לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Don't you try and talk to me, I'm a spaceman sitting in the sky.

Avatarכינוי: 

בן: 34

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

Death Megnetic


באחד הרגעים הבודדים שיש לי זמן בצבא לתקשורת עם העולם החיצון (אגב, הידעתם? אולמרט כבר לא ראש ממשלה!), אחד החבר'ה בפלוגה העיר אותי באוטובוס והצביע על כתבה בידיעות על האלבום החדש של מטאליקה, ששוחרר לא מזמן. כן, יש מספיק מטאליסטים בנח"ל. קיצור, אחרי ששנינו הסכמנו שזה לא כמו פעם, אבל וואלה, אולי זה יהיה שווה משהו, ואחרי שהחלטנו שברגע שהם מגיעים לארץ שנינו עריקים, המשכנו איש איש בדרכו בהסכמה שצריך להוריד אותו בסופ"ש ולבדוק מה העניין (רק בשביל הרקורד, הוא אמר לקנות. אני הורדתי. זין שלי, 700 שקל בחודש ועוד אני אשלם על משהו שאני יכול להשיג בחינם?!).
*רגע, הלכתי לחרבן*
כן, אז איפה היינו? כן, החדש של מטאליקה.
וואלה, לא משו. זה מרגיש כאילו הם בכוח מנסים להוכיח שהם לא התמסחרו לגמרי, אז הם הלכו על סגנון Kill em all, אבל 25 שנה אחרי. מה שנשמע בערך כמו "בואו נהרוג אותם עם הקביים שלנו". כל האלבום הזה מרגיש כאילו הם מנסים לחכות את מטאליקה של מאסטר אוף פאפטס, ולא מצליחים. אז נכון, יש שם שירים ארוכים, שלא בנויים מ בית-פיזמון-בית-פיזמון, אלא מ בית-פיזמון-בית-סולו-סולו יותר מטורף-בוגידיבוגידיבו, הרבה בלאגן וצעקות. אבל וואלה, זה לא אותו דבר.
אז בקיצור חבר'ה,
(שלוש סמיילים מטאליסטים קשוחים, וזה 2 יותר ממה שרציתי לתת, אבל היי, זה מטאליקה בכל זאת).

בשעה טובה ומוצלחת, סיימתי את האימון המפרך ומסריח הזה, ואני יוצא בראשון הקרוב להכנה לקורס מ"כים, ולאחריו לקורס עצמו. נקווה שיהיה טוב. סתם, לא באמת יהיה טוב. יהיה חרא. אתם יודעים מה אומרים, למה כל מדריכות שריון בתולות? כי כל הזין בחי"ר.





עד אז, ירין.
נכתב על ידי , 19/9/2008 14:52  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יֶרֶק. ב-6/10/2013 19:59
 



חוזר?


בזמן האחרון יש לי מספיק זמן פנוי, והרבה ממנו בבית והתחלתי להתגעגע למקום הזה. לאו דווקא לישרא, יותר לקטע של לכתוב.

טוב, אז מה היה לנו ב...חצי שנה האחרונה בערך?

סיימתי טירונות. סיימתי אימון מתקדם. הגעתי לשכם לטעום טיפה מפעילות מבצעית, שם טחנו כמו זונות למשך כחודשיים ומאז ועד היום אני באימון של החטיבה (נח"ל, עדיין..) ברמת הגולן, קרוב לבית.

אז מה אני אגיד לכם? שורדים. קורעים את התחת, יותר מידי לפעמים, אבל סה"כ האווירה טובה, האנשים טובים, ואני סה"כ מרוצה מכל העסק.

מידי פעם יוצא לי לשבת עם כמה חבר'ה בבסיס ולהעלות זכרונות מפעם, טירונות ואימון מתקדם, עוד שהיינו צעירים  ורק לאחרונה שמתי לב איך דברים השתנו כ"כ בתפיסה ובהתנהגות שלי בצבא.

איך משיחות מחלקה עם גלח"צ וכומתה, הגענו למצב שאנחנו יושבים על איזה רמפה על פיצה, קולות וסיגריה עם המפקד ומדברים על השבוע. איך מ"הקשב המפקד"  הגענו ל "טוב אחייי". אז כן, סה"כ אני מרוצה.

הדברים שעברתי בשירות שכבר לא כ"כ קצר כמו שנדמה לי נראים לי עכשיו מטורפים, מסעות של 60 ומשהו ק"מ, שבועות מלחמה עם 40 קילו על הגב, לנסוע בבטן של טנק, לטוס במסוק, בנגמ"ש. שבוע שדאות, לילות לבנים, מסע כומתה, שבוע מלחמה, שכם, מחסומים, מוצבים, אימונים אימונים אימונים.

בקרוב אני אסיים מסלול, או יותר נכון אקטע אותו טיפה לפני הסוף מכיוון שאני יוצא לקורס מ"כים בקרוב. שיהיה בהצלחה.

מקווה לחזור בקרוב.

פיס אאוט.

נכתב על ידי , 5/9/2008 19:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MonkeyShit ב-19/9/2008 10:32
 





14,721
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMonkeyShit אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MonkeyShit ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)