לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

אל תעשו פירסינג


ידעתם שאני מאוד לא אוהב פירסינג, נכון? הגעתי למסקנה הזו אחרי שפעם הלכתי לעזריאלי, וראיתי חבורה של היפים מוזרים בכניסה, שנראו מג'וייפים עם ראסטות ופירסינגים בכל מיני מקומות. בחבורה שלהם היתה איזו נערה, וזו היתה אחת הפעמים היחידות שראיתי אישה שאני לא רוצה לשכב איתה. אתם יכולים להבין איזה זעזוע חטפתי (וזה לא שאני לא אוהב היפיות. אלו שהיו בסרט "שיער" היו דווקא מאוד חמודות).
אם חשבתם אי פעם לעשות פירסינג, הפוסט הזה הוא בשבילכם, ופה אני אוכל להסביר לכם, תוך שימוש בהוכחות הגיוניות למדי, למה אתם לא רוצים לעשות לעצמכם פירסינג.

לדעתי, לנקב את הגוף זה בכלל לא יפה, ולא סקסי. אדם שעושה לעצמו פירסינג נוטה להיות אדם רע, כי אם הוא מנקב את עצמו, יש סיכוי גדול שהוא אוהב לנקב גם אחרים (או לנקב את הנפש שלהם).
הבא נתחיל בסקירה של סוגי הפירסינגים למיניהם.

יש את העגילים, שזה סתם דבר שהאצבע עלולה להתקע בו, ולא מועיל בדרך כלל. אבל זה הכי פחות גרוע (וגם הכי מקובל ולא תמיד נכנס לקטגוריה של פירסינג).

יש את העגילון הזה בגבה, שנראה יחסית פחות רע, אבל בדרך כלל הוא מסמל אנשים רעים, כמו הנערה עם שיער הברונזה שלא הסכימה אף פעם לרקוד איתי (השיער שלה די נעים, מצד שני. בדקתי).

ולגבי שאר סוגי הפירסינגים.. יש את העגילון באף שאנשים עושים, שאם הוא בולט אז הוא נראה כמו חצ'קון. יש את הנזם, שתמיד מזכיר לי משהו שיותר סביר שיעשו לחיות (במיוחד לחזירים). לפני כמה זמן ראיתי ילדה מתלהבת שעשתה לעצמה דבר כזה. אני מרחם עליה (היא גם עשתה רעש ואנשים צעקו עליה וירדו עליה באיזה פורום אחר כך).

ועכשיו לדברים היותר גרועים. עגיל בלשון - אמנם בלתי נראה רוב הזמן, אבל מי שעושה אותו נוטה להיות ממש טיפש, לפי הנסיון שלי (כן, לא היו לי שיחות נחמדות עם אנשים בעלי עגילים בלשון). ויש את העגיל בשפה שהוא מגעיל למדי - תחשבו על כל החיידקים שחודרים לפה שלכם דרכיהם, ממש כמו שנרקומנים נכנסים למעברים תת-קרקעיים נטושים. והכי מגעיל זה הפירסינג מתחת לשפה שגברים עושים לפעמים, אז חוץ מזה שזה גם נראה כמו איזה פצעון שצמח (במיוחד כשזה מלווה באינפקציה), זה תמיד מפריע להם להתגלח, אז תמיד רואים אצלם עגיל בתוך שיח של זיפים. זה דוחה, וחייבים לפטר כל אידיוט שעושה לעצמו כזה דבר.

סוגי הפירסינגים שעוד לא הזכרתי נוטים להיות כל כך מגעילים שאני לא מתכוון לדבר עליהם. אני אזכיר רק את הפירסינג בפיטמה, שהבנתי שמי שעושה את זה לא תוכל להיניק אחר כך (אבל לא נורא, תמיד אפשר לתת לתינוק רמדיה במקום, לא?)

אז מה למדנו מהפוסט הזה, ילדים? שפירסינג זה רע מאוד, ואם מישהו רוצה לנקב דברים, הייתי ממליץ לו יותר להשיג רשיון לאקדח ולהתחיל לירות במטרות קרטון במטווח. זה הרבה יותר סקסי וגם הרבה יותר עוזר בחיים.

אגב: הטריגר לפוסט הזה נמצא כאן.

עדכון: (08.01.2005) - מסתבר שלפי התשובות שבדף הזה כן אפשר להניק אם יש פירסינג בפיטמה, אבל כדאי לדעת שלגוף לוקח חודשיים עד חצי שנה להחלים מהפירסינג בפיטמה. זהירות - לא לאנשים עם קיבה רגישה!



בקרוב בדף האפור: הכל מתחיל בחינוך.
נכתב על ידי קוטר , 5/1/2005 19:11   בקטגוריות הדפס ותלה  
346 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-7/3/2006 14:47



43,314
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)