מה המצב

תגובות לקטע: מילקי שטראוס וג'לטין (וחיות נוספות)  הוספת תגובה חדשה


 (האתר שלי) , 08:24 23/11/2003:

ברכותי על הפרסום בידיעות (עמ' 23).

אני הראשונה?


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 17:40 23/11/2003:
תודה לך מרגי.
וכן, את הראשונה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

הילה , 08:53 23/11/2003:
חבל מאוד שנזכרתם רק עכשיו, אבל עדיף מאוחר מבכלל לא..... כבר לפני חמישה חודשים פניתי לשטראוס (הכיתוב לא הופיע בעבר, אלא רק לפני מספר חודשים הוסיפו שיש ג'לטין - וזאת עוד הטעייה....) והתקשרתי לרבנות נהריה... דיברתי עם המשגיח (חבדניק שלא ידע מה לענות לי, מלבד ההסבר שעצמות יבשות דינן כשל עץ שהתייבש בשמש ולכן המוצר חלבי... אותי עניין עניין הג'לטין ולא הכשרות).
אני כבר החרמתי את מילקי ודניאלה של שטראוס, וכמובן את כל מה שמכיל ג'לטין מהחי (דגים או בקר זה אותו הדבר בשבילי)...
מצאתי תחליף נהדר - לאוסם יש ג'ל בטעמים נפלאים, להכנה בבית, וחומר הקרישה הוא צמחי.
אשמח לדעת האם טרה משתמשת גם היא בג'לטין מהחי

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 09:02 23/11/2003:
נזכרנו רק עכשיו?
הנושא רץ כבר מספר חודשים...

בעניין טרה, הכי טוב זה לבדוק בעצמך, אבל למיטב ידיעתי, המוצר המקביל למילקי - ג'ננה, אינו מכיל ג'לטין כלל (על פי רשימת התכולה), אולם יוגורטים של החברה, מכילים ג'לטין דגים, כך שאני לא בטוח שנכון להפנות אנשים לצרוך באופן גורף מוצרי טרה במקום מוצרי שטראוס.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

anzo , 10:31 23/11/2003:

מצחיקים...

חברים כדאי שתתעוררו.. יש לא מעט מוצרים שאתם אוכלים ומכילים ג'לטין. ומה לעשות אין ג'לטין צמחי. ישנם חומרי הקרשה צמחיים אך כשכתוב ג'לטין הכוונה היא לג'לטין.

לא חייבים לאכול. כמו שאינכם אוכלים בשר/דגים(אגב... ביצים מותר?! או שזו כבר שאלה של נוחות שלכם.. כי מה קדם למה היצה או התרנגולת?)
בהצלחה..

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

שקמה , 15:21 23/11/2003:

יש ג'לטין צמחי כדאי שתתעדכן קצת

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 17:42 23/11/2003:
ובכן, כפי שכבר נאמר, קיים ג'לטין צמחי המוכנה אגר אגר.
נוסף על כן, על גבי אריזות ג'לי אוסם, נכתב כי המוצר מכיל ג'לטין ממקור צמחי, כך שבהחלט יש תחליפים.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 10:38 23/11/2003:
בלדד טוען שיש ג'לטין צמחי:
http://news.nana.co.il/Article/?ArticleID=87960&sid=16

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 10:38 23/11/2003:

ואת זה ראיתם?
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2822581,00.html

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

ACE , 10:56 23/11/2003:
קראתי גם!

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

עפרה מועדים , 11:00 23/11/2003:

קראתי את הכתבה הבוקר בעיתון ידיעות אחרונות, וכצמחונית אני פשוט מזועזעת ממה שאני וילדיי הצמחונים אוכלים בלא לדעת בדיוק מה. אנו סומכים על החברות ההגדולות, בהנחה שמה שהם כותבות על המוצרים משקף את האמת וזה מה שקורה. אני כועסת. אני לא מתכוונת להכניס מוצרים של שטראוס אליי הביתה כאות מחאה.אני כולי תקווה שהגורמים האחראים העניין יקחו זאת לתשומת לבם ושישאירו לנו את ההחלטה אם לאכול עצמות כן או לא, בשר כן או לא, ויטמין כזה או אחר וכל מה שקשור. יישר כוח לכל העוסקים בדבר.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 18:00 23/11/2003:
עופרה שלום.
אני לא חושב שצריך סמוך בצורה עיוורת על חברות גדולות, הרי מדובר בגופים מסחריים שלנגד עיניהם שיקולים מסחריים.
חובה עלינו, בתור צרכנים, לעמוד על זכותנו שהכיתוב על גבי המוצרים שאנו קונים יהיה מהימן וישקף את התכולה של המוצר.
מהבחינה הפורמלית, החברה אכן החברה מפרסמת שהמוצר מכיל ג'לטין, אולם אני סבור שלא מדובר בגילוי נאות, כאשר החברה מנסה להסתיר את מקור הג'לטין, מפני שלדעתי, כוונת המחוקק בגילוי נאות, הייתה שמשווק יעביר לצרכן את מקסימום האינפורמציה הדרושה לצרכן על מנת שיחליט אם הוא מעוניין במוצר או לא.
אני מניח שאת מבינה את כוונתי, מפני שגם את, כמוני, הרגשת מרומה שגילית מה מכיל המוצר.

בכל מקרה, אני חושב שכדאי שהנושא יזכה לחשיפה רחבה וכדאי שכל מי שהנושא יקר ללבו, יספר על כך למכריו, על מנת שיידעו לשים לב לתכולה של המוצר.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 15:26 24/11/2003:
הם כתבו ג'לטין במפורש.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 11:02 23/11/2003:

יו אלעד זה גדול! כל הכבוד לנו(:

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 18:00 23/11/2003:

מזל טוב צ'פי!

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

שקדיה , 11:04 23/11/2003:
קבל את ברכת הצמחונים והצמחוניות :)

לוגו מצוין!

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

שקדיה , 11:26 23/11/2003:
וגם תודה אישית אצלנו בבלוג.

שבוע טוב.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

אינגריד (האתר שלי) , 11:59 23/11/2003:

בשר זה טעים! :)

[סתם בא לי להיות אנטי. יום ראשון בבוקר. מותר לי]

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 16:07 23/11/2003:

אני איתך!!!

דא, ידעת שהיטלר היה צמחוני?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 18:03 23/11/2003:
מספיק להפיץ שמועות שקריות.
לאחרונה יצאה ביוגרפיה על האיש וברור שלא היה צמחוני.
אכילת בשר היא חלק מהתרבות הגרמנית, במיוחד בעידן בו חי האיש המדובר.

אגב, בגרמניה כיום, כאשר אכלתי במסעדה ואמרתי שאני צמחוני, הזהירה אותי המלצרית מפני תפוחי אדמה שהכילו שומן חזיר.
אני לא בטוח שבארץ הייתי מקבל את אותה אזהרה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 18:30 23/11/2003:

שמועות שקריות?
אפילו אני הייתי פעם צמחונית.
למשך שבועיים, אבל הייתי.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

הסוכן ק. (האתר שלי) , 00:54 24/11/2003:

לא היית מקבל אזהרה כזאת כי בארץ לא אמור להיות שומן חזיר בכלל...

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 00:59 24/11/2003:
אני מניח שהבנת שכוונתי הייתה לשומן מהחי, במקרה הזה מחזיר, נכון?

ואם כבר הזכרת, כרגע חזרתי ממסיבת רווקים של בן דוד שלי, ונודע לי כי אפילו במסעדות מסויימות משתמשים בג'לטין מחזיר, מפני שזה יותר זול כי אין על זה כשרות...
מה תגיד על זה?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

הסוכן ק. (האתר שלי) , 01:10 24/11/2003:

רק משהו אחד: בעעעע, מגעיל...

מצד שני, במדינות מסוימות אוכלים ג'וקים.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 12:02 23/11/2003:
כתבו גם בוואלה: http://news.walla.co.il/?w=//469260

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 12:22 23/11/2003:
אני לא מאמינה... אוף!
הגעתי לבלוג בגלל הכתבה בואלה, חשבתי שהעסק עם הג'לטין הוא לא רציני אבל עכשיו אני רואה שכן..
אני צמחונית 10 שנים ומילקיהוליקית חמורה ביותר.
עד היום.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 18:05 23/11/2003:
את יכולה לעבור לג'ננה, במוצר הזה אין ג'לטין (אם כי במוצרים אחרים של טרה, יש ג'לטין דגים).

אגב, לא כל מה שכתוב בעיתון (או בוואלה) נכון, כך שאם נכתב הדבר בוואלה, אין זה מעניק לנושא תוית אמת צרופה.
במקרה הזה אגב, אני חושב שהכי כדאי לבדוק עם החברה עצמה, כי החברה עצמה כלל לא מכחישה שכך הם פני הדברים.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

עמית , 13:02 23/11/2003:
יש ויש ג'לטין צמחי!
קראו מה כתוב על אריזת ג'לי אוסם:
עם ג'לטין ממקור צמחי

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

פרנצ'סקה. (האתר שלי) , 13:05 23/11/2003:
קראתי אותך!!!
ריספקט

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

greenOrange FaiRy (האתר שלי) , 14:14 23/11/2003:

אני בשוק!!!!
בחיים שלא לא חשבתי שזה נכון
שמעתי על זה כמה פעמים מאנשים אבל בחיים לא חשבתי שזה נכון!
אני מצטרפת לעצומה!

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 18:06 23/11/2003:
הדרך הטובה ביותר במקרים אלו של חוסר ודאות, היא לברר בעצמך.

תודה על התמיכה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 14:31 23/11/2003:
אתה סלב!
כמה חבל שאני לא יכולה להכנס לYNET

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 22:31 26/11/2003:

טכנית, את יכולה...
אבל לא עדיף לך להכנס לאחד מעיתוני ארצך, הלה-גארדיאן או משהו בסגנון?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 21:42 27/11/2003:
לא יכולה
חסמו את זה מחול (ואני לא באמת הולכת לשלם בשביל לקרוא את מה שאני יכולה לקרוא באלפי אתרים אחרים)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 01:50 28/11/2003:
חסמו את YNEY, כן?
את זה אח שלי באמת אמר לי, כי הוא לא מצליח להכנס לזה מאנגליה.
זה די טיפשי, כי הארץ לא דורשים תשלום ובתכלס, שם יש כתבות יותר מעמיקות.

אגב, מעניין שהם לאנשים בארץ נותנים גישה חופשית, כאשר האלטרנטיבה של הגולשים היא לקנות את העיתון, כאשר בחול אם לא יקראו את המהדורה המקוונת, פשוט לא יקראו בכלל...

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 18:03 28/11/2003:
זה באמת מטומטם אבל לך תבין...
פשוט עושים עליהם חרם עכשיו :-)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 20:28 3/12/2003:

גם אם היית רוצה לקרוא את לא יכולה, איה מן חרם זה? :)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

מורגאן (האתר שלי) , 14:59 23/11/2003:

אוי, רק לפני כמה ימים הראיתי למשפחה את הקטע באנונימוס וכל זה -הייתה לי בעייה עם אתר עצומה- והיום מעירים אותי ואומרים לי משהו על מילקי כתבה ובלוג.. הייתי דיי מסטולה אבל כשחזרתי בדקתי בעיתון ויאאא! פשוט כל הכבוד :))

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 15:20 23/11/2003:
כל הכבוד לך, יאיר.
באמת.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

שיקי , 15:42 23/11/2003:

אני פשוט המומה !!! ובעצם ממש לא המומה מהשחיתות שמתגלה בכל פעם מחדש במוצרים השונים שעל מדפי החנויות שלנו!!! עד לאן??? אולי צריך לחשוב פעמיים לפני שסומכים על משרד הבריאות או כל מקור מאשר אחר....עלק כשר...בתור צמחונית אני שמחה שלא אכלתי מימי מילקי!!!


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 22:33 26/11/2003:
באמת גם לי יש תחושה שבעבור כסף, תמצאי את הרב שיעניק חותמת כשרות לחזיר...

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ליטל , 15:56 23/11/2003:

שלום קוראים לי ליטל אני בת 15 וצמחונית. אני רק רוצה להגיד שאני הייתי חולה על מילקי עד לא מזמן ועכשיו אני נשבעתי שבחיים אני לא יגע בו יותר...
זה ממש מזעזע שאפילו במוצרי חלב פשוטים משתמשים בבעלי חיים מסכנים ואני חושבת שהגיע הזמן שנתחיל להשתמש בתחליפים מן הצומח ולא מן החי.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 22:33 26/11/2003:
את צודקת במאה אחוז ליטל.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 16:32 23/11/2003:
מזל טוב אלעד
יפה לך שהכית גלים עם העצומה
אמרתי לך כבר בעבר שאני בשוק מהאיכפתיות והמרץ לפעול
עכשיו זה נושא בתוצאות
מתי אתה הולך למחלבות שטראוס ???

