוח בלילה, אחרי שאגמור להקליד 16 עמודים של מחזה (אני אוהבת מחזות, זה יותר טוב מלהקליד מבחנים).

 

מחר יש אזכרה לסבא שלי. אני לא יודעת אם לא ללכת.

דודה שלי ביקשה שאבוא. כנראה שאבוא.

 

הסופ"ש עמוס בעבודות עיתון.

אינשלאללה שיצא טוב, שיגמר כבר. כ"כ הרבה עבודה, אבל זה לא ממש מרתיע אותי.

 

יאללה...

 

המשך יום יותר נעים בטנית לכולם,

 

אני

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 27/11/2003 11:35  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קס ב-28/11/2003 02:07
 



הרהורים שבין לבין





אני לוקחת רגע להרגע.

 

הדד ליין של העיתון נזיל, ותלוי ברובו בנו, ללא הכתבה מלמעלה, וזה נותן לי קצת זמן להרגע, לעשות את הדברים בדרך שלי, ובמקצועיות. כמובן שהכוונה לכמה שיותר מהר כדי שנספיק עוד גליון הסמסטר. אבל זה נותן אוויר לנשימה.

 

אני מרגישה יותר טוב.

אני מרגישה יותר רגועה והעניינים באיזשהו סדר הגיוני.

 

האמונה במקומה.

 

כמה עניינים שאינם קשורים אלי אמורים להגיע לכדי מסקנות בקרוב, וישפיעו על אופן פעילותי בהמשך.

 

אני לא מספיקה הכל.

אני לא מוטרדת מאוד בגלל זה.

 

אני תשושה בצורה קצת יוצאת דופן לאחרונה, אני מרגישה קצת חולה, ואני תוהה למה.

אולי זה דבר לדבר איתו היום עם הפסיכיאטר שלי, אולי זה דבר שאני צריכה לברר בעצמי.

יש לי את האינטואיציות הלא מילוליות שלי לגבי זה, אבל בכ"ז- תקופה שאמורה להיות טובה, העניינים מתקדמים לכיוונים שרציתי- יש בי כח להגשים את החלומות שלי, לפעול בעקבות ליבי ונפשי- הכל אמור להיות יותר טוב.

אולי הצום הארוך מדי מויטמינים לקראת הבדיקות דם- שהביא אותי למצב של חוסר ברזל מזעזע, הוא הוא הסיבה.

חומצה פולית לא בדקו לי, האידיוטים, וזה חשוב.

 

אני הולכת לספריה,

אנא אחלו לי התאוששות קלה מהחולשה הזאת, והצלחה.. הרבה הצלחה.

 

נשיקות,

 

אני

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 26/11/2003 15:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עלמה ב-27/11/2003 01:44
 



בוקר מוקדם וטוב, מישהו ער? רק אני?





טסט דרייב לעבודה החדשה שלי,

לקום מוקדם בבוקר. סיגריה ותה ומקלחת ואני אהיה מוכנה.

אמא שלי מתעוררת נמרצת כהרגלה וגוערת בי ש"קדימה קדימה".

אני בקושי פותחת עיניים. דיברתי עם וירג'יניה עד יותר מדי מאוחר.

 

פתאום המון דברים בבת אחת, ביקשו ממני לעבור על חוקה של איזה ארגון שאני שייכת אליו, יש לי מחזה להקליד, יש לי מחזה לביים!!!!!!!!!!

ויש לי סיפור קצר (15 עמודים) ומאמר (טריליון עמודים), באנגלית! לקרוא היום ולהגיב להם.

ופגישה בשבע לעבוד על כתבה עם ג'יני.

ג'יימס אומר שאני חזקה מאוד אם אני מסוגלת לעבוד יום שלם, ושאולי לקחתי על עצמי יותר מדי.

 

אני מחוייכת יחסית למצבי העייף,

אח"כ יהיה בסדר.

 

אני למקלחת לפני שאמא תבוא לצעוק עלי,

דאגתי שיהיה לי אינטרנט במשרד, זה מה שחשוב לא?.....

 

חיבוק בוקר טוב עייף לכולכם.

 

אני

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 25/11/2003 07:58  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיקה ב-25/11/2003 10:29
 



בוקר שמתחיל עם שאיבת 5 טיובות של דם





לא יכול לגרום לי להרגיש טוב.

 

גם לילה שנגמר מאוחר מדי.

 

לא עשיתי שום דבר, דיברתי עם מ' בטלפון, כתבתי קטע לעיתון.

