לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2004

מה לעשות כשנדמה לך שהחבר שלך עומד להיפרד ממך.



1. קודם כל, להכנס למצב של הלם.

עניינים כאלה תמיד גורמים לי לבור שחור שנפער לי באמצע החזה ומקשים עלי קצת לנשום.

נכון, לא הייתי בסיטואציה (נבואית) שכזאת הרבה פעמים, אבל מספיק כדי לדעת שזה לא עושה לי טוב.

 

2. לחשוב שאולי את פראנואידית כי יש לך שפעת. אולי זו עוד אפיזודה של "עלינו אחד לשני על העצבים כי היינו תקועים אחד בתחת של השני יותר מדי זמן". אבל לעזאזל, זה לא מרגיש ככה.

 

3. לחשוש שגם את החורף הזה תעברי לבד.

 

4. להתבעס עוד יותר כי החברה הכי טובה שלך בדיוק עזבה את הארץ.

 

5. לעצור רגע לחשוב, אולי פאראנויות השפעת רק משפיעות על מצב העניינים לרעה. קארמה בייבי קארמה.

 

6. להציק לו בטלפונים עד שתתקבל תשובה ברורה. אני לא עושה את זה- בינתיים, אבל יש משהו מדאיג בעובדה שרגע אחרי שעזבתי את דירתו הוא יצא לשתות עם חברים, אירח חברים ועכשיו הלך לשחק פול.

 

6. סעיף קטן א'- בעצם, את חושבת, אם ככה הוא גורם לך להרגיש שיחפש אותך. שיתקשר בעצמו. ואם לא- לעבור לשלב הנ.ב.

 

7. לעבור עוד התקף חרדה קטן ובלתי נשלט שמבוסס על נסיון העבר וחרדות נטישה ואין לו קשר ממשי למציאות.

 

8. למדוד חום. אני לא יודעת איפה המדחום.

 

9. לחכות שחברה שלך תנחת אחרי 15 שעות, תתגבר על הג'ט לג, תתמקם, תתחבר למסנג'ר ותוכלי להתוודות בפניה על חששותיך ולהכניס דברים לפרופורציה.

 

10. לכתוב פוסט ממש מטופש, עם סעיפים מוספרים, כי פתאום נורא נורא משעמם לך.

 

11. לחזור למיטה ולהפסיק לזיין את השכל. החיים זה לא פיקניק וגם לא השפעת.

 

נ.ב

להזכר שאם זה מצב הדברים אז זה מצב הדברים ובטח עדיף כך. שאת עדיין את וזה לא משנה איך מישהו אחר רואה אותך, אם זה לא מתאים לו, לך כבר אין מה לעשות בעניין- את גם לא מעוניינת ועוד ועוד שישמרו ללאחר המאורע המרגש כדי לעזור להתגבר על השינוי בשגרה ולחזור לחיים נורמליים בלי להשבר. אני כבר גדולה damn it, בגיל 25 לא נשברים מדברים כאלה :(

 

 

נ.ב 2

לילה טוב.

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 28/9/2004 01:11   בקטגוריות זוגיות וקשיי נשימה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של overdoze ב-5/10/2004 16:09
 



תשובות לשאלון השבועי



מהו השיר האהוב עלייך?
אני לא יודעת. יש הרבה שירים אהובים. אלבומים אהובים וכיוצ'.

האם אי פעם כתבו בשבילך שיר?
אכן כן.

האם אי פעם כתבת או הקלטת שיר?
לא הקלטתי שום דבר (אני שרה אל המיקרופון שלי ומזדעזעת לאחר מעשה זה לא נחשב).
אבל אני כותבת, אכן כן.

אם לחיים שלך היה פסקול, מה היה שיר הנושא שלו?
born to be wilddddd
סתם.
אני לא יודעת, יש כמה שירים שעושים לי את זה במיוחד, לצערי רובם מאוד עגומים- מדברים על נשים אבודות, כואבות, או כאלו שהתאבדו בסוף כי אף אחד לא הבין אותם.