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

^*^PreTTy AngEl ^*^ (האתר שלי) , 17:46 23/11/2003:

איזה מגנוב אני שמעתי אותך בערוץ הילדים ((:
חחחחחח
עברתי כזה ערוצים פתאום אני רואה משהו שכתוב על הג'לטין ואז ראיתי שכתוב אלעד...
חיחיחי נחמדדדד :)) כל הכבוד לך..!

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

אהוד ברק (האתר שלי) , 17:58 23/11/2003:

כדאי שתקשיבו ותקשיבו טוב אני אישית לא יגע במוצרים שלכם עקב מה שעשיתם לא שאני צמחוני אבל לא רושמים גלטין אם יש עצמות,עצמות יבני זונות שזה מה שתאכלו כל החיים שלכם כלבים לא אני ולא כול מי שמכיר אותי יגע בזה ואני ידאג לזה אישית
שלום ושתיפלו בעסקים ותיסגרו הכול יזונות

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 18:09 23/11/2003:
אני ממליץ לך להפנות את זעמך (המוצדק) לחברת שטראוס.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 18:24 23/11/2003:
אה, העצמות במילקי? אתה רוצה להגיד לי שלא ידעת ממה עשוי ג'לטין??? אני הפסקתי לאכול מילקי אפילו שניסו לשכנע אותי שכתוב שזה חלבי לפני כמה חודשים אני חושבת...
אבל באמת מוזר שרק עכשיו עלית על זה, אני מופתעת מאוד...!

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

רונה (האתר שלי) , 18:27 23/11/2003:

שיו, מדברים על זה עכשיו בערוץ 2!

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

אבי ביטר המלך , 18:39 23/11/2003:

כל הכבוד.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 18:46 23/11/2003:
שמחה שזה סוף סוף הגיע לפרסום נכבד יותר...

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 19:31 23/11/2003:

איך ניסח את זה דוד לוי:רוב מהומה,על לא מהומה. זניח וחסר עניין לציבור.
למי אכפת?!?!?!

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 20:10 23/11/2003:
לי!
ועבורי זה מספיק...

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 20:16 23/11/2003:
אני לא אומר שלא,אני רק אומר שבזמן שיש מילירדי רעבים בעולם,אלפי בעלים שרוצחים את נשיהם,אנשים שמתי בתאונות דרכים,ילדים שמוכים בבתי ספר,מורים ורופאים שמוכים על לא עוול בכפם,נשים שנאנסו ומתקפות מינית בכל פינה אתה מתעסק לי בזוטות.מתי בפעם האחרונה ,עשית משהו בשביל מישהו ולא רק בשביל עצמך?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 20:22 23/11/2003:
אני ממליץ לך לדפדף ברישומון זה, לאורכו ולרוחבו ולגלות את כל אותן הפעמים בהן כתבתי על רעב באפריקה (הייתי שם וסקרתי את הבעיה בעיני), על אלימות בחברה הישראלית, על רופאים אשר משפחות מטופלים נטפלות אליהן, תקיפות מיניות והתעללויות ועוד דברים שלא טרחת להזכיר.
זה שאתה לא קורא הכל, לא אומר שהדברים שם ולא קיימים.
זה שסוגיית הטעיית הצרכנים התפרסמה היום בעיתון והיא לדעתי, בניגוד כנראה לדעתך, מאוד חשובה, לא אומר שאני לא עוסק בעוד דברים.

בכל מקרה, אם אתה לא מביע עניין בנושא, אתה מוזמן להמשיך הלאה ולמצוא את הדברים אשר מעניינים אותך.
ערב נפלא שיהיה לך.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 20:46 23/11/2003:
אז למה לדעתך כתבתי על זה כאן?
אולי באמת מיצת את עצמך ,אם אתה מתחיל לעסוק בשטויות כאלה?