 

קמנו מוקדם, הסענו את אח שלי לאוטובוס, הלכנו לעשות בדיקות דם. האחיות אמרו שאני ואמא שלי נראות כמו אחיות.

זה נחמד.

 

אני מתפטרת מהעבודה.

היום יש לי ראיון באיזה משרד, משהו קטן של איזה 600 שקל, אבל עבודה מהבית (הוריי!)

ואני עוברת לעבוד אצל אמא יומיים בשבוע.

די לעבודות הסטודנטיאליות, אני כבר כמעט אקדמאית.

השינוי הזה יעשה לי טוב.

נראה לי שבסה"כ אני ארוויח כמעט 2000, שזה סביר כדי לכסות את הפסיכיאטר ואת החשבון טלפון. ופלאפון- ג'יזס, אני צריכה פלאפון.

 

אחרי הראיון אני חוזרת לאוניברסיטה, אולי אלך למשרד להודיע על התפטרותי, ואח"כ קפה עם ג'יימס ומישל.

 

ואח"כ, אני וג'יני הולכות לעשות קצת עבודת עריכה עד הערב, ואז יש לי שיעור..

ואח"כ- נראה לי שאני אלך לישון.

 

אתמול הייתי במסיבת יומולדת 3 של בת דודה שלי.

היה נחמד. התעקשתי שהליצנית תכין גם לי כתר מבלון ותתן לי צמידים זוהרים. היא אמרה שקודם לילדים אבל אני התעקשתי, היא שאלה בת כמה אני.

מכפת לי. אח"כ לקחתי גם סוכריה על מקל ושקית הפתעה. אני ואח שלי חילקנו אותה ביננו בבית.

ירדתי לעשן עם בת דודה של אמא שלי ובעלה. יש להם שתי ילדות קטנות ובית בנעלה.

מזמן ניתקנו קשר ואני מתגעגעת.

הבטחתי לבוא לסופ"ש אצלהם עוד שבועיים.

 

טוב די,

צריכה להתארגן, המשרד בקצה השני של העיר ואני עוד לא ממש עירנית.

 

שיהיה לכם יום טוב חבר'ה,

 

Me  

 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 23/11/2003 10:31  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בובו ב-25/11/2003 10:02
 



בתמצות - אירועי הסופ"ש







ממש בתמצות כי אני הולכת לישון.


אני עייפה כל הסופ"ש.


לקחתי קצת פסק זמן מכל ההיסטריה של הזמן האחרון.


דחיתי את הדד-ליין.


אני הרבה יותר רגועה.


אני מרגישה טוב, יחסית.


טוב זאת מילה קשה לי, אבל אני מרגישה בסדר, שזה מרגיש קצת אנדר סטייטמנט.


אני אפרט בהמשך השבוע.


שיהיה לכם שבוע טוב,


אני







וירג'יניה, ירושלים, אוקטובר 2003

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 23/11/2003 00:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רק לישון


מי קובע תורים לרופאים ב-9 בבוקר ביום שישי?

אמא שלי

ג-נ-י-ק-ו-ל-ו-ג-י-ת.

 

שוב אני הולכת עם חזון אפוקליפטי של קס (אני ממש לא מרוצה ממך באסקפט הזה יקירתי, אבל עם השיר שלך אני הולכת ביומן, היי לאמא שלי עוד לא הראיתי אותו!)

 

V אולי מגיעה היום לפה, לא יודעת איך זה קורה.

מאוד מפתיע. 

 

"איך לשנות את עולמך בעזרת פרוזק"

אני מפיצה את המגיפה.

זה עובד רבותי, זה עובד.

 

אני ומישל (לא מישל מהפסבדונים, מישל חדשה מהבלוגים האחרונים) נפגשות היום.

כמה תמוה.

 

אני לא עובדת על העיתון היום, אני ישנה!

 

ברור שאני אעבוד על העיתון.

 

אוווווווווווווווווווווווו.

 

לחץ מסיבי קל מופעל עלי (ליטוף שיער וגערות) מצד אימי שמתופפת מוכנה ליציאה ברדיוס מסביבי. היא נעלבה מה"לחץ המסיבי".

 

יאללה.. סוף סיגריה ותה והולכים.

 

אמא אומרת: "נו ממי, אני לא הליקופטר".

 

לא אמא, את לא. אבל את הרבה יותר מזה.

 

נשיקות לכולם.

 

מ.

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 21/11/2003 08:31  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בובו ב-21/11/2003 19:56
 



אני לא בהריון.


 

תודה קס על ההבהלה לחינם.

הכל בסדר.

 

אני עייפה, כ"כ עייפה... מאחרת מבחירה לשיעור הכי מעניין במערכת כי אין לי כח לקום.

