תלונה
אהבלה: אני לא מרוצה מהשירות שלכם! אני הולכת להתלונן באופיס דיפו!!! אני: אבל אנחנו לא אופיס דיפו - זו חברה אחרת. אם את רוצה אני יכול להעביר את התלונה שלך לשירות לקוחות... אהבלה: לא! אני אלך להתלונן באופיס דיפו!! אני: אם את רוצה, אבל אנחנו לא אופיס דיפו - לא יהיה להם מה לעשות עם התלונה שלך עלינו... אהבלה: כי אני לא מרוצה! אני אתלונן באופיס דיפו! חילקו לי שם פעם מגנט שלכם!! אני: נכון, הם חילקו פעם מגנטים פרסומיים שלנו, אבל אנחנו לא הם והם לא אנחנו. אהבלה: לא משנה! אני אתלונן עליכם באופיס דיפו!!שמור בטל
נכתב על ידי התפוז הדיגיטלי, 20/7/2012 22:59
הצג תגובות
0 הפניות (TrackBack) לכאן
קישור ישיר לקטע
שלח ל'שווה קריאה'
הוסף למומלצים שלי
המלץ
תגובה אחרונה של מקורית ב-6/12/2012 11:42
משוב
נג'ס: למה בתקליט שלכם אומרים ששירות לקוחות עובדים עד 6? אני: כי הם עובדים עד 6. נג'ס: לא נכון, הם עובדים עד 7. אני: לא, פעם הם היו עובדים עד 7, עכשיו הם עובדים עד 6. נג'ס: לא, אני אומר לך - אתם עובדים עד 7! אני: תקשיב, אני חושב שאני יודע מתי חלק מהנציגים כאן הולכים הביתה. אני אומר להם להתראות, מעשן איתם סיגריה, אומר תודה על העבודה הטובה שהם עושים... נג'ס - אז למה התקליט אומר שאתם עובדים עד 6? אתם עובדים עד 7! אני: אבל אני מסביר לך - שירות לקוחות עובדים עד שעה 6, ובגלל זה התקליט אומר שהם עובדים עד שעה 6... נג'ס: לא! הם עובדים עד 7! אני: טוב בסדר, אני אעביר את זה הלאה... תודה על המשוב....
שמור בטל
נכתב על ידי התפוז הדיגיטלי, 20/7/2012 22:28
הצג תגובות
0 הפניות (TrackBack) לכאן
קישור ישיר לקטע
שלח ל'שווה קריאה'
הוסף למומלצים שלי
המלץ
דפים: 1
החודש הקודם (6/2012) החודש הבא (4/2015)
|