אתה בחור טוב,דווקא חיכו לך במפגש האחרון בגן האם ,אבל לא באת.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

CARPE DIEM-מורנצ'ו (האתר שלי) , 15:59 24/11/2003:
אני לא מסכימה איתך ותכף אסביר גם למה.
בגדול-
בעולם שלנו יש הרבה עוולות,חלקם קשות וחלקם קשות עוד יותר.ברגע שמסתכלים רק על הדברים הבוערים אנחנו מפספסים משהו.
זה כמו שמורה תבזבז את מרבית זמנה על סוגיית מכות בכיתתה,אבל תתעלם מהילד בשורה האחרונה שיושב ובוכה בשעורים ואף אחד לא יודע למה.הפואנטה היא שאל לנו לשים את כל מרצנו בעוול אחד ולשכוח מהשני כי לדברים קטנים יש נטייה לפעמים גם להפוך לגדולים-וזה קורה דווקא שלא שמים לזה לב.
לגבי המקרה הספציפי של הג'לטין-אני אישית אוכלת בשר(ומאוד נהנית ממנו דרך אגב),ובכל זאת אני חושבת שהמאבק מוצדק.
זכותו של כל אדם לאכול מה שהוא רוצה,לפי אמונותיו,ובמקרה הזה חברות ניצלו את חוסר הידע של רוב צרכני המזון בתהליך עיבודו,לאינטרסים אישיים.
ואל תשכח שמאבקים גדולים בחיים מתחילים מקטנים.מקווה שהצלחת להביןאת נקודתי,אשמח לתגובתך בנושא.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 18:31 24/11/2003:
אני רק רוצה להזכיר לך שמדובר בג'לטין דגים,ככה שגם אם יש משהו הכל כשר,לא מגעיל,צמחוני ובא לציון גואל.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

CARPE DIEM-מורנצ'ו (האתר שלי) , 22:02 24/11/2003:
אני אוהבת לאכול חיות,נקודה..
(כל עוד שזה לא משהו לא מוגדר ומגעיל)
ודרך אגב,לפני תקופה לא מעטה,היה מדובר בבשר בקר,ששונה לדגים עקב חשש מהתפרצות מחלת הפרה המשוגעת.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 22:19 24/11/2003:
מה שנשאר אחרי שטחנו אותו הוא בהחלט לא בשר ולא בקר.סתם סערה בכוס מילקי(ג'ל).


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

CARPE DIEM-מורנצ'ו (האתר שלי) , 22:22 24/11/2003:
נכון,מבחינת כשרות זה עדיין נחשב חלבי,משמע שאין שרידים.הפואנטה נשארת אותה פואנטה:הרגו בעח על מנת להפיק את הג'לטין,ולרוב הצמחוניים יש בעיה עם הריגת בעח לצורכי מזון.
(דרך אגב, זה לא רק במילקי ,זה גם בתרופות,אבל זו סוגייה אחרת לגמרי)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 20:37 25/11/2003:
זאת אותה הסוגיה,אולי שהם יפסיקו לקחת תרופות שנותנות להם את הברזל וככה הם לא יסתרו את עצמם.אגב,החיות היו מתות עוד לפני שעשו מהם ג'לטין.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

CARPE DIEM-מורנצ'ו (האתר שלי) , 20:51 29/11/2003:
עצוב,אבל רוב הצמחוינם באמת לא לוקחים מספיק ויטמינים חיוניים.
לגבי מה שאמרת שהג'לטין בא מחיות מתות..
נראה לך שיקחו משהו שהוא למאכל בני אדם מחיות מתות?? הורגים אותם בשביל זה.
זה הקטע שמפריע לרוב לצמחוניים.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 17:40 1/12/2003:
מקליין חזר משישבת בבסיס +תרגיל ואין לו חשק להגיב על זה חוץ מלומר שלא הורגים אותם בשביל ג'לטין אלא זה בא כצ'ופר. את החיות הורגים כדי לאכול אותם. מה שנשאר טוחנים לג'לטין.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

CARPE DIEM-מורנצ'ו (האתר שלי) , 12:29 2/12/2003:
מורן חזרה משפעת+חום+סינוסיטיס ואין לה כוח גם יותר:
בוא נסיים כידידים? :)

(על ג'לטין ועל כיח, אין להתווכח?! )

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 17:30 2/12/2003:

למה להתווכח?
אני צודק וזהו.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 20:23 23/11/2003:

איכס
אומנם אני הרבה זמן לא אכלתי מילקי
אבל זה ממש מגעיל
במיוחד כי גם אני צמחונית זאת ממש חוצפה

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

, 20:24 23/11/2003:
מה רע בקצת עצמות של בעלי חיים בתוך מילקי?
זאת אומרת שהטעם של מילקי מושלם לפי דעתי האישית .כך שניצא מתוך נקודת הנחה שהתוספות אינם מיותרות
נוסף על כך :עצמות הם בעלי סידן ותורמות להתפתחת של הגוף .
אך אני עדיין נגד החברה כי:
על מתכונים סודיים לא מספרים:)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

אורז (האתר שלי) , 20:26 23/11/2003:
מי באמת עומד מאחורי הפרסום בידיעות אחרונות?

קצת חוש ביקוריות חברים, כדאי לקרוא את המאמר בבלוג שלי.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 20:45 23/11/2003:
יתכן ומה שאתה כותב נכון, יתכן ואחת ממתחרותיה של שטראוס עזרה לידיעה להגיע לעיתון.
אם כי זה קצת לא מסתדר לי עם הכתבה בה בפסקה האחרונה מסופר כי ביופלה המוקצף של תנובה יש ג'לטין דגים וביוגורט של טרה.

ברור לך שבתור צמחוני אני גם לא רוכש את המוצרים האלה, נכון?

ולסיום, האינטרסים העומדים מאחורי דברים מסויממים, לא בהכרח חשובים. אמנם במקרה של הכנסת ג'לטין בקר למוצרי חלב אין עבירה על החוק, אבל גם במקרה של משפטים פליליים, אין זה משנה מה הדבר שהניע מישהו להתלונן על פשע שסוצע כנגדו, אלא עצם העובדה שהפשע בוצע ולדעתי במקרה הג'לטין והמילקי, יש פשע מוסרי.

בכל מקרה, חזק ואמץ על חוש הביקורתיות, אני מעדיף שאנשים ימתחו ביקורת על נושא מסויים, מאשר ישארו אדישים.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

נגה , 20:51 23/11/2003:

אני ממש מזועזעת!!!

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 20:52 23/11/2003:

גם אני צמחונית, כבר 10 שנים, ופעם ממש עניין אותי כל הקטע עם הג'לטין, אז ביקשתי מחברה של ההורים שלי, שהיא חוקרת את כל הג'לטינים באשר הם שתסביר לי מה יש איפה וממה זה מורכב. היא אמרה שבארץ יש רק ג'לטין טבעי, כי אין לנו מספיק כסף להביא אמיתי. יש סיכוי שזה ג'לטין צמחי באמת? איפה הצליחו לדחוף עצמות גרוסות לתוך מילקי?
-איכס איכס איכס. יצא לי החשק מהמליקי, ודווקא בניתי עליו- :(

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

עמרי לוי (האתר שלי) , 20:56 23/11/2003:

חוסר מקצעויות והכפשת שם !
ביג דיל ! ג'לטין חמודילה אם לא שמעת
יש גם ביופלה של תנובה ובעוד אלפי
מוצרים שאתה אוכל מידי יום, בכל קצפת
וכמעט בכל ממתק.
אז מה המהומה דווקא על שטראוס?
אתה מודע לזה שאתה גורם לנזקים של מליונים
בגלל הכותרת על שטראוס? ולאו דווקא
שהמון מוצרים מכילים את אותו חומר?

תתבייש ודחוף את זה לתחת.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 21:12 23/11/2003:
ראשית, אקבל את הכינוי חמודילה כמחמאה ומהמשפט האחרון ברשותך אתעלם.

אתה מוזמן לביתי כדי לראות שאצלי במקרר אין יופלה של תנובה, אין יוגורט דיאט של טרה ואפילו אין מרשמלו ועוד שלל מוצרים המכילים ג'לטין.

אז אני מציע לך לבדוק מה יש בביתי לפני שאתה קובע עובדות, כפי שאני בדקתי את מה שהיה צריך לבדוק לפני שפניתי אל חברת שטראוס (כן, מעולם לא פניתי לעיתונות, פניתי לשטראוס בבקשה שיוציאו את הג'לטין מהמוצר ושיפרסמו באיזה סוג ג'לטין מדובר, במידה ואכן הם יבחרו להמשיך עם הג'לטין במוצריהם. פירסמתי את חליפת המכתבים שלי עם החברה בבלוג וכל מי שרצה הגיב, העיר והאיר והחברה בחרה להציג תשובות מתחמקות, כל עוד היא לא ראתה שמדובר בקבוצה של אנשים, אבל זו זכותה).

בעניין הנזק של המליונים, שאני, חמודילה גורם, אני בטוח שחברת שטראוס ששוויה הוערך בכ-300 עד 400 מיליון דולרים (אתה מוזמן לקרוא כאן ( http://www.misaada.co.il/news_date.asp?ID=952 ), תוכל לעמוד בנזק שנגרם לה וכלכלת ישראל לא תינזק, אלא פשוט ירכשו מוצרים אחרים, במקום מילקי.

לסיכום לא הצלחת לשכנע אותי להתבייש, אלא מהסיום אני מבין שעלי להיות גאה!

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

CARPE DIEM-מורנצ'ו (האתר שלי) , 15:50 24/11/2003:
:) גאוות יחידה כמו שאומרים..

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

עמרי לוי (האתר שלי) , 21:23 23/11/2003:

חמודילה (כיוון שאתה אוהד שאני קורא לך כך).

אם אתה אומר שאתה לא נוגע במוצרים רבים אז מדוע כמה המהומה על שטראוס? מדוע לא על יופלה? כן כלכלת ישראל לא תתמוטט מזה אבל יתכן ויהיו כמה מובטלים נוספים במשק.
הידעת שמילקי הינו מותג המזון הנמכר ביותר בארץ? אתה יודע איזה נזק יכול להגרם?

בעוד מספר ימים יצא מילקי למהדרין שאם
היית מברר טוב היית שומע שהוא יוצא -
שאינו כולל ג'לטין - אך אין מה לעשות, הטעם אינו אותו הטעם.

ישנם המון צמחונים שיודעים על הג'לטין ואוכלים
אותו - בדיוק כמוני.
החומר ג'לטין הוא אינו עצם - אלא מעין חומר
שקיים בעצם ! מכתבתך הבנתי שאני אוכל עצם
עד לבירור קל, בעצם יש גם סידן, שאתה אוכל
סקי אתה אוכל עצם?

ועל ידיעות אחרונות בכלל לא אגיב כי
בכל הזדמנות שיש להם ללכלך הם עושים
זאת.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

עמרי (האתר שלי) , 12:04 25/11/2003:
אין לך תגובה ?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

^*^PreTTy AngEl ^*^ (האתר שלי) , 22:29 23/11/2003:
לא שמה שעשית לא דורש כבוד וכל זה..
אבל..
מה אם התוצאות?! אני ממש במתח..!!

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

בעל ואשה חרדים (האתר שלי) , 00:19 24/11/2003:
אצלי בבלוג הרחבתי על זה.
אם זה מענין אותך תוכל להכנס ולראות.

אגב, בתנובה אין את זה!!!

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

הסוכן ק. (האתר שלי) , 00:56 24/11/2003:

יפה, נראה לי ששברת את השיא בכמות ההפניות לקטע ;)

וכמובן כל הכבוד על האקטיביזם, ההתמדה, והגאווה לישראבלוג!

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 00:35 25/11/2003:
מציע שתבדוק את הקישור הראשון לתחרות שהסתיימה לאחרונה...

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

הסוכן ק. (האתר שלי) , 01:07 25/11/2003:

אבל כמעט כל ההפניות שם הן שלך, אז זה לא ממש נחשב... P-:

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

דורית , 01:02 24/11/2003:

אני צמחונית כבר 14 שנה, אני לא אוכלת מילקי גם ככה כי יש לזה טעם מגעיל שבא להקיא, ועכשיו עוד יותר בא להקיא על שטראוס שילכו לעזאזל, אני מחרימה מעכשיו את כל המוצרים שלהם. ואני יספר לכל החברים הצמחונים שלי ויש לי מלא

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

עמרי לוי (האתר שלי) , 15:50 24/11/2003:
אויש איזה פוסטמה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משה (האתר שלי) , 15:50 24/11/2003:
אשכרה פוסטמה בגללך ישנו את הטעם
של המילקי והוא לא יהיה טעים !

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

דורית , 01:25 25/11/2003:
תגובה אינטיליגנטית.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

עמרי (האתר שלי) , 12:04 25/11/2003:

זה בסדר גם לפי דבריך רואים שאת
לא כל כך אינטיליגנטית.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

לילך , 11:43 24/11/2003:

באיזה רכיבי מצרך כבר ניתן להאמין?הגעתי למסקנה שלא כדאי להכניס מוצרי חלב לבית.
זו פשוט בושה וחרפה לחברת שטראוס שנחשבת לחברה אמינה לחשוב לייצר עם רכיבים שלא עולים על הדעת ובטח לא במדינת היהודים!!!

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

ללא שם , 12:28 24/11/2003:
שימו לב כי יש ג'לטין דגים גם הגבינה החדשה של תנובה, גבינת שמנת 5% שומן

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

CARPE DIEM-מורנצ'ו (האתר שלי) , 16:05 24/11/2003:
אלעד,קודם כל:כל הכבוד.
ידעת שיש מחדל,פעלת בנושא, והגעת לתוצאות מרשימות. (כתבה גדולה בידיעות אחרונות, ראיון בערוץ הילדים,ואזכורים רבים בחדשות בטלויזיה באופן כללי).
לכל מי שכתב כי לפי דעתו המאבק לא מוצדק: זכותכם המלאה לחשוב כך,אמנם לא מדובר בפתירת בעיית העוני בעולם ועכשיו לא יהיהשלום ברחבי תבל.. העניין הוא שאם מישהו כאזרח,מרגיש בעוול,יפה יהיה לו אם יפעל בנושא(בדרכים חוקיות וליגיטימיות כמובן),ולא יישב ויקטר כי את זה הישראלים אוהבים לעשות (ותראו לאן זה הביא אותנו).להרחבה-התייחסתי לעניין גם בבלוגי.
עכשיו נותר לראות מה יהיו ההשלכות של הפרסום .


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

CARPE DIEM-מורנצ'ו (האתר שלי) , 16:06 24/11/2003:
סליחה על ההדגשה של הכיתוב, כנראה לחצתי פה על משהו בטעות.אלעד-אם אתה יכול-תשנה את זה ואם לא-סורי:)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 22:30 26/11/2003:

תודה!
אגב, איך עשית את ההדגשה?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

CARPE DIEM-מורנצ'ו (האתר שלי) , 20:53 29/11/2003:
וואלה אין לי מושג.. לחצתי על כמה מקשים בטעות!! בטח עם שיפט קונטרול,או משהו..

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

Siete (האתר שלי) , 21:39 24/11/2003:

כבוד גדול - להיות מסוגל להשפיע.
כל הכבוד!

נ.ב.
נראה לי שהיית צריך לבקש משטראוס לכתוב ג'לטין מהחי. ולא עצמות בהמות גרוסות, זה כמו לבקש מחברות הבשר שיכתבו פגרי גופות של פרה, או תרנגול שנרצח על המוצרים שלהם...
(בכלל אם כבר, הניסוח צריך להיות עצמות גרוסות של בהמות, עצמות בהמות גרוסות יכול להתפרש כאילו את הבהמות גורסים ולא שוחטים...)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 00:32 25/11/2003:
תודה.
אני סבור שכפי שהם ניסחו עצמות בהמות גרוסות בתגובה שהם שלחו אלי כאדם פרטי שבמקרה התעניין במהות המוצר שלהם, כך הם יכולים לכתוב על גבי אריזת המוצר.

גם כיתוב קצת יותר מעודן, מהנוסח הבוטה שהם כתבו לראשונה יתקבל בברכה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

Siete (האתר שלי) , 00:59 25/11/2003:

טוב, אז הם הטיפשים :-)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 03:56 29/11/2003:
למזלי לא נגעתי במילקי שנים. אבל עכשיו אעשה כמיטב יכולתי לא לקנות אותו, או את dove. חוצפה שלא תאמן, לכתוב על מוצר כזה שקר בוטה. אדאג להגיד לקרובים שלי בקשר לזה ומילקי. אולי חלקם ימשיכו להשתמש בהם, אך לפחות הפעם זה יהיה במודע.
כל הכבוד לך על המאמצים.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 17:37 29/11/2003:
תודה.
אני מסכים שדאב מנצלים את ההפקרות על מנת להטעות אנשים שכן רגישים לניסויים בבעח.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

הוספת תגובה חדשה:

סוג תגובה:
(נחסם ע''י בעל הבלוג)
  שם משתמש:
  סיסמה:
  מצב רוח: ריק                           בחר: ריק קול סבבי אה? סטנדרטי אוף עצוב עצבני
קוד אבטחה:
במשלוח התגובה אני מאשר/ת כי ידוע לי שהאחריות לתוכן התגובה היא עליי ולא על האתר ישרא-בלוג ומנהליו.  
שלח