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 28/9/2004 01:03   בקטגוריות שאלונים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז מה שנשאר, זה לקחת את זה one day at a time



אז להרגיש אבודה זה לא נעים. כשקונסטרוקציות משתבשות זה לא נעים. אבל לדעת שהקלפים הנטרפים יובילו למשהו חדש זאת הרגשה מחזקת.

אז לקחת את זה יום אחרי יום, ולדעת שזה לא נורא אחרי הכל, ואם לא הפתרון הזה יהיה אחר, והשיקולים מתווים את עצמם, אני לא מתערבת להם בכוח, הם יודעים מה הם רוצים.

ובינתיים טוב לי, עם אהובי העטוף בסדין בתנוחת עובר מגודלת, עם החורף המתקרב שמבטיח לי קצב דברים איטי יותר, הולם אותי בהרבה, עם האפרוריות הזאת שמרשה את ההשתהות להביט בדברים.

הקיץ עבר כ"כ מהר- זאת עונה סואנת ואלימה.

אהובי אומר שאנחנו כבר עונה ביחד, עוד מעט הוא יוציא שוב את הפוך. זה קצת מפחיד, הוא אמר.

אני מתרגשת, לקראת החורף שיבוא עלינו, והחום שנמצא.

 

 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 23/9/2004 18:40   בקטגוריות אופטימיזם  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ice_guitar ב-27/9/2004 15:22
 



מסתבר שזא לא רק שהאוריינטציה שלי הלכה להזדיין, גם של כל המדינה.



נו, אז רציתי לפתוח את הפוסט בהרבה מירמור וחוסר מציאת עצמי, שוב. אך כשפתחתי את הדפדפן, מוכנה להתעדכן בחדשות היום (לעיתים אני מתעוררת ממש במהלך היום, שלא לדבר על הבוקר), גיליתי שהכל שובת. הכל. בעוד אני מתלבטת אם אכן לקנות כרטיס טיסה, נמלי התעופה שובתים. בין השאר, כמובן, בין השאר.

עד לפני כמה ימים בערך, ידעתי מה אני עושה בעתיד הקרוב. טסה לקנדה בסוף החודש, לאיזה חודש, וכשאחזור, הראש שלי יהיה נקי יותר להמשיך הלאה. אין כמו שיחה עם האקס שאת לא מבינה למה מעולם היה מיתולוגי, אחרי 7 שנים, שיאמר לך את הדברים הכי איומים שלא ייחלת לשמוע כדי להרוס את המוד, שיחה עם האקס האחרון רק כדי לשאול מה שלומו, שנמלא חיל וחלחלה לנוכח שיחתך כי החברה הנוכחית שלו תכעס שהתקשרת (לא, חיים משותפים של שנתיים לא נותנים לך שום קרדיט פה), וריב עם החבר הנוכחי לחתום את כל זה.

אז זה בלבל אותי. ביום הראשון הייתי הרוסה. ביום השני מבולבלת והתרתי לעצמי לא לצאת מהמיטה, או לפחות לפרקים שלא עולים על פטרולי מטבח, מחשב, שירותים. והיום- היום השלישי, אני סתם לא יודעת.

איכשהו, השביתה הזאת משעשעת אותי. זה נותן אדג' מעניין לכל העניין. לא- אני לא צריכה לדאוג היום על ויזות למיניהן, כרטיסי טיסה וכד'. מה הטעם?

כל התכנון שלי גם כך נראה כה לא רלוונטי, שאני חושבת שאעביר את היום בדברים יותר פרובנציאליים- שעווה, עבודה, ביקור אצל סבתא שלי, וקניית אביזרים לאקוואריום. כן. זאת בהנחה שה"שיבושים הקשים" באוטובוסים לא יהפכו את זה בלתי אפשרי.

 

יום שביתה נעים לכולם, אין דוחו"ת.

 

 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 21/9/2004 11:32   בקטגוריות דיווח  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אחה"צ יום שישי



נעים.

נעים בחוץ.

לא כ"כ רע גם בפנים.

אין לי מה להגיד בעצם..

 

שיהיה לכם סופ"ש נעים.

