מאת: אילה רווח, מנהלת פיתוח מוצרי תוכן
הזמן הזה בשנה הגיע, הזמן שבו כל אנשי המכירות, מנהלי מוצרים, מביני גולשים ומביני אקסלים (בקיצור, אנשים כמוני) חושבים שהם יודעים איך לעשות כסף ממה שמכונה ה"החגים". הם מנסים לשבור את הראש כדי למצוא משהו יצירתי בעולם העבש של שחזור תוכן, אירוז ושינוע לעבר מה שמכונה "הפרוייקט הע=נ=ק שלנו לחג".
אז זהו, שיש שירות אחד שלדעתי אין באמת קושי לשנע, לא צריך לארוז וגם לא צריך לחשוב על דרך להאכיל עם כפית. או שאוהבים או שלא – קריוקי. זה נשמע אסייתי, זה נשמע "כוכב נולדי", אבל זה מוכיח את עצמו כמכונת כישרונות וגם לא נעים לומר זייפנים פשוט מעולי, שכמותם נענע או אני באופן אישי לא שמעתי מימי חיי.
לאחרונה התוודעתי גם לאספקט חביב לא פחות של השירות הזה במסגרת "קידום" שלו ב- ICQ נענע. אומנם כוכבי קריוקי ממין זכר שקיבלו חשיפה בדף הכניסה ל-ICQ, יצרו תעבורה יפה, כי ICQ עצמו עושה עבודה יפה (ואני לא עושה כאן יחסי ציבור או שכן..). אבל מהרגע שעלה במוחנו הרעיון הנשגב והכה מקורי לתת חשיפה בדף הכניסה לכוכבות קריוקי ממין נקבה, ראינו קפיצת באנגי ומשמחת בגרף התעבורה. לא משנה מה תגידו על שחומות השיער, אין תקומה לכוח שיש לבלונדיניות ברשת, עם או בלי כשרון שירה.
לחתוך לעניין – שירת זמירי הקריוקי היא משהו שלא מוכר באמת בארץ. כמובן שיש את אתרי המילים לשירים, את האתר מוכוון ה"כוכב נולד" של קשת ואפשר גם פה ושם לקנות דיסקים עם קריוקי. אבל מבחינתי שירות קריוקי ברשת הוא שוס.
אז רגע לפני רכישת המתנה המשמימה, או כתיבת הברכה המרדימה לחג, ממליצה בחום להתנסות בחוויה הלא פשוטה הזו של גילוי עד כמה אתה באמת לא יודע לשיר. מתנה שהיא שיר גם אם מלווה בזיוף היא מתנה מכווצת אוזניים אך מחממת לב במקוריותה. ואני מדברת מניסיון, אבל אני אעשה לכולנו טובה ואחסוך מכם את הזיופים שלי.
שמור בטל
תגובה אחרונה של:
אילנה