לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נדב שהיה בארה"ב


הייתי שנתיים בארה"ב וחזרתי. עכשיו אני שוב בישראל.

Avatarכינוי: 

בן: 34

ICQ: 159119696 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2017

התעללות נפשית באמצעות נייר


צהריים טובים לכולם!


חופשת המבחנים פרצה לפני שבוע וחצי במלוא עוצמתה וכבר גבתה קורבנות בדמות שני יערות, אחד עבור כל מבחן שהיה בשבוע האחרון. ראשית, הגיע הציון במבחן הראשון בלוחמה פסיכולוגית, ובדיוק כמו שצפיתי, הוא הגיע עם הציון 95. בזאת נכנס המרצה של הקורס לרשימה קצרה ואקסקלוסיבית של מרצים שקיבלתי אצלם את אותו הציון פעמיים. מרצים אחרים יקבלו את ההזדמנות הזו רק בלימודי התואר הבא.


עם הבשורות המשמחות האלה ובערך קילוגרם של נייר ניגשתי למבחן בהתקני מל"מ אלקטרואופטיים לגילוי (או בקיצור: גלאים). לאחר שיחה קצרה עם אחד מחברי לקורס (השותף לשיעורי הבית שלא הגיש את כל שיעורי הבית) הגיע המתרגל והמבחן התחיל. הפכתי את הדף וחשכו עיני. שתי שאלות בנות 14 סעיפים כל אחת. לא מדובר בשאלות אמריקאיות, אלא שאלות פתוחות לחלוטין שבכל אחת מהן צריך לבצע כמה חישובים או לכתוב כמה שורות. למרבה הצער, גם השאלות שלא דרשו חישוב דרשו לא מעט כתיבה.


כך מצאתי את עצמי מסיים את המבחן בשעה 11:30, חצי שעה לפני תום הזמן. מדובר בפרק זמן ארוך במיוחד, אחד הארוכים שאי פעם נדרשתי להם ממבחן בטכניון. הצלחתי לבצע כמה בדיקות זריזות של המבחן, ולבסוף נשברתי סופית מכמות החישובים האינסופית ופשוט בדקתי שנתתי תשובה לכל הסעיפים והגשתי שלוש דקות לפני סוף המבחן (כדי לא להיתקע בתור). למיטב זכרוני, הייתי השני שהגיש. כל השאר נשארו שם עד סוף המבחן ומעבר לו, מנסים להבין מה לעזאזל רצה המתרגל ולמה זה כ"כ ארוך.


עם זאת, לא היה זמן להתלונן ולנוח, כי ביום ראשון כבר הגיע המבחן הבא. את יום שבת הקדשתי להרס של יער נוסף, הפעם בשביל המבחן במבוא להנדסה כימית. את מירב הלימוד למבחן עשיתי שבוע לפני (בגלל לוח הזמנים הצפוף), ואפילו ישבתי ופתרתי את כל המבחנים שפורסמו באתר הקורס (ועוד אחד שנשלח אלי במייל). אחרי שנכחדו יערות הגשם בכל דרום אמריקה הלכתי לישון מוקדם והתעוררתי בשבע ועשרים לפנות בוקר על מנת להגיע למבחן בזמן.


השאלה הראשונה מהמבחן היתה שאלת שיעורי בית, ללא חומר עזר (הגיוני, מכיוון ששיעורי הבית נכללים בחומר העזר). לאחר ההבנה שנתנו את אחת מהשאלות הקלות ביותר שיכלו לתת (שאלת הבנה פשוטה בלי טריקים) עניתי עליה, בדקתי כמה וכמה פעמים והגשתי. מיד לאחר מכן קיבלתי את החלק השני של המבחן. הוצאתי את הדף ואורו עיני: היה מדובר בהעתק של כמעט אחד לאחד מהמבחן שנשלח אלי במייל. אמנם המספרים היו קצת שונים, אבל הדרישות נשארו כמעט זהות. פתרתי את המבחן בדיוק כמו המבחן מהמייל (אפילו עשו אותו קצת יותר קל, המבחן מהמייל היה די מכה). בדקתי אותו כמה וכמה פעמים ויצאתי מהמבחן בשעה 11:20.


היום, אחרי יממה מותחת, הגיעה התוצאה התלת ספרתית וסגרה סופית את סאגת קורסי הבחירה. כבר לא משנה מה יהיה הציון בגלאים, בכלכלה או בתכנון מערכות אופטיות, אני יכול לסגור את התואר בשקט (זה כמובן משנה לסמסטר הנוכחי, אבל לסגירת התואר פחות). בנוסף, הפאשלה של הסמסטר הקודם לא תחזור על עצמה כעת ואפשר להמשיך עם המבחנים בשקט.


ביום שישי יתקיים המבחן בכלכלה. אחרי שעברתי על יותר ממאה שאלות נשארו עוד כמה עשרות (או מאות) לעבור עליהן כדי לחסל את כל מאגר השאלות שנתנו לנו. הולכים להיות יומיים עמוסים, אבל בסוף זה יגמר.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

נכתב על ידי , 7/2/2017 12:56   בקטגוריות ארץ הקודש, מהנדסים חומרים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



39,676
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnadavs אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nadavs ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)