לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2004

עוד יותר קצר


עברתי על הכל עם להב 2.

אני מרוצה, לא יודעת מה איתכם.

 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 29/2/2004 16:59  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלה ב-1/3/2004 10:50
 



תודה על התמיכה


 

גילחתי את הראש

 

הלכתי על אורך 4 עם קצת תיקונים משלוש, ואני חושבת, אפילו שזה לא מספיק קצר ושאני אעבור על זה עם 2.

שייניד אוקונור אני לא, אבל אני חושבת שזה נחמד.

 

חוץ מזה- השמתם ליבכם לעובדה שנהיה קיץ?

זה גורם לי הרבה אושר.

 

אני הולכת לעבוד על העיתון, שיהיה לכם יום טוב, ותחילת סמסטר מצויינת לכל הסטודנטים שביננו.

 

:)

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 29/2/2004 14:38  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של A Good Jewish Girl ב-29/2/2004 19:39
 



הבהרה-


אני יודעת שאני לא חייבת לגלח את השיער כדי להפטר מהכינים, אני תוהה באם לנצל את ההזדמנות.

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 28/2/2004 00:40   בקטגוריות שחרור קיטור  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיקה ב-29/2/2004 20:19
 



חזרה לגיל 4


 

על זה לא חשבתי.

לא דמיינתי.

אני מודה- העסיקו אותי דברים אחרים בתכלית.

והנה, מכה הגורל מכיוון לא צפוי:

 

הנה, המכה שמוכרת לילדים מגיל מעון עד גיל יסודי, לאמהות שלהן ולכל צוות הטיפול הסניטרי- כינים.

 

אני בת 25, גוד דמיט, ויש לי כינים.

 

אמא שלי עשתה פה אפיזודה שלמה של היסטריה וטענה שחיככתי ראשים עם אנשים לא הגיינים ומפוקפקים. כל מי שאני יכולה לחשוב עליו זה ד', שמלמד ילדים קטנים. חוץ מזה, הגירוד התחיל אחרי שהייתי בחנות של דסי, הסתובבתי עם התוכית שם על הכתף וגם עם הארנב הסיבירי בגודל כלב ממוצא. גם עם החמוסה היה לי איזה קוויקי.

השאלה הנשאלת- היתכן שנדבקתי  מתוכי?

אמא שלי טוענת שזה בלתי אפשרי, זה "כינים של בני אדם". אני בספק רב.

אני מוצאת את כל העניין משעשע עד מדאיג, וחושבת בתום לב לגלח את הראש. למה לא? מגיל 17 רציתי לעשות את זה, למה לא עכשיו? לפני שאני הופכת ליצור רציני בעל אחריות?

לגלח לגלח לגלח.. אני גם ככה שונאת את התספורת שלי כרגע, היא לא ממש ארוכה.

 

דברים חיוביים שיוצאים מהעניין הזה?

-יש לי סיבה ממש טובה לא לצאת מהבית.

-יש לי סיבה ממש טובה לאנשים למה אני לא נפגשת איתם.

-יש לי ליין מאוד משעשע לספר כשמתקשרים אלי ואין לי מה להגיד.

-אני יכולה לשקול ברצינות לגלח את הראש.

-זה מצחיק, תודו.

 

דברים פחות חיוביים-

-להחליף את כל המצעים, בגדים וכד' שבאתי איתם באיזה מגע

-העובדה שהדבקתי גם את אמא שלי, כנראה

-העובדה שממש, אבל ממש, מגרד לי העורף

-העובדה שאני לא יכולה לראות אף אחד

-העובדה שאני צריכה לספר לאנשים שראיתי בזמן האחרון (זה כמו איידס, זה?)

-נגמרו לי הסיבות אתם מוזמנים להציע עוד.

 

 

לגלח את הראש או לא לגלח את הראש?

 

הימורים בבקשה.

 

 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 28/2/2004 00:08  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מל ב-1/3/2004 11:55
 



עוד מחברת


נגמרת.

אני שומרת מחברות במגירות, במדפים, דפים מתגוללים

לא עוקבת אחרי המילים שלי כבר.

חצאי שירי אהבה במגירות של זרים

שניתקו מחיי.

 

יומנים, יומנים, יומנים

וטיפול שמיצה את עצמו

שוקולד

ותאווה לבשר.