 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 10/9/2004 18:22   בקטגוריות חטוף  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ready lee ב-19/9/2004 18:03
 



אז עדיין שעמום.



אני חושבת לחזור ללמוד.

אני חושבת על זה שההרשמה נגמרה ביולי.

אני חושבת על הממוצע תואר הנמוך מדי שלי.

אני חושבת שאין לי מושג מה עובר עלי או מה לעשות, מה אני מרגישה, למה אני כ"כ on the edge, ולמה בא לי לדפוק את הראש בקיר ולפוצץ כל מי שמתקרב אלי.

 

אני חושבת כמה אני אבודה בלי מסגרת וכמה זה משעמם.

כשמשעמם קשה לך להעסיק את עצמך. לא משנה במה. הכל אפור ולא מושך.

אני עצבנית.

להפחית מהקלונקס היה מטופש אולי. אני מטפסת על קירות, אני מתחרפנת, אני פקעת עצבים וחרדה.

 

זה לא נעים בכלל, אבל לאדישות יש מחיר, ואני עוד לא מוכנה לשלם אותו. הקו בין שקט נפשי לאדישות בעייתי עם הכדורים האלה, אני נאטמת, ולא איכפת לי. וקשה לי פי 100 להרגיש משהו חדש.

 

אולי זה פשוט לא אמיתי, אולי אם זה היה אז הייתי מסוגלת להרגיש, זה היה נראה יותר נורמלי ופחות פייק.

אני לא יודעת.

אני לא יודעת מה לעשות איתו עכשיו.

 

מחר התוצאות של הבדיקות איידס.

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 8/9/2004 00:29   בקטגוריות דכאון, נרקוטיקה ומלמולים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של naknikoola ב-9/9/2004 23:48
 



ספקות, ספקות וספקות.



כל מה שהצלחתי להוציא מהיום הזה, הוא שוב המסקנה שאחרי אכילת בצל לא נעים לעשן.

לא נעים בכלל. גם לא כמה זמן אחרי זה.

 

אני לא עושה שום דבר. אני משחקת במחשב, אני רואה טלוויזיה, היום אפילו הגעתי לראות שני פרקים חדשים של גילמור במחשב. אני קוראת קצת. אני לא כותבת.

 

אני מלאה ספקות. אני מלאה ביותר מדי רגשות ליותר מדי אנשים ויותר מדי שייחים דמיוניים.

יש מילה כזאת - שייחים? אולי שיחים? בכל מקרה הכוונה לשיח, משיחה, ברבים. just making sure.

 

אני מתגעגעת געגועי תופת או אולי חוטי זיכרון נוקבים, מנסים לעורר אצלי משהו. לעשות משהו פרוע באמצע הלילה, לבוא כשלא מצפים לי, לספק את הצורך שגרם לי להתנהג בחוסר רציונאליות לכאורה, אם כי אני מודעת למעשי, ולהפגע, בסוף, הרי אני חיה בשביל הדרמה.

לולא הדרמה, ועם זה תסכים עמי ידידתי ואן, לא היינו רואים את האדים על המראה.

 

אז איך להרגיש כאילו אני חיה? מלבד רציונאליזציה פשוטה והגיון קר רוח שאכן מאותת לי שכל סימני הויטאליות בעודם?

לברוח באמצע הלילה

 

אני רוצה להשתחרר מפה.

 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 7/9/2004 05:19   בקטגוריות רוחות ישנות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של overdoze ב-7/9/2004 14:57
 



סיגריות #2





אבא שלי זרק לעברי קופסת ווינסטון ואמר לי - "פעם הבאה, אם לא תדאגי לזה, לא יהיו לך סיגריות". ובבוקר צעק עלי לא לאפר לצלחת בבית שלו. אמא שלי אמרה לי שזה שאני לא מכניסה את הבגדים לארון זה סימפטום ולא שאיכפת לה מהבגדים איכפת לה ממני.

בזמן האחרון הם כועסים עלי. כאילו כל שניה שאני לא עובדת שעות מחוץ לבית או כותבת את הסמינריונים שלא לדבר על חלום העסק המשפחתי שהם הניחו לו בינתיים- אני עושה להם עוול נוראי.

אני רק חיה את החיים שלי. לא כל כך על חשבונם, למעט קצת אוכל, חשמל ומים. אה וחיסונים ואוכל לחתולים.

את כל הקניות שלי אני עושה בעצמי ולא לוקחת מהם כסף. לפעמים הם קונים לי סיגריות. אבל לפעמים אני קונה לאבא שלי גם. איזה הרגל מגונה. אני פה, ואם אני פה אני שק חבטות שלא נלחם הרבה. מוזר? אני לא יודעת. זה שאני לא מגיבה אלא אם הם ממש חודרים לי לחיים מעצבן אותם יותר.

זה לא בריא המצב הזה, אני יודעת. הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולחיות את החיים שלי? כנראה.



נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 5/9/2004 23:29  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של shepgerd ב-8/9/2004 18:56
 



אין לי סיגריות.



יונתן אומר שאני מטומטמת, בעצם כותב. על המסלול הישיר לסרטן ריאות, ובעצם כותב, זה בעיקר גנטי, אולי רנדומלי. רב איתי על בגידות ותאריכים וזיונים משנת 97' בעוד החברה הבריטית שלו אומרת לו "jonathan, let's go to bed", ואז הוא אומר שהיה מעניין ושנמשיך לדבר על זה, ושהוא ישמח לקרוא את המכתב פרידה שהוא שלח לי, זה מבסיס טירונות חובלים בראש השנה דאז, כי הוא באמת לא זוכר מה הוא כתב שם וחוץ מזה אם להיות כנה היו סיבות אחרות.

חוץ מזה הוא לא בגד שנתיים, וזה הישג בשבילו. אני בוהה במסך וכל הסיטואציה גורמת לי לתמוה. אולי טוב שהוא זרק אותי, 6 שנים של כאב לב אולי עדיפות על 10 בגידות שהייתי אוכלת ממנו, וקרב אלופים שהיה נגמר בדם. אז עדיף שהוא זרק אותי, ככה במכתב, יומיים אחרי שבגדתי בו עם החבר הראשון שלי. אתמול הוא טען שהוא ידע שאני שוכבת איתו, ולא הבין איך אפשר בלי אהבה, "הייתי תמים לגבי זוגיות" הוא אמר, ואמרתי ששכבתי איתו רק פעם אחת יומיים לפני המכתב אבל אז אמנדה כבר רצתה לישון ונדבר על זה פעם אחרת.

 

בינתיים יונתן אחר כותב לי שהוא מתגעגע, מתגעגע, מתגעגע, מתגעגע. אני מתגעגעת גם. לא מוכנה לוותר על המערכת יחסים שלי אבל, ומה עם כל היונתנים הבוגדים האלה, תמיד סיפור עם יונתנים יתגלגל לבגידות. מבין השלושה שהכרתי- בשניים בגדתי, שניים בגדו איתי בחברות שלהן- לא בהכרח ידעתי, זה נכון, לשלושתם יש יומולדת במאי, מזל שור חוץ מאחד שפספס ביום ויצא תאומים, את שלושתם אני עדיין אוהבת, שלושתם היו חברים טובים שלי, סקס מצויין ואהבה. אחד לא מדבר איתי עד היום, אחד מלהג על הזמן שעבר ואחד מתגעגע.

 

זמנים מוזרים, רבותי, זמנים מוזרים.  

 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 5/9/2004 23:09   בקטגוריות רוחות ישנות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *Witch-Bitch* ב-12/8/2007 00:23
 



שעמום



היתכן שכל מה שנשאר לעשות בליל שבת זה לשחק פול באינטרנט עם הידיד השוודי שמעולם לא פגשתי? סליחה ניין בול.

 

עוף בתנור מתבשל לאט בתנור הדפוק, חם לי ומשעמם לי.

 

ניינבול איט איז.

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 5/9/2004 03:49   בקטגוריות חטוף  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיקה ב-5/9/2004 23:07
 



לדף הבא
דפים:  

20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)