חסוי: יש ילד שאני מאוהבת בו והוא אוהב חברה טובה שלי מה לעשות
סיונוששששששש: יש ילד ששכבה מעליי קוראים לו שון והוא תמיד מסתכל עליי ומנסה לדבר איתי ומתנהג כמו מטומטם , הוא כול הוא לא מפסיק להסתכל ולחייך אליי ולהגיד משפטים מטומטמים ומת שאני יצחק והוא מנסה להתקרב כול הזמן ואומר שכול דבר טוב זה בזכותי ושאני יפה
חסום: יש ילד שמציע לי חברות ואני לא יודעת אם הוא אוהב אותי או סתם מנצל אותי מה לעשות?
שקד: יש ילד שאני מאוהבת בו מכיתה ה’ אנחנו בכיתה ו’ ביחד והוא לא מחפש חברה ואני פשוט דלוקה עליו מה לעשות כדי הוא יציא לי חברות???
היי D :: טוב , אז היה לי חבר שאהבתי אותה מתחילת השנה שעברה והוא אהב אותי ממרץ , היינו חברים במאי עד יוני ואנחנו נפרדנו עכשיו אני שוב אוהבת אותו וכל הזמן בכיתה שלי אומרים לי , חזרתם וכאלה , כמעט כל יום , הוא אוהב אותי , לפנות אליו , מה לעשות ? דחוווווווווווווף !
Teen (: לא כתוב לך מתי כתבתי את זה, ואני לא ממש בטוחה שאת עדיין מעדכנת את הבלוג, אבל אני אכתוב לך מתי כתבתי את זה - 12.9.2010
תודה רבה מאוד שמחת אותי, והרעיון שלך נתן לי השראה רבה.
ביוש מאור.
Teen (: כל המדריכים שלך כאן שימשו אותי ועזרו לי בגיל ההתבגרות גם כן, וכמוך גם אני כותבת ומראה למתבגרים את רעיונותי בבלוג עזרה שכזה.
זה רעיון נפלא ליצור בלוג כזה.
Teen (: את בן אדם מדהים, והרעיון לעזור לאנשים בצורה כזו הוא כל כך נחמד (:
את ילדה מקסימה.
Teen (: יש לך בלוג מקסים לדעתי, ואל תתייחסי לאנשים שפשוט מנסים להראות לך שאת ’לא שווה את זה’, כל המאמצים שלך משתלמים, ותדעי ? שלדעתי שמחת הרבה בנות, ועזרת להן.
אנייי: יש משהו שאני לא סגורה אם אני אוהבת אותו/ מחבבת העניין הוא שאני חושבת על זה לעומק אז די מחבבת.. חבר טוב שלו אמר לי שהוא אוהב אותי והוא גם בן דוד שלי ( חח כן אנחנו באותו גיל כמעט) וזה גרם לי לחשוב על זה..
מה נראה לכם(/לכן)
ואתר יפה!
yami: אם אני הרעבתי את עצמי במשך כמה חודשיים וירדתי במשקל יחסית הרבה ואני רוצה להוריד עוד אבל חזרתילאכול לא כמו שהייתי רגילה לאכול כמו פעם פחות מפעם אבל לא כל כך בצורה מסודרת האם זה בסדר?
4teenagers: תודה רבה(:
עמיתיי: וואי אתר מדהים [:
4teenagers: בכייף (:
שמחה לשמוע שעזר!
רויטל: מצויין D:
השתמשתי בשיטה הזאת שאחרי המקלחת לתלתלים לא כדאי לנגב מהר כזה את השיער כי אז השיער מנופח ואני לא ניגבתי מהר והשיער שלי הרבה יותר טוב עכשיו ! תודה על הטיפ המאוד קטן אבל המאוד עוזר הזה חהחהחהח D=
4teenagers: ואוווו תודה רבה D: איזה כייף לשמוע תגובות כאלה לפעמיים (:
וכן למדתי להתעלם מהנאצה.. חח
רויטל: בלוג שולט כל יום אני נכנסת, אני סומכת על הבלוג הזה רואים ניסיון ודברים נכונים,
אם נראלכם שהיא מעתיקה תחפשו לבד חומר ותקראו, היא מרכזת הכל ומסכמת ורואים שזה מושקע מאוד מאוד מאוד כ"ה אל תתייחסי לנאצה
4teenagers: תודה (: טיפו? נעע.. לא חושבת חח
NOY XD: אהההההההה... זה אחלה בלוג[?] XD;
בואו לקהילות הפורומים טיפו!
4teenagers: לתגובה מתחתי, צודקת, תודה (:
הדף הבא