בלוגים קרובים  בר קבועים  הוסף לקבועים שלי   שלח המלצה לחבר   הפורום
משלוח תמונות לסלולר   קישור ישיר לכאן   דף כניסה


אריזה משפחתית

5 נפשות (בלי החתולה) עוברים 9747 ק"מ (בדיוק!) ממזרח למערב.
12/2017

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בקטגוריה זו בבלוגים אחרים, לחצו כאן.

נקניקים

ככה זה נראה אצלנו, אתמול בחצר:

 

 

 

 

ועל זה הוא מעז לומר שאנחנו נקניקים?!

נראה אותו מחליק במורד מדרגות הבית הלבן, חובט את עכוזו הנשיאותי על המדרכה, חוטף קוץ ביד מתוך נסיון לעצור את הנפילה והסתייעות בשיח (הקוצני, להכעיס) שנשתל שם, מחשב עלויות ניתוח החלפת מפרק ברך, תוך כדי צחוק עליז של כל ילדי השכונה*.

אה, בעצם המרחק שלו ממקום עבודתו הוא 2 דקות של ירידה במדרגות מחופות שטיח. אני מניחה שזה משנה קצת את הפרספקטיבה, והופך את כל רעיון ההחלקה להרבה יותר משעשע**.

 


* כל קשר בין האמור לעיל לבין המציאות מקרי ביותר, ואני אכחיש אם תטענו שיש לי סימנים כחולים על חלקים נבחרים מאיברי הגוף שלי.

** טוב, זה היה גם די משעשע במקור.

נכתב על ידי אורזת, 29/1/2009 19:15, בקטגוריות רק באמריקה
32 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות (TrackBack) לכאן     קישור ישיר לקטע     שלח ל'שווה קריאה'     הוסף למומלצים שלי
תגובה אחרונה של פארה ווי ב-10/2/2009 09:12


נה-נה-נה-נה, היי היי היי
אז בעניין הפעוט הזה, אובמה לא ממש עזר לנו. כלומר, לא עזר בכלל. כלומר, תקע אותנו על טפינו ומטעננו, על הניו ג'רזי טרנפייק - מקום איום בכל קנה מידה. משול אולי רק לכביש שעובר דרך רמת חובב - למשך שלוש שעות וחמישים דקות שלמות. במקום. בלי לזוז. סביבנו אנשים הוציאו כלבים לטיול בקור, ילדים (ומבוגרים) לפיפי, ואפילו - שומו שמיים - דיברו זה עם זה. הכל מתוך ייאוש. לא היה לנו מושג מה קרה. שיחת טלפון למשטרה גרסה בתחילה "עבודות חירום בכביש" (ובעברית קוד ל"אנחנו מורחים אתכם, אבל אין סיכוי שנספר לכם מה קורה, והמסוקים שמעליכם הם בעצם ממע"צ"), והתחלפה אח"כ ב"פעילות חירום משטרתית שאין לנו מושג מתי תגמר".
בשלב כלשהוא, כשהשעה היתה כבר הרבה אחרי עשר בלילה, כולם הלכו לישון במכוניות. באחת עשרה ומשהו האיר בפנינו פנס ממכונית משטרה חולפת והבהיר לנו שהכביש נפתח ואפשר להתחיל מחדש לנסוע.
ברוך בורא whole foods, שם הצטיידנו בקצת אוכל לפני הנסיעה ("לא, אפשר לאכול באחת מתחנות העצירה בדרך"; "איכס, נמאס לי מהמבורגר וצ'יפס. בואי נאכל משהו קצת יותר בריא". צדקת, יקירי).
ברוך בורא הדיוידי הנייד. ברוך בורא ג'ורג' לוקס על ששת סרטי ה-Star Wars שלו.
ברוך בורא ג'יי.קיי. רולינג על הארי פוטר שהעסיק ילד אחד. ברוך בורא פרסי ג'קסון שהעסיק ילד אחר (ואת אבא שלו). ברוך בורא דורה, שהעסיקה ילדה אחרת.
וברוכים יהיו הילדים שלי, על הסבלנות האינסופית שלהם, והיכולת שלהם להתמודד עם נסיעות ארוכות, המתנות ארוכות עוד יותר, אכילה בתנאי שדה ופיפי בשלג. בחיי שיש רגעים שבהם הם מלאכי שרת.
רק כשהגענו הביתה גילינו שהכביש נחסם בגלל התראת פיגוע. בוושינגטון. בהשבעה.
אבל למה, למה, למען השם, אתם חושבים שבשש וחצי בערב מישהו יצא לעשות פיגוע בהשבעה שהסתיימה בשתיים עשרה וחצי בצהריים?....
 
אני מניחה שבדומה לפשלה שלו בעניין הפקקים, אובמה-המשיח גם לא יקזז לי את הקילוגרמים הניו יורקים. שוין.
 
אבל לפני הפקק, וההתרעות, והעייפות המתישה, היו לנו כמה רגעים של חסד בטיימס סקוור:
 


מישהו שהחליט להסתנן לקהל הצופים.

 

פפסי רוכבים על גל ההצלחה של אובמה, וממחזרים את הלוגו שלו בקמפיין שלהם

 

 

בשלב הזה כל הקהל פורץ בשירת na-na-na-na, na-na-na-na, hey, hey, hey GOODBYE סוחפת

 


ככה זה נראה אצלנו בחצר האחורית.


היפנים לא סגורים בדיוק מי נגד מי ולמה.

וככה זה נראה בטיימס סקוור. הקור, אגב, היה לא פחות מאכזרי (מינוס 9 מעלות צלזיוס בניו יורק. מינוס 7 ב-DC).

 

 

ברגע ההשבעה היתה דממה מוחלטת בקהל. מעולם לא נתקלתי בשקט כזה בניו יורק.


 

 

שניה אח"כ הצהלות כבר עלו השמיימה

 

ואנחנו הלכנו להפשיר את אצבעותינו הכואבות בסטארבקס הקרוב.

נכתב על ידי אורזת, 21/1/2009 18:17, בקטגוריות רק באמריקה
24 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות (TrackBack) לכאן     קישור ישיר לקטע     שלח ל'שווה קריאה'     הוסף למומלצים שלי
תגובה אחרונה של אורזת ב-28/1/2009 16:27


בא לשכונה בחור חדש

קולי נאלם, ליבי נרגש. נניח.

כלומר, הוא היה נרגש אילולא היו סוגרים לנו את הכבישים, הגשרים, ממוטטים את תשתית המטרו (יכולה להכיל מליון איש ביום. בשבוע הזה ובמיוחד מחר אמורה להכיל בין 2.5-4 מליון איש. שינוי פעוט מהשגרה).

במשך השבועות האחרונים הוושינגטון פוסט משמש שופר ל-inauguartion committee שמתחננת בפני ההמונים: "אל תבואו. באמת, חבל. אל תבואו. אל תביאו ילדים. נכון שזה אירוע היסטורי, שלא לומר מגניב. אבל בחייכם, אם אומרים לכם שאסור להביא תיקי גב, עגלות, מטריות, סלולריים ואפילו שָלטים לרכב - לא תבינו את הרמז?" וכמו דודה פולניה חמוצת פנים, שאורח מתכוון לאכול לה את השרי-קורדיאל האחרון בקערת הקריסטל, הוועדה מרככת את הבשורה: "זה לא שאנחנו לא רוצים איתנו את פשוטי העם. לא, לא, בכלל לא. הנה, הכנו בשבילכם 5000 תאי שירותים ניידים שיונחו אחר כבוד במול. כבר אמרנו שזו ההשבעה של כ-ו-ל-ם. כן, גם שלך בת ה-12 חובבת האנה מונטנה. גם שלך, הקשיש חובב מוסיקת הקאנטרי. ובטח שלכם, 90% מתושבי DC השחורים שקפצו על גדרות הבית הלבן בליל הבחירות. ברור שגם שלכם. אלא שממש לא כדאי לכם להגיע. יהיה קר, יהיה דחוס, תהיה אבטחה בסדרי גודל מטורפים. לא יותר טוב מול הפלזמה בבית? ובכלל (מכרכמת את פניה הפולניה בהנאה, ושולפת אס) - ממילא כל הכבישים סגורים. איך תגיעו?"  

 

אז זהו. שלא נגיע. תודה.

ממש לא מתחשק לנו לקום בארבע בבוקר כדי לנסוע במטרו (טוענים שבשש הכל כבר יהיה מלא), להדחס עם ההמונים למול, לעמוד - או לרעוד - במינוס 10 מעלות צלזיוס במשך שעות רק כדי לומר "היינו שם".

גם לא השכרנו את הבית שלנו ב-10,000 דולר ללילה. פראיירים שכמונו.

ממילא מקומות העבודה באזורנו סגורים, או לפחות ממליצים בחום שלא לנסות ולהגיע כלל ביום שלישי, ובתי הספר סגורים גם הם. מה לנו כי נשאר ב-DC הקפואה?

גם אנחנו פולנים ויודעים להבין רמזים ולהעלב. בסדר, אז נשב לנו בחושך בחדר המלון שלנו. כן, בזמן שארבעה מליון מידידיו האישיים של אובמה עושים את דרכם לכיווננו, אנחנו עשינו את דרכנו צפונה. לניו יורק.

 

בתחנות העצירה לאורך הדרך ראינו בעיקר תושבי ניו ג'רזי שמתחזים לתושבי ניו יורק ומקטרים על איכות הקפה (בחייכם, סטארבקס הוא סטארבקס, גם בשדרה השביעית וגם בתחנות עצירה על הכביש המהיר. חרא בכל מקרה), אנשים לבושים סווטשירטי אובמה. מטרוניטות כבודות, לכאורה, ממוסמרות בעשרות כפתורי מתכת כאילו היו אלה שרידים למלחמת דוראן דוראן במועדון תרבות.  

 

בזמן שנסענו על הכביש המשעמם בעולם, ה-I95, השמיעו ברדיו את הקונצרט שנערך באותה שעה במול, לכבוד הוד מעלת האובמה. לרגע, אולי שניים, נצבט לי הלב על שלא היינו שם. להיות חלק מהחוויה, מההתרגשות. כן, חלק גדול מהאמריקאים - או לפחות אלה שאנחנו מדברים איתם, שהרי מדינתנו היא מדינה דמוקרטית במהותה, ושכנינו דמוקרטים, למרות שנדמה לי שאני מכירה רפובליקני אחד (אבל הוא בארון) - מתרגשים עד דמעות מהצפוי להם מחר. השבעת נשיא שחור היא רגע היסטורי. השבעת נשיא שחור שהוא גם סוג של משיח בעיני רבים היא לא רק היסטוריה. היא גורם ממשי להיסטריה.

והרי שום דבר לא ישתנה ביום שלישי בערב או ביום רביעי בבוקר. מקומות עבודה חדשים לא יפתחו, רשתות קורסות לא יפסיקו לרגע את קריסתן, המלחמה בעיראק או אפגניסטן לא תסתיים בין לילה. אפילו את גוואנטנמו הוא לא יצליח לסגור בתוך שבוע. ועל המזרח התיכון אף אחד כבר לא ממש מדבר.

 

אלא שמה שרואים בעיניים של אנשים, ומה ששומעים בשיחות איתם היא תקווה. תקווה שמשהו יזוז. שתחושת החדלון, הכשלון, אולי אפילו הבושה של נשיא שלא מצמץ כשטען שהיה misunderestimated, חלפה מעליהם כמו עננה שחורה.

ולרגע, רק לרגע, כששמעתי את בונו (תסתכלו עד הסוף, הוא מוסר ד"ש) שר על מדרגות הלינקולן ממוריאל

 

 

או כשגארת' ברוקס, נציג כל מה שלבן-קאנטרי-רפובליקני-קסנופובי בארה"ב (לפחות לכאורה) שר את Shout, שלפני אי אלו שנים נחשב לסוגה נחותה (אם כי אפשר להתווכח גם על איכויות הקאנטרי), והס מלהזכירה באירועים מכובדים כהשבעת נשיא ו/או באירועים "לבנים" בכלל, והנשיא העתידי מתנועע בכיסא ושר, ומסביבו עשרות אלפים רוקדים על מדשאות המול;

 

וחוץ מלשיר Ding-dong the witch is gone, הם שרו את כל הרפרטואר המתבקש.

 

רציתי שככה זה יהיה גם אצלנו. שתהיה תקווה, אולי אפילו שביב של תקווה.

שתהיה תחושה של שינוי, שאפשר גם אחרת. שספרינגסטין ישיר שירי צופים יחד עם אפי נצר ושרהל'ה שרון -

 

נזכרתי ב-1992. בחגיגיות. בחגיגה שאחרי. בתקווה שהבהבה לכמה שנים. ובאיך שזה נגמר. בסגנון מוטרף של הפקת לקחים, אובמה סגור עכשיו בכלובי זכוכית משוריינת כדי שלא יקרה לו מה שקרה לרוב האנשים שיצרו כזו התלהבות.

 

אנחנו? התקוות שלנו קצת יותר צנועות - שלא יהיו מחר פקקים, שההמונים שעושים קמפינג במינוס עשר מעלות במול לא קפאו למוות וחסמו בגופם את כל הגשרים בחזרה הביתה, ושלא נחזור מניו יורק עם 3 ק"ג עודפים, תוצאת הבליסה המתמדת שלנו כאן. אם את זה אובמה יכול לסדר, אין ספק שהוא המלך המשיח.

"בככר בקפה נאספו בנות הרבה, לחישה וחיוך כזה מתנוך לתנוך. בחנות הבשר פה אחד נפל דבר, שקולו ערב וכל אחד אותו אוהב". (א. אולארצ'יק). בינתיים.

נכתב על ידי אורזת, 20/1/2009 06:10, בקטגוריות אינטלקט בגרוש וחצי, למה לי פוליטיקה עכשיו?, רק באמריקה
22 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     1 הפניות (TrackBack) לכאן     קישור ישיר לקטע     שלח ל'שווה קריאה'     הוסף למומלצים שלי
תגובה אחרונה של miss kitty fantastico ב-22/1/2009 09:52



הדף הבא
דפים: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  
18,471
כינוי: אורזת
גיל: 53

ICQ:


מצב הרוח שלי:

מלאו כאן את כתובת ה-email שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח
הצטרף כמנוי SMS
בטל מנוי SMS

RSS (הסבר)

 << דצמבר 2017 >> 
א ב ג ד ה ו ש
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

ארכיון:

חיפוש טקסט בקטעים:

חפש
חלון מסרים:
הוסף מסר

הבלוג חבר בטבעות:
« הלסבלוגריות » ±
« ישראלים בחו"ל » ±





מקומות בהם היינו ועוד נהיה
הפארקים של המערב
הקרולינות של הדרום
מקסיקו - בחודש הבא!
ניו יורק
עמק השנאנדואה
פלורידה ודיסניוורלד
צפון מערב
קנדה


קוראת
Mezzo Mom
אדווה לוטן
אופה קטנה
אזמרלדה
אמ"ט
אמלש
ג'וליאנה
גנצו
דרורית (וה-33)
הצדקת
הקודמת
חבצלת
חלי
יונת
לי
מאזינה ברקע
מומו
מיכליקה
מיק
נוריקו
נינה
עדי
פוסי
קיטי
קרי וביג
קתרינה הגדולה
רונן
שלומית
שמנת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורזת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורזת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2006 © נטוויז'ן (ע"ר)
עיצוב: איה