לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

חיווי קולי במדפסות של לקסמרק


מדפסות לקסמרק אוהבות לצעוק בקול אנושי את הסטטוס של המדפסת המובן מאליו: "הדפסה התחילה", "הדפסה הסתיימה", "חסר נייר!". ממש כמו הדלתות של החללית ב"מדריך הטרמפיסט לגלקסיה".

אם רוצים לבטל את האופציה הזו, צריך ללכת בדרך הזו: "התחל" > "מדפסות" > "אפשרויות הדפסה" > "פתרון בעיות" > "אפשרויות" > "מתקדם", ושם איפשהו בעומק מסתתרת האופציה שמאפשרת לבטל את הדבר הזה. ואני לא צוחק.

אבל גם אחרי שמורידים את הסימון מהתיבה ולוחצים על OK, המדפסת לא מוותרת. מופיעה תיבת דיאלוג, ששואלת, בליווי קול אנושי כמובן:

"האם אתה בטוח שאתה רוצה לבטל את החיווי הקולי?".

במידה ולוחצים כן, אז: "אבל מדוע? החיווי הקולי הוא מהמאפיינים הבולטים ביותר של מדפסת לקסמרק, וכולנו גאים בו. קשה לנו לחשוב על סיבה אחת לבטל את הדבר השימושי הזה. האם אתה באמת בטוח?"

כן: "זה בטח בגלל שאתה לא אוהב את הקול שלי, נכון? אבל אל דאגה. באפשרותנו להפיק מגוון קולות אחרים. אולי אתה מעדיף קול של כוסית? ניתן לשנות את הקולות בתפריט 'אפשרויות קול' אשר נמצא בלשונית 'העדפות הדפסה' היכנשהו בתפריט הראשי. האם ברצונך לבחור קול אחר או לבטל את החיווי הקולי לגמרי?"

כן: "אתה אדם טיפש וחסר טעם. זאת ההזדמנות האחרונה שלך להתחרט, אחרת אתה תהיה אחראי לתוצאות. האם אתה באמת בטוח שברצונך לבטל את החיווי הקולי?"

למי שבוחר "כן" גם כאן, המדפסת באמת מפסיקה לצעוק בקולי קולות שהיא מדפיסה. אבל מצד שני, היא כבר לא מדפיסה הרבה. רוב המקרים הדף נתקע, אבל אם לא, אז הוא מודפס בגווני אפור ואדום בלבד. כשמתקשרים לשירות הלקוחות, מקבלים מהם המלצה לשדרג לדור העתידי של מדפסות לקסמרק: מדפסות שמזהות אוטומטית את מצב הרוח של המשתמש לפי עוצמת הלחיצה שלו על המקשים והעכבר, ולפי זה יודעת באיזה טון לדבר איתו. היא תדאג לדבר בטון רך אם היא תגלה שהוא במצב רוח רע, ואפילו תמליץ לו על אתרי תמיכה נפשית נבחרים, הנותנים הנחה לבעלי מדפסת לקסמרק.
נכתב על ידי קוטר , 10/8/2005 17:37   בקטגוריות שטויות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אֱייל ב-23/8/2005 17:37



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)