נשים רוצו כבר לפוליטיקה! רוצו בהמוניכן להיבחר לרשויות המקומיות. כיום מתוך 253 ראשי רשויות רק 4 בלבד הן נשים. מדובר בפחות מ-2%. עשו כל מה שצריך, תתלכלכו, תתפלשו, תקמבנו. הם פשוט הולכים ומסמנים טריטוריה. מסמנים כל עץ וגינה ותוחמים את שטח מנהיגותם והובלתם.

כרגע מתמודדות 33 נשים לראשות ערים בבחירות הקרובות. אני מאחלת לכולן לנצח. זה הזמן להסיר כפפות, לא אכפת לי בכלל איך הן, ומה יכולותיהן. פשוט שינצחו. גם אם הן כושלות, רופסות, מושחתות, נטולות חוכמה וצרות אופקים. זה בסדר, יש לנו כבר הרבה גברים כאלה, אז שיהיו קצת נשים מזן דומה, אבל עם רחם. העיקר שיהיו נשים. אח"כ נשפר עמדות, נבחר בנשים איכותיות, אבל קודם כל שנתרגל את עצם הבחירה באישה.

 די, נמאס. אין יותר כוח להישאר מאחור, להיות רוב אבל אנדר דוג. אל תפקפקו לרגע, אם אתן לא בראש הפירמידה האינטרסים שלכן פחות מיוצגים. וזה לא משנה מה אתן רוצות, זה פחות קורה. אתן צריכות להיות מי שמקבלות את ההחלטות המכריעות. יש מקומות שהצלחנו יותר. אבל בשלטון המקומי זאת קטסטרופה. מה יש? מה קרה? לא נצליח להביא מודל נשי מוצלח יותר מאורי לופוליאנסקי בירושלים? לא מגיעה לבירתנו המאוחדת אישה שווה? לפחות שתתמודד, שתזכיר לנשים חרדיות, חילוניות וערביות שמותר להרים ראש. אין לנו גרסה ראויה יותר ליונה יהב בחיפה? ליהודה בן חמו בכפר סבא?

הנתונים באים מהוועדה למעמד האישה בכנסת, שם המצב טוב יותר, אך רחוק מלהיות מזהיר. כמו שאמריקה צריכה להתרגל לנשיא שחור, סליחה, אפרו אמריקאי, אנחנו צריכות להתרגל לעצמנו. אנחנו הרוב.