לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

חוויותי במופע הקולנוע של רוקי


ביום שישי האחרון הלכתי למופע הקולנוע של רוקי, שזה בקולנוע כוכב ברמת השרון, שמן הסתם די קרוב אלי.

למי שלא יודע, זאת הקרנה פעילה - שזה אומר, אנשים (ששייכים ל"קאסט") עומדים ליד מסך ההקרנה ומשחזרים את הסצנות בזמן אמת. יש להם גם אתר שאפשר לקבל בו עוד קצת הסברים. אפשר גם לקרוא עליו בכתבה הזו בעין הדג.

הסיבה המרכזית שבאתי לשם היתה בגלל התגובה המזועזעת הזאת בעין הדג, שהיתה נגד מה שהולך שם, אבל למעשה נורא משכה אותי. נורא רציתי לגעת בבחורות, ולא יצא לי לעשות את זה הרבה בזמן האחרון (היתה איזו אחת מהריקודים שנתנה לי לשחק בה אחרי שנגמרו הריקודים, אבל נראה לי שזה כבר לא מעניין אותה יותר).

אז הלכתי לשם. באתר היה כתוב שכדאי לבוא שעה לפני הזמן, אבל הקופאי של קולנוע כוכב אמר שעדיף לבוא רק חצי שעה לפני, אחרת אין מה לעשות.

נהוג שמי שזאת הפעם הראשונה שלו בהקרנה הפעילה, צריך לצייר V על המצח (יענו virgin). אבל לא רציתי שישפטו אותי אז לא ציירתי. וגם באתי עם עדשות (כן, הצלחתי להתרגל לעדשות.. ותאמינו לי שזה נורא קשה ללמוד לשים אותם בלי שהעין תמצמץ אותם החוצה).

אנשים הצטברו ברחבה ליד כוכב, ובדקתי אם אני אוכל להצטרף לשיחה. כמו שחשוב לי למזמז בחורות שאני לא מכיר, חשוב לי גם לתרגל את כשרונות השיחה הלא ממש מטופחים שלי - אני נוטה להלחץ כשאני פוגש אנשים.

בהתחלה התקרבתי לאיזה מישהו שהיה כתוב לו על החולצה: Using knowledge for evil is fun! (או משהו דומה), שהיה עסוק בלהציף את חבר שלו במידע על מבוכים ודרקונים. אני מניח שזה היה חבר שלו, כי מצד אחד הוא לא ממש דיבר, אבל מצד שני הוא לא עשה סימנים שהוא רוצה לברוח משטף המידע שהאדם הראשון המטיר עליו.
אבל הם לא התייחסו אלי, ולמעשה נראה כאילו שהם מעדיפים להתרחק ממני. נו טוף.

אז התהלכתי בין האנשים שם ופתחתי שיחה עם מישהו שעשה חיקויים של כלי נגינה שונים ("המחצצר"). וזה היה נחמד. אם כי הוא בא רק בשביל לפגוש אנשים שהוא לא ראה הרבה זמן ולא ממש רצה לשלם כניסה (שזה 40 ש"ח).
אחר כך ידידה שלו (שלבשה רק חזיה על החלק העליון של גופה) גם באה ודיברה איתנו.
נשאלתי כמה פעמים הייתי כאן כבר, אז אמרתי שלמעשה צריך להיות לי V על המצח. לא הספקתי להתנגד וכבר היא שלפה עט וחרטה עלי את האות.

היה נחמד לדבר איתם, עד שאיזה נודניק שהתלהב מהחזיה ומהשיער הבלונדיני החלק שלה התחיל להציק לה ולשאול אם היא מהקאסט. הוא לא התבייש להפריע לה לדבר עם המחצצר. נשאלת השאלה אם יש בנות שמעריכות התנהגות אגרסיבית כזו. היא לא (ככה לפחות היא אמרה).

ואז נפתחו השערים ונכנסתי. ראיתי שתפסו לי את המקום שהיה כתוב על הכרטיס, אבל שאלתי מישהי אם יש משמעות כלשהי למקומות המסומנים, והיא אמרה שלא.

אחרי איזה חצי שעה של המתנה התחיל המופע המקדים.. אני לא זוכר מה היה שם בדיוק, אבל אני זוכר שאמרו למישהו "הנה, הבאנו לך טלויזיה במתנה לדירה החדשה", ומיד אחרי זה שברו אותה עם פטיש (הא. אפילו מצאתי תמונה). אחר כך גם ביקשו מכל האנשים בעלי ה-V לעלות על הבמה, אבל אח"כ הורידו את כולם והשאירו רק אחד, כיסו לו את העיניים במטפחת והסתלבטו עליו קצת, ואז זרקו עוגה בפנים על מישהו אחר.

