לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2005

ONE OF US CANNOT BE WRONG


Leonard Cohen

.I lit a thin green candle, to make you jealous of me

But the room just filled up with mosquitoes,

they heard that my body was free.

Then I took the dust of a long sleepless night

and I put it in your little shoe.

And then I confess that I tortured the dress

that you wore for the world to look through.

 

I showed my heart to the doctor: he said I just have to quit.

Then he wrote himself a prescription,

and your name was mentioned in it!

Then he locked himself in a library shelf

with the details of our honeymoon,

and I hear from the nurse that he's gotten much worse

and his practice is all in a ruin.

 

I heard of a saint who had loved you,

so I studied all night in his school.

He taught that the duty of lovers is to tarnish the golden rule.

And just when I was sure that his teachings were pure

he drowned himself in the pool.

His body is gone but back here on the lawn his spirit continues to drool.

 

An Eskimo showed me a movie he'd recently taken of you:

the poor man could hardly stop shivering;

his lips and his fingers were blue.

I suppose that he froze when the wind took your clothes

and I guess he just never got warm.

But you stand there so nice, in your blizzard of ice,

oh please let me come into the storm.

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 28/9/2005 16:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כרמל. ב-1/10/2005 17:23
 



פרידות


הנחתי פחית אחת של הייניקן בפריזר, ואחת במקרר.

מילאתי במים מגש גומי ירוק לקרח בצורת תפוחי עץ.

עברתי על ארגזי הבקבוקים שההורים שלי לא הגיעו לסדר מאז שעברו דירה, ליד ארון המשקאות שנותר עטוף בקרטון וניילון ושלפתי בקבוק סגור של בייליס.

 

אני בחורה, האלכוהול שלי צריך להיות מתוק. עם בירה אין לי בעיה.

 


אני לבד פתאום, אם כי זה לא מתעכל.

בחרתי את התסריט הזה בעצמי, ובעצם אולי מעולם לא היתה פה ברירה.

בחרתי לעזוב את האדם שאני מאוהבת בו, לטובת חיי.

 

עכשיו אני לבד.

מוזר לישון לבד, במיטה צרה. בלי הנוכחות התמידית שלו, בלי הכלבלב שמתרפק ביננו.

 


תמיד חשבתי שאני אדם של חתולים.

כל מה שהייתי צריכה זה כלב, כדי לעבור המרה.

התאהבתי בגור לברדור בן חודשיים, בינתיים כבר ארבעה חודשים אוטוטו.

 

לגדל גור זה ללמוד ביחד איתו על התפתחות האינסטינקטים, הרגשות, המחשבה.

זה למדוד כמה גדל על מרצפות הרצפה, זה לשקול אותו בציפייה בכל ביקור אצל הווטרינר.

זה להיות קשוב לכל ניד בבריאותו, בשינויי הגדילה שלו.

זה אושר צרוף בטיולים, במשחקים עם כלבים אחרים, בנסיון למצוא לו שם הולם.

זה למרוח משחות ולטפטף טיפות ולמלא צלחות בגרגרים בשעות קבועות, זה לנקות וללטף ולהרים ולחבק ולרחוץ ולטפטף שוב ולנזוף ולמשוך.

זאת היתה החוויה שגרמה לי להכי הרבה צחוק בשנה וחצי האחרונות.

 


עכשיו אני לבד. הבועה מנופצת בחלקה, מספיק כדי לאפשר את ההסתננות החוצה.

אני בחוץ, אבל יושבת ליד, מלטפת מבחוץ, כורה אוזן לרעשי היומיום שהיו שלי, לצורת הרהיטים שנצרבו על גלגלי העיניים, מנסה לשאוף שביבים של הריח שעמד בחדרים. זכרון האור המונח על הכיור, הרוח במרפסת האמבט, הישיבה על המרצפות, חיכוך בלתי נפסק של חיים.

 


אולי זה ההרגל, שיתעמעם, יכבה, ישכח.

