לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Silence



כינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

טוב אז פוסט פרידה...


כן,אז זהו...נראלי שאני סיימתי עם בלוגים.

כפי שאתם שמים לב כבר אין לי על מה לעדכן,זה נראה לי שטותי קצת לכתוב "אז הלכתי לסבתא ואז הלכתי לחברה ואז ישבנו בחוץ" ובלה בלה בלה...

וכבר עברתי את התקופות הרעות של גיל ההתבגרות ככה שמה שקורה לי אני גם לא רואה צורך כ"כ לשתף כי אני יודעת להתמודד עם זה טוב מאוד עם עצמי...

חוצמיזה שפעם הייתי פריקית קשוחה ואפלה...תראו לאן הגעתי,אני שומעת הראל מויאלP:

אבל סתם,בלי קשר..

נראה לי שהגיע הזמן לסיים.

כל השנתיים האחרונות פשוט נמצאות בארכיון...ישבתי וקראתי הכל(כן כן) וזה פשוט מדהים איך רשמתי הכל...

ואיזה ילדה טיפשה הייתי..

(וואי אני מדברת כאילו עכשיו אני בת 30 נשואה+3 וכלב)

 

אז זהו,כל מי שעזר לי ברגעיי הקשים עם תגובות מעודדות בבלוג,תודה.

סאלמת' אנשים.

 

הדר.

3>

נכתב על ידי , 13/11/2007 01:35  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ReUt ב-29/11/2007 02:41
 





8,714

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlost_inside אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lost_inside ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)