קיוויתי שיבקשו מכל אחד למצוא מישהו אחר ולנשק אותו נשיקה צרפתית, אבל זה לא קרה. זה היה נורא פרווה.

ואז הסרט התחיל.

הבעיה היתה שהסאונד לא היה איכותי במיוחד, והאנשים ששכפלו את הסצנות על הבמה הסתירו את התרגום, ככה שלא היתה לי דרך להבין מה הולך שם בדיוק, למרות שהקאסט (שנקרא "קטטר קאסט") נראה נחמד למדי. אמנם ראיתי את הסרט בטלויזיה לפני הרבה זמן, אבל כבר הספקתי לשכוח.
מדי פעם הקהל היה עונה בצעקות מתוזמנות למה שהיה קורה בסרט. אף פעם לא הבנתי מה הם צעקו שם.

בשלב מסויים ראיתי שיותר מעניין להסתכל על קידמת האולם, ששם היה זוג שהתמזמז בחושניות. היו גם כל מיני בנות שנישקו אחת את השניה.
קיוויתי שיתנו גם לי להצטרף. ובאמת מצאתי שם בחורה ג'ינג'ית (!!) שהשיבה בחיוב לשאלה אם היא אוהבת שמשחקים לה בשיער. אבל משום מה לא היה לי אומץ לשאול אותה אם אני יכול לנשק אותה.. חשבתי שאולי צריך יותר פז"מ בשביל זה. אבל זה היה נחמד לשחק לה בשיער. לא ידעתי אבל אם אני מציק לה או לא, כי היא לא היתה כל הזמן לידי.

היתה שם גם עוד מישהי שהלכה עם חזיה והתנשקה עם בחורות מדי פעם. שאלתי אותה אם אני יכול לשחק לה בשיער, אבל היא השיבה "לא" (ונראה לי שהיא גם די התחלחלה). כנראה שהיא היתה לסבית..

אחרי שהסרט הסתיים בצורתו העגומה, שאלתי את הג'ינג'ית אם היא רוצה לשמור איתי על קשר. היא השתהתה קצת (סימן לא טוב) והשיבה לחיוב, אז לקחתי ממנה את הטלפון. ואז הלכתי הביתה.

סה"כ מה שקרה באותו הערב לא היה כל כך ססגוני כמו מה שתואר ע'י המזועזע מעין הדג. אבל זה הספיק לי.

אתמול התקשרתי אליה. ומסתבר שהיא בת 17. הייתי בטוח שהיא בת 20 לפחות. לא שיש לי בעיה עקרונית עם בנות 17, אבל לא הרגשתי שיש לנו הרבה כימיה.. אז אני לא בטוח שכדאי שאני אתקשר אליה עוד פעם.. אם היא היתה רוצה לראות אותי, אז סבבה. אבל אני לא הייתי רוצה לגרור מישהי למערכת יחסים לא רצינית איתי.

נשאלת השאלה אם אני מתחיל להתבגר או לא.
האפשרות של לשכב עם בחורה "סתם ככה" תמיד נראית קוסמת בעיני. אבל כשהאפשרות פתאום הופכת להיות משהו שנראה מציאותי, אז אני כבר מתחיל להתלבט ולהרגיש שמשהו לא בסדר.
ונראה לי שהנסיון שלי במופע האימים של רוקי הוא עוד צעד בדרך להתבגרות. רציתי להרגיש איך זה לגעת בבחורות שאני לא מכיר - לפני שאני מגיע לגיל 30.
(שימו לב שאני לא בטוח שלכל מי שילך למופע האימים תהיה אפשרות לגעת בבחורות.. זה תלוי במזל).

בכל מקרה - עברתי שלב. אמנם אני עדיין אשמח לשחק בשיער של בחורות שאני לא מכיר, אבל אם בעבר הייתי יכול לנסות לשכנע בנות להתחיל איתי מערכת יחסים שמבוססת על סקס, אז מעכשיו רוב הסיכויים שזה לא יקרה.

מהיום אני מחפש אהבה.
נכתב על ידי קוטר , 31/10/2005 17:07   בקטגוריות יומני היקר  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-5/11/2005 20:36



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)