אולי השגרה ואולי הלב המלא בה. גדוש באהבה וזכרונות קטנים, צרובים, של דרך חיים, מכוון להקליט את הרחשים הנכונים, לפעול את הפעולות הנכונות לדרך החיים הזו ולא אחרת.

 

אולי אלו השנים הארוכות של היכרות. המוני הזכרונות, מן הצעירים שבהם, אליהם אני כ"כ מתגעגעת.

הוא יושב בחדרו בבית הוריו, על מיטת נוער, רגליו מקופלות בתוך מכנסי טרניג שעוד לא היו בלויים ומרופטים, והוא כ"כ צעיר ותמים וחי, וקרוב אלי.

 


היום הוא כבוי וכל הנסיונות שלי להחזיר אותו אלי עלו בתוהו.

גילגלתי את הלב שלי בחזרה ועזבתי עם שתי שקיות גדושות, מנשקת את הכלב לשלום בדמעות.

בלילה גיליתי שהלב שלי לא נמצא איתי, אלא טמון בין קרביו.

 

הפנטזיות שלי התרוקנו מאהבה וחזרתי הביתה דרך הרחוב שלו שכבר אינו שלנו, מרחרחת את האוויר, מתעכבת עוד ועוד על מראה החלונות החשוכים, מקווה שבדיוק ירד מן הבית ואפגוש אותו ברחוב. כמהה לשגרה המנחמת שתערסל אותי שוב.

 


הוא לא ירד, ואני לא יכולה להסביר לו איך אני לא יכולה להסביר לו, אותי.

המרחק המנטלי עצום.

 

כל שנותר אולי, זה לאהוב, ממרחק בטוח, לא מתסכל.

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 28/9/2005 15:19  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של overdoze ב-29/9/2005 02:40
 



כאב ראש



יש לי כאב ראש כבר 18 שעות.

הראש שלי כואב לעיתים נדירות, קפאין ובכי מר, שעות על גבי שעות.

עכשיו הכל חזר לשגרה, החונקת, העבשה.

האם באמת הפחד גדול כ"כ?

שאם היה טוב לא היה כ"כ רע.

הפיתוי קיים אבל זה לא זה, אחרי כל הזמן הזה אני חסינה לפיתויים, נמנעת מעצמי ויותר מהכל- מפחדת.

אני אאבד עניין ברגע שאשאר לבד, האפשרות מבהילה אותי עד כדי העלמות,

עכשיו אנחנו זזים לאט מעל רשת הבטחון- כלום לא יקרה

גם אם תמשוך אותי אליך אסנן בשקט- "אני לא יכולה"

*

 

אני לא מצליחה להפרד ונראה לי שהגיע הזמן

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 23/9/2005 02:32  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של overdoze ב-24/9/2005 02:20
 




"אם היו לי כמה תקופות חיים, אחת הייתי מעביר איתך"

 

א-הה.

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 17/9/2005 01:26  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בולס שקמים ב-22/9/2005 18:57
 



האמת


שבזמן האחרון לא הרגשתי טוב בכלל.

הכל היה מעורפל לי ולא יכולתי להגיד שהייתי מרוצה משום דבר בעצם.

לא כ"כ ידעתי איפה אני עומדת או אם אני קיימת באמת.

 

אני מקווה שזה יעבור, חוסר האמונה הזה מתיש אותי, ומשעמם, ואפור.

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 9/9/2005 00:06  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mika ב-17/9/2005 01:24
 




http://allmenlikebirdsmustdie.com/forward/images/cheersgod.jpg

 

i like this one

 

 

 

 

http://allmenlikebirdsmustdie.com/forward/art_images/the3robots.jpg

 

uw, that too

 

 

 

 

(from http://www.youyesyou.net/)

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 5/9/2005 04:21  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Papash ב-19/9/2005 21:28
 




http://photos1.blogger.com/blogger/994/593/1600/duck.jpg

 

 

 

 

 

(well, isn't love crazy)

 

 

 

 

 

(from http://postsecret.blogspot.com/ ) 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 5/9/2005 04:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)