אלומה: את חייבת להחזיר את טעות וחיה שבתוכי
לינוי: פליז תחזירי את טעות אני מתה לקרוא אותו שוב
עומר: אני מקווה שתוציאי את הסיפורים שלך לאור כמה שיותר מהר כי כבר שנים שאני זוכרת אותם ורק מחכה לקרוא אותם שוב. הם מצוינים ותמיד היו ?
עדן: לינוש! אני כל כך מתגעגעת לסיפורים שלך את כל כך חסרה ,תחזרי !!:( אני אשמח אם תוכלי לשלוח לי למייל את הסיפור טעות אני כל כך רוצה לחזור לקרוא אותו שוב
דנדוש (;: את כותבת כל כך מושלם!!!!!!!! את חייבת להחזיר את טעות ואת החיה שבתוכי ,זה ממש יפה!
ליה: היי לין יש מצב שתתני את האפשרות לקרוא שוב פעם את טעות אני כל כך מתגעגעת לסיפור הזה!!!!!!!!!!!!!!
הוד: היי לין :) יש אפשרות לקרוא את הסיפור של טעות שוב?
אורין: היי לין, לאחרונה הרגשתי צורך לחזור ולקרוא את הסיפור שלך ״טעות״ אחרי כמה שנים שלא הצצתי בו, אשמח אם תסכימי לשלוח לי אותו למייל בבקשה
אני: אני יודעת שמחקת לפני שנה את הבלוג XD. וזה כזה מבאס שרק עכשו עליתי עליו והתחלתי לקרוא את לא אנושית, כי זה הסיפור היחידי שהשארת ולא סיימת אותו. ואני לא ידעתי :( אוחחח הכתיבה שלך מדהימה! ואני מצטערת שלא הייתי פה לפני כדי לקרוא את כל הסיפורים שלך!
:)): היי תקשיבי אני קראתי את הסיפורים שלך פעם אחת וממש התלהבתי אני ממש רוצה לקרוא אותם שוב את רושמת מושלםםםם את את יכולה בבקשה להחזיר את הסיפור ??
😊: יואוו אני כלכך מבקשת מממך להחזיר את הסיפורים שלך?? בבקשה תתני לנו להנות מהסיפוריים שלך??
מאי (:: היי לין (: אני מתה על בלוגים ואני חייבת לציין שהסיפור שלך ’טעות’ הוא אחד מהסיפורים הכי טובים שקראתי!! אני מכירה את הסיפור הזה מלא זמן ועדיין זוכרת אותו ממש טוב וגם לא אשכח.. אני ממש מבקשת ממך להחזיר אותו אני בטוחה שהרבה חושבים כך!
נויD:: תקשיבי הסיפור שלך לא אנושית מהמם.. את חייבת להמשיך! הוא מהמם אלוהים איך את כותבת כל כך מושלם?!! אם יש לך עוד בלוגים או קבוצות עם סיפורים אני אשמח לקרוא:)
אלי: מחקת חלק מהסיפורים? רציתי לקרוא אותם :(
סיפורים בהמשכים!: תמשיכיי בבקשה 1(: ואשמח אם תבדקו את הבלוג החדש שלי,סיפור מצחיק וסקסי(: http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=838167
נופר (חדשה): התחלתי לקרוא את הסיפור שלך "לא אנושית" ורציתי להגיד לך שהוא ממש יפה!! את מתארת את הדברים בצורה טובה כל כך!!
נ.ב אני דווקא אוהבת את אדמונד- הילד הרע. אני לא מבינה למה שונאים אותו, נכון שכולם רוצים שהיא תהיה עם דניאל אבל אין סיבה לשנוא את אדמונד.
ג’ו: אני לא אחכה עוד הרבה זמן, גברת לין. פרק הבא!
פאריס: מה הולך כאן?! מחקת את הסיפורים הקודמים?! לא הגבתי לך אף פעם, לין, אבל את מעולה! אני אהרוג אותך! בעיקר על ’טעות’ שזה אחד הסיפורים הכי יפים!
נעמה: גאדד ,מהה ?!?! מחקת את הסיפורים הקודמיייםם ??!! אני אהרוג אותךךך ! הרגע סיימתי את somebody to love הראשון והשניי ואני באה להכנס לטעות וזה לא עובד ליי פאאקקק . דרך אגב ,בכיתי כמו מטומטת בכל העונה השנייה ... אין פרק שלא :-V קיצר תודיעי לי אולי זאת סתם טעות
nonamegirl: לינוווש הסיפורים שלך מדהימים קראתי כמעט א כוווולם! אבל יש לך סיפור בהקפאה נכון? וזה הסיפור שלי - אם את יכולה בבקשה תסיימי אותו הוא מדהיייים!
הדף הבא