תאוות בשרים?

אהבה.

 

תאבת אהבה

אבא שלי אומר,

תגדירי, יש לך בעיה.

 

אני מגדירה געגוע

משלימה חסכי הדחקה

התאים מתעוררים

מכשנפתח החלון

 

עמודי ספרים מתרפרפים

רעיונות

גלגלים נעים לאט

לא משומנים

אני משתדלת לא לטבוע

ונזכרת שאין ים

 

אבא שלי אומר

אין לנו בעיה

אבא שלי אומר

גם לך אין שום בעיה

 

אני מחייכת

הכל פשוט

 

רק לנוח.





 

קראתי שוב את "בדלתיים סגורות" שהחמקתי באישון לילה מהבחור שהותרתי כפנטזיה.

החלטתי לכתוב על זה סמינר, באם יאשרו לי. יש מוות, יש נשים וגברים, יש משפט.

"האחר הוא גיהנום".

 

7 ספרים ליד הכרית שלי, עוד עשרות רק מחכים, לקרוא! לקרוא! לקרוא!

כ"כ הרבה שלא קראתי, פספסתי עולם שלם.

עכשיו- לבלוע הכל, הכל. את כל ספרות המופת ובאנגלית אם אפשר, וולף, וג'ויס וויילד וסארטר, וז'נה וגוגול ורילקה וקפקא ועוד ועוד ועוד.





 

להתעורר, לפעול. לייצר.

להדליק את המחשב, אווירת משרד, מספיק סיגריות ומספיק שעות. לכתוב, לעורר את היצירה, לעשות, לעשות לעשות- כי הבטחתי.

 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 27/2/2004 19:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מכורה


לסיגריות

לקולה

לשוקולד.

לכדורים שלי.

לרגשות שלי, שכל הזמן בוגדים בי.

לטראומות הילדות שלי, הן לא עוזבות אותי.

למיתוסים מהעבר.

 

בינתיים אני משותקת.

קוראת ספרים.

מחייכת בחצי פה ואומרת שהכל בסדר.

לא יוצאת מהבית.

 

"מה את עושה פה?"

"אמרתי לך שאני רוצה לראות אותך, לא שאני שפויה"

 

כל אחד ותירוציו הוא.

גם לי מגיע לחיות.

 

בשביל מה, אני תוהה ומאשימה את המשקפיים השחורות שהפסיכיאטר מצמיד לדיכאון.

אני יודעת בשביל מה.

זאת מין תקופה כזאת.

אז מה שאני לא יוצאת מהמיטה.

 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 27/2/2004 01:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ראש זמש ב-27/2/2004 01:53
 



שני אידיוטים


יושבים

זה מול זה

מנסים להבין

רגשות

אחד בשפתו במכנית

אחד חוזר על קלישאות

"היא לא הרימה את הגרב מליד האמבטיה"

"איך היא היתה כנערה?"

"כל הזמן אותו דבר"

מאיפה אתה יודע, גוד דמיט, הרי עזבת את הבית.

 

הם מסתודדים

ואני פונה אל תחנת האוטובוס

 

התעוררתי

הכל יותר קל עכשיו

 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 26/2/2004 14:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קצר


סבלתי אירוע טראומטי רגשי שמונע ממני לכתוב כרגע.

אני הולכת לקרוא את בדלתיים סגורות ואח"כ להשלים את הסוף של "החברות הכי טובות" שלא ראיתי כי התפניתי לאירוע הטראומטי.

 

הולך לבוא זמן מעיק.

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 26/2/2004 01:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קס ב-26/2/2004 13:45
 



עדכון מצב


קמתי בבוקר.

הזדיינתי. שתיתי כוס תה, אכלתי עוגה, עישנתי 4 סיגריות. עכשיו החמישית.

 

לא לא הכל שחור, למה שיהיה שחור.

 

בלילה היתה לי התגלות לגבי עצמי ואהבה, וצ'ומפ- אני חייבת לציין שקראתי אצלך, במעט שיש שם והזדהיתי עם המכתב הזה, של הבחורה העלומה (לא להאמין שהיא בת 17.5, נכון?)