 

משהו יותר נחמד- שתי תמונות שלי מוצגות באולם של סוראסקי בתערוכת החלום הישראלי, השמיטו את התמונה הכי מוצלחת ואני מנסה לברר למה.

 

צילמתי, בטח צילמתי את התמונות שלי שם, וג'יני קראה לי נרקסיסטית ואני מתפלאת שזה מפליא אותה.

 

יאללה...

 

לכשאחזור להכרה, בתקווה בסופ"ש (בלילה ישנתי שעתיים כמובן), אעדכן ואמלא חובותי.

 

סליחה ג'ימס ומישל- על הפוסט הקודם קודם.

הרגשתי מחורבן. מקווה שלא פגעתי.

 

לילה טוב חברים,

אני עולה לשני שיעורים וחצי פגישה.

 

אה, ומצאתי ארגון פמיניסטי משובח להתנדב בו ולעשות קצת עבודת קודש.

 

סלמתכ'.

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 20/11/2003 17:12  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קס ב-20/11/2003 19:21
 



מרגישה יותר טוב


בקשר לזה.

 

אז כל הנוגעים בדבר-

נא לא לדאוג.

 

 

יורד גשם בחוץ,

 

אולי אני אחזיק מעמד

אחרי הכל.

 

 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 20/11/2003 06:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מוטו חדש: לא להשאר בלילה בלי סיגריות. אף פעם אי אפשר לדעת מתי תזדקק להן.





דבר הזוי קרה.

ג'ימס (איקרוס למי שעקב אי פעם) הכיר מישהי באוניברסיטה פחות או יותר.

המישהי הזאת הגיעה בדרכים עקלקלות לבלוגי הנ"ל, דרכו בעצם, ואני כשלעצמי כבר מזמן סימנתי אותה בתור שם בבר קבועים.

מי ידע שיש קשר.

היום גילינו.

'היא' רצתה להכיר אותי, אני הבעתי עניין, דיברנו.

גילינו שחלקנו בחור.

אותו בחור שבגדתי בו באוגוסט ובעקבות איבדתי את שפיותי באופן טוטאלי והתחלתי לקחת כדורים.

אני קצת מקצינה, אבל זה הבלוג שלי ומותר לי.

 

אני לא מרגישה טוב עם זה.

 

זה הזוי.

 

אני מקנאה בה קנאה לא שפויה כי אתמול היא ראתה אותו ברחוב, כי הם ידידים, כי לי הוא לא עונה כבר חודשים לטלפון.

היא כשלעצמה ניסתה להסביר שאין במה כי אין בינהם כלום, אפילו לא ידידות, סתם הבעת כוונות להשאר בקשר.

 

את ג'ימס עזבתי - בין השאר - כי עדיין הייתי מאוהבת בי'.

אני חושבת שאם ג'ימס היה יודע לפני כן שגם היא היתה איתו אי פעם הוא היה יורה בעצמו במקום.

 

חוסר מזל ג'ימס חוסר מזל, העיקר שאתה משועשע.

(מקווה שעדיין)

 

שניהם קוראים את הבלוג שלי- סליחה לשניכם אם אתם מוצאים את התכנים בלתי הולמים אבל אני חשה תסכול גדול ועכשיו, עכשיו, אני כותבת על זה.

 

בכלל כל הערבוב הזה של חיים ובלוגספירה לא בריא.

לא בריא.

 

אני קצת המומה ותוהה למה שוב- היקום מכה בי במחבת י' הזה. אמנם סוג אחר, אולי טרבד, אבל בהחלט מכה מעלפת קמעה.

למה זה רודף אותי?

מה העניין?

כמובן שלא יכולתי להתאפק והתקשרתי שוב לי' כדי שהוא לא יענה לי שוב.

 

אם אין סיגריות נלך על אוכל אמיתי. שאריות הפיתה עם פלאפל שאמא שלי הכינה לי לפני הפגישה עם הפסיכיאטר.

 

אני בהלם עדיין מכל העניין.

מה עשיתי? למה זה מגיע לי? הרי זה היה מאחורי.

הרי זה כבר לא הטריד אותי.

למה אני צריכה לשמוע עליו? בתק' שבה הוא לא מוכן לשמוע עלי?

למה העולם הזה כ"כ מוזר?

אוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

אני כבר בקושי זוכרת אותו. עברו 3 חודשים מאז הפעם האחרונה שראיתי אותו. בסה"כ היינו ביחד 3 שבועות.

היא עם חוסר בטחון בקאנטים ומנסה לשכנע אותי שמצאתי חן בעיניו הרבה יותר ממנה. בהלה זו בהלה,

קנאה זו קנאה, וכל העניין הזה מעורר בי חרדה אמיתית.

 

אני הולכת לקחת את הכדור שלי.

 

אני שונאת חרדות. אני שונאת דברים שאין להם תיקון.

אני שונאת שאי אפשר לסלוח, עוד יותר שונאת להיות זאת שאי אפשר לסלוח לה.

אני מקוטרגת עם הרעים.

היא הבינה אותו- בגידה זה טאבו. זה באמת טאבו.

שקורה.

אהבה זה מצרך נדיר.

אני סובלת והיא מקנאה בי על שאני יכולה להרגיש.

אני משתגעת.

 

משתגעת

 

והיא- תקרא ותרגיש אשמה.

אין לך על מה, העולם עושה דברים מוזרים לפעמים.

והוא מנגיש בי את י' בכל מיני חזיתות.

 

ירוק התקשר פתאום.

לא יודעת מה הוא רוצה.

היתה שיחה מגעילה.

היה פוטנציאל טוב אבל נגמר רע.

אח של גרביים אומר שאני צריכה ללכת על א'- איזה שחקן שמוצא חן בעיני. לא ראיתי את א' מיום שבת.

 

אני מלהגת.

 

וירג'יניה לא התקשרה היום.

אולי היא קוראת אותי.

 

אני קרובה להתמוטטות הנפשית- אני מרגישה את זה.

כמו מיטת נשיקה- התמוטטות עדינה, מתגנבת..

 

בסה"כ ביקשתי קצת שקט.

 

הדבר המגוחך, עכשיו כשאני נזכרת, שלפני כמה ימים השוויתי עם עוד מישהי עם כמה י' בעברה רשימת "עשיות". לא חלקנו שום י'. אז למה פה כן?

מה העולם הזה רוצה ממני?

מה אני רוצה ממני?

נמאס לי מהכל (לא, זה לא באשמתך, תפסיקי)

 

נמאס לי מהכל.

 

ההורים שלוחצים אותי לקיר דק וצפוף, החיים האלה והאי שקט הזה. כל האנשים האלה. אני כמעט ולא רואה אותם ומצד שני רואה את היום יום צלול הרבה יותר.

 

יש דברים שאני לעולם לא אסלח לעצמי עליהם, עד שהצד השני יסלח לי. או שאני אתבגר ואשכח מזה, או שאקבל מחילה. או שתמיד זה ימשיך להטריד אותי.

עכשיו זה מטריד אותי.

 

עכשיו 3 בלילה. עוד 4 שעות אני אמורה לקום.

 

אגב, יש סיכוי שאני בהריון.

מחר יש לי איזה בדיקת אולטראסאונד שלא ממש ברור לי למה הגניקולוגית שלחה אותי אליה אבל אני מניחה שאם כן אז נגלה מחר.

אני בטוחה שגרביים ישמח לשמוע.

 

מחשבה על הריון והפלה גורמת לי להרגיש כ"כ הרבה אהבה מבוזבזת, אובדן אהבה.

בסיטואציה אחרת הרי היינו יכולים להיות מאושרים. אני, התינוק, וכל אחד מאלו שחשדתי אי פעם שנכנסתי מהם להריון.

 

ורע לי בבית, ואבא שלי עושה לי סנקציות ואמברגו על האוטו, ומתייחס אלי בגסות רוח.

ואמא שלי כהרגלה שקטה מדי.

 

ואני עייפה מדי,

ומתה לסיגריה.

איך אין איך.

 

ויש לי עוד חומר לקרוא.

וכבר שבוע לא ישנתי כמו שצריך.

והפוליטיקאי ממש העליב אותי היום.

ונמאססססססססס לי.

 

אני רוצה לבד, ורוצה שקט.

 

ומעצבן אותי שאנשים שמכירים אותי בחיים נכנסים לפה, אני לא רוצה להעליב אף אחד אבל אני זכאית לקטר בלי שכל אחד יחשוב רק על עצמו כמרכז.

אני המרכז, זה הבלוג שלי.

 

וזכותי הלגיטימית לצעוק את הייאוש והאכזבה והכאב שלי לכל העולם ובקול רם- פה אם אני לא מעיזה בחוץ.

 

זהו.

 

אני הולכת לקרוא עוד קצת חומר וללכת לישון לשעתיים ולעוד יום של 14 שעות ואז לצנוח.

נמאס לי.

 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 20/11/2003 02:12  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-20/11/2003 18:11
 



לדף הבא
דפים:  

20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)