הוסף לקבועים שלי (הסר)  
WogaRox בלוג אופנה - איך נטשתי את אייפון(וחזרתי)

כי ככה יצא שבנאדם שאוהב מקורי וייחודי חבר אל מצלמה ויצא לצלם אנשים ברחבי העולם... התוצאות לפניכם ;)
  
כינוי: WogaRox
גיל: 20


רוצים לקבל מייל על כל פוסט חדש וכיפי?!

בארוווווווווור!
בטל מנוי
שלח




[email protected]
פייסבוק
Twitter
PhotoBucket
DeviantArt
Instagram
LOOKBOOK.nu




Pandora_
.Peggy
אפמינונדס
ThisHappyGirl :)
Call Me G.
אפשר לנשוך אותך?













































































































יופי במטבח
LIFE in PATTERNS
Marianna Raskin
HalezTrailz
לוכופסטי
Photography is Cool
יונקע'ל כדור פורח




שנה חדשה - ושבוע האופנה בניו יורק !

שבוע האופנה בניו יורק, כמו שכמעט כולם יודעים, הוא אירוע האופנה הגדול ביותר של השנה ומושך אליו את הסלבס הכי גדולים בעולם(מיילי סיירוס, אנה וינטור, ניקי מינאג', ריטה אורה, פריז הילטון, ועוד ועוד) - בגלל זה התלהבתי בטירוף כשקיבלתי אפשרות ללכת לחלק מהתצוגות!!! 

 

בניו יורק, בניגוד לארץ, חלק מן התצוגות מתקיימות באוהל מרכזי ענק שבו 2 חדרי תצוגה שביניהם נעשית רוטציה, בעוד חלק מן התצוגות הן אוף סייט, באתרים ייחודיים שנבחרים בקפידה כך שיתכתבו עם החזון של מפיק התצוגה ושל מעצב המותג(וכמובן שכך כל הסט נתון לשינוי לפי דרישות המפיק(. כך למשל דיזל בלאק גולד הציגו בחדר המיון של סניף הדואר המרכזי של מנהטן, בעוד אלון לבנה הציג באוהל כשבכניסה אליו שלל דוכנים של מותגי טיפוח יוקרתיים, ואפילו בית קפה קטן.

 

התצוגה הראשונה שהלכתי אליה בשבוע האופנה הייתה תצוגת אביב-קיץ 2015 של לקוסט, מותג הספורט הקליל והאהוב. בתצוגה, שהתקיימה באוהל התצוגות המרכזי של שבוע האופנה, הוצגה קולקצייה די מפתיעה עם שלל גזרות ושילובי בדים ייחודיים שמציבים רף גבוה מעל מתחרותיה של הרשת בעולם, ובארה"ב בפרט. הפייט הרציני של לקוסט, לפי הקולקצייה שהוצגה בשבוע האופנה, יבוא בקיץ הקרוב דווקא מכיוונה של נאוטיקה, כשרוב הפריטים שהוצגו הם בנישה של 'בגדי ספנות', והדבר בלט עוד יותר כשעל המסלול צעדה דוגמנית שנשאה תיק עם המילה YACHTING (שיט יאכטות).

 

מעבר לחזית שלקוסט פתחו כנגד נאוטיקה, נראה שרוח חדשה נושבת בלקוסט, כשהקולקצייה שהוצגה במסגרת שבוע האופנה נוטשת את נישת בגדי הגולף ונכנסת לתוך עולם הפאשן הטהור, יחד עