דף כניסה גולב-אשרי החיים זה כאן
 
 

ישרא-בלוג בסלולר

 

רוצים לעקוב אחר הבלוגים האהובים עליכם גם כשאתם לא ליד המחשב? אם יש לכם מכשיר סלולרי התומך בגישה לאינטרנט, תוכלו לגלוש בישרא-בלוג מכל מקום.

בגרסה הסלולרית של ישרא-בלוג תוכלו לקרוא קטעים בבלוגים, לקרוא תגובות, לכתוב תגובות חדשות ואפילו לנהל רשימה של בלוגים קבועים, כדי לגשת בצורה מהירה לאלו החביבים עליכם.

כדי להגיע לישרא-בלוג דרך הפורטלים של החברות הסלולריות:

  • בפלאפון - יש להיכנס בפורטל לקישור "קהילות וצ'אטים" ולבחור בישרא-בלוג.
  • באסקייפ - יש להיכנס בפורטל לקישור " Friendz " ולבחור בישרא-בלוג.
  • באורנג' - יש להיכנס בפורטל לקישור "קהילות" ולבחור בישרא-בלוג.
  • בסלקום - יש להיכנס בפורטל לקישור "קהילות והיכרויות" ולבחור בישרא-בלוג.


עלות הגלישה באינטרנט הסלולרי הינה בהתאם לתוכנית התעריפים שלכם.

ניתן לגלוש בישרא-בלוג גם דרך שירות i-mode  של סלקום. הגישה לאתר היא דרך הפורטל, בקישור "כל האתרים". ישרא-בלוג מופיע תחת הקטגוריה "קהילות". הגלישה בגרסת ה- i-mode היא בתשלום של 2.5 ש"ח לחודש, כאשר החודש הראשון הוא בחינם. התשלום לא כולל את עלות חבילת הגלישה של סלקום.

טיפ – כדי לחסוך את הניווט בפורטלים הסלולרים, ניתן לקבל קישור ישיר לאתר הסלולרי של ישרא-בלוג באמצעות הודעת SMS . לשם כך יש לשלוח את ההודעה "ישראבלוג" או " Israblog " למספר 9911. תוך מספר שניות תתקבל חזרה הודעה המכילה לינק ישיר לאתר ישרא-בלוג בסלולר.

אין צורך לחזור על הפעולה יותר מפעם אחת. לצורך גלישה חוזרת ניתן לשמור את ההודעה המכילה את הקישור, או לחילופין, לשמור את הקישור באמצעות סימניה (
bookmark ) על גבי המכשיר.

עלות שליחת ההודעה היא 50 אג'. השירות זמין ללקוחות סלקום, אורנג' ופלאפון והוא ניתן רק למכשירים המאפשרים קבלת קישור בהודעת
SMS . במידה ומכשירך אינו תומך בקבלת הודעות SMS עם קישור, ההודעה לא תתקבל וחשבונך לא יחויב.

מה עוד?

בעלי בלוגים בישרא-בלוג יכולים גם לעדכן את הבלוג שלהם ישירות מהסלולרי ולקבל עדכונים ב- SMS . פרטים תמצאו במסך "סלולר" בממשק העריכה של הבלוג.




אם יש לכם שאלות נוספות, נא להיעזר בפורום.

צוות נענע ישרא-בלוג