לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

This is my horror show


Welcome to the soldier side where there's no one here but me.

כינוי:  shachi

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007


אז ככה. החלטתי שאני לא יכולה לשמור את כל התחושות שלי בפנים ושאני יחזור ויעדכן את בלוגי בשביל שחברי לאתר יוכלו להגיב ולתת עצות..

חברה שלי מדרום אפריקה באה לבקר אותי בשוויץ עוד שבוע לחודש שלם..אני ממש ממש שמחה לראות אותה רק שזה קצת כבד על המשפחה שלי...לי ולהורים שלי אין את הקשר הכי חזק ברגע זה..אני חיה בשוויץ על חשבונם, לא עובדת לא לומדת לא עושה כלום ומחכה להתגייס. מבחינה כלכלית לא הכי קל לנו עכשיו מה שאומר שאין הרבה דברים שאני אוכל לעשות בשביל להעביר את הזמן בכיף כי הרי אני לא רוצה לבזבז להם את הכסף...וכשחברה שלי תבוא היא תרצה ליסוע לפה ולשם וללכת למועדונים כאלה ואחרים ולצערי אני לא הכי מסוגלת...למזלי היא חייתה בשוויץ איזה 6 שנים אז יש לה פה עוד חברים לצאת איתם...אני בטוחה שאם הייתי יכולה להשיג עבודה הכל היה קצת יותר טוב עכשיו..בעעע הכל בסוף היום סובב סביב כסף...טוב נו...

חבר לשעבר שלי, לוקה, שאני עוד מאוהבת בו ממשיך להתקשר אליי מלונדון כשהוא משתכר מה שממש הורג אותי כי אני יודעת שאם אני יענה אני יכנע ל"מערכת יחסים" אם אפשר לקרוא זה ככה בו הוא מתקשר אליי כשבא לו לספר לי איך הוא התנשק עם ניקול מהpussy cat dolls ומראה לי שהוא שכח ממני. ברור שאני לא שכחתי ממנו.

 

נכתב על ידי shachi , 5/11/2007 19:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,975

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshachi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shachi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)