 

אני אומרת, תנו לי אהבה ואהפוך לגוש אוטופי מנותק, שחי בספירה שלו, שאני כ"כ אוהבת. הספירה האופטימית והנאיבית שלי. לא עוד כאב וסבל, לא עוד אובדן תמימות.

מה קורה לי? מתי נתקעתי רגשית אי שם בשלהי התיכון?

מתי התחלתי לסבול ככה על כל מה שמבחוץ?

 

בלילה הרשיתי לעצמי להכנס לבועת אהבה, אולי כי הוא דומה קצת לאקס שלי (רק קצת קצת, אין על האקס שלי), והרגשתי כ"כ תמימה ואני ומנותקת מפה, מהחיים המוזרים האלה שאני חייה. לא בריא לי דיכאון. זה לא אני. לא ציניות ולא התגוננות ולא ולא ולא. רק אהבה ופשטות ואושר צרוף ומנותק. מתוך זה, באמת לא איכפת לי מה אני עושה בחיים (בגבולות הסביר), זה ממצה את כולי.

אולי אני לא בנאדם שלם. אולי החלק הרגשי והשכלי שלי לא מתואמים, לא באותו גיל. אולי השאיפה לחזור לרחם היא הרגש שתקוע לו אי שם כמה שנים טובות אחורה מאז שיונתן הראשון עזב אותי וחשבתי שאמות מדיכאון. וההתפתחות הראציונאלית היא כזאת בעולם שבו אני מרגישה רדופה, לא קשורה, לא מסופקת. אולי זה סתם בגלל הלילה הזה, שכנראה לא יחזור על עצמו.

לא נוח לי הג'ינגול הזה- בינו לבין "רגש". לפני שרגש התקשר הרגשתי נוח מאוד.

אבא שלי אומר שאני חושבת יותר מדי.

הוא לא היחיד.

 

אני חושבת שביום שלישי אני אפגש עם רגש וזה יהיה המפגש האחרון לבינתיים. לפחות עד שהוא שהמע' יחסים שלו תסתיים. אני לא מרגישה נוח בתוך כל זה ולא נראה לי שזה  בריא לשנינו האמוציונאליות הזאת שאין לה מקום.

אח"כ נראה.

לא טוב לי שהוא מתגעגע אלי, ומקנא, ומפנטז, ומתייסר.

 

 

קיבלתי. איזה תזמון מוזר.

כבר שכחתי שדברים כאלה קורים.

טוב נו.

המחזוריות הזאת.

זה אומר שעבר חודש מאז ששכבתי עם הפילוסוף. הממ.

 

בקיצור, אני אחזור לי להשתבלל במיטה שלי, בתקווה שאח"כ אני ארגיש קצת יותר טוב. ואנקה את האנשים האלה מהחיים שלי.

הבנתי בלילה כמה אני כן צריכה מישהו בחיים שלי. אבל מהסוג שנשאר.

 

עוד מעט אני אתפכח ואחזור לעצמי ולא אכתוב יותר על אהבה (כמה עגום שזה נשמע).

בינתיים אני הולכת לאכול משהו וחוזרת למיטה (כמה פעמים כתבתי את המשפט הזה בפוסטים האחרונים?)

 

יום טוב.....

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 22/2/2004 13:44  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צומפי ב-22/2/2004 14:39
 



all these little rejections how they tend to add up


one sorry look and i'm 13 again..

 

אז ל13 אני כבר לא מגיעה, אבל לא עושה לי טוב, ג'יזס, כל הקטעים האלה.

הייתי מאוד שלמה עם ההחלטות שלי בבוקר.

באיחור מה בדקתי הודעות במשיבון בחדר, 3 הודעות. אחת מ"רגש": "אני מתגעגע אליך, מאוד".

כמובן, עבר בי רטט.

וידעתי שבחירה במשהו אחד משמעה לוותר על משהו אחר ובכ"ז התקשרתי.

3 שעות של שיחה ושל "שיניתי את דעתי" ו"פאק את הרגשות אשם" ו"החלטתי את זה אחרי שראיתי אותך" (ממש במקרה ולשניה וחצי).

ולא אני לא יכול לבוא אני עייף אני צריך לקום מוקדם, אני קורס מעייפות.. אני הולך לעשות ביד ולדמיין אותך ולישון ואני אשמח אם ניפגש ביום אחר".

הסברתי שאין יום אחר ושזה לא פייר לעשות לי את זה ככה וללכת לישון, ושאין לי מושג איך אני ארגיש ביום אחר, אז הוא אמר שהוא יקח את הסיכונים שלו.

שהוא לא רוצה לבוא כשהוא מחוק וצריך ללכת תוך כמה שעות לעבודה, הוא רוצה לבלות איתי את כל הלילה ולישון איתי לקום מאוחר כי טוב לו איתי (במיטה, הוא אמר במיטה).

ואין לי כח לזה.

אני לוקחת אחורה פנה.

זיונים זה פונקציה של דוחק. לא של געגועים ותכנונים- אחרת זה נהיה יותר מזה ואין סיכוי שאני נותנת לו להיות יותר מזה שוב עכשיו (אני מתבוננת בעצמי בספקנות והולכת להביא לי עוגה, מה יותר טוב מהעוגה החביבה עלי ב3 בלילה, בלילה עצוב כגון זה)

 

אז עוגה.

ועצוב.

כי אני יודעת שהחיים שלי הולכים להשתנות. עשייה בלי מחשבה רק תכאיב לי מעכשיו. היסודות החדשים-ישנים כבר ניצקים.

אני חייבת להפסיק להפגע ככה. זה או שלא איכפת לי שניה אחרי, או שזה צורב וצורם לי ומקפל אותי לשניים. לשכוח.

אז עצוב לי. עצוב לי כי הבחור הזה יעלם לי מהחיים, כי אני חייבת לשכוח ממנו. כי הוא רגיש מדי וקרוב לי מדי ולא יודע מה קורה איתו מדי - ויש לו חברה מדי.

וזה לא פייר לאף אחד.

כי כשאני אתעורר בבוקר אני לא אחשוב על זה כבר. עד שהוא יתקשר שוב ויתגעגע. ואני לא אדע איך להתמודד עם זה שוב, כי הוא מרטיט בי משהו, עם הקול הנמוך שלו שמתגעגע.

ואני יכולה לנתח את זה באופן קר, ולהגיד שנמאס לי מזיונים ובכלל פעם אחרונה שראינו אחד את השני ממש לא הרגשתי שאני שם, ובכל הרצונות שלו ללילות ארוכים ושינה ארוכה איתי יש סכנה של רגש שאולי אין לו מקום פה- במיוחד אם הוא רק מהמקום שלי, והוא, מה הוא צריך לחשוב על רגש, זה עוד משהו שמרחף מסביב למע' היחסים הלא מספקת שלו. הוא מבולבל ודואלי, ויצרי ולא מסופק, ורוצה חום ואהבה וסקס וחיבור, וטוב לו איתי. בינתיים. כסייד קיק למע' יחסים העגומה שלו. שגם בלעדיה הוא לא היה איתי.

ואני- איכפת לי מדי ואני עלולה להתאהב.

לא רוצה.

לחתוך אותו עכשיו. זה לא יתכן שכשהוא לוחש עד כמה הוא היה רוצה להיות לידי יעבור בי רטט לכל אורך הגוף. זה כבר רגש.

זה טפשי.

פעם הייתי נלחמת בציפורניים בשביל הרגש הזה. עכשיו אני פשוט נסוגה לאחור ומחכה לדברים שיקרו. או שלא יקרו. דברים קורים כל הזמן וגם שיכחה משחקת תפקיד. מצחיק לוותר על משהו כמעט רומנטי. אני יודעת שהוא מרגיש. אני יודעת שזה יותר מסקס. אני יודעת שזה מרגש את שנינו.

אבל זאת מן סיטואציה מטופשת כזאת שלא יכולה לזרום- אפילו בלי מחוייבות שלא ביקשנו אחד מהשני.

הוא מקנא כשאני עם אחרים. יש לו חברה והוא מקנא. הוא אומר שהוא אידיוט בגלל זה. אמרתי שלא אספר לו. זה לא עניינו.

 

אני אלך לישון. אני אכתוב קצת. גם העצב הזה יחלוף.

לא צריך לרדוף אחרי שום דבר. הכל מגיע מעצמו.

 

לילה טוב.

 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 20/2/2004 02:34  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mika ב-12/2/2006 04:00
 



לדף הבא
דפים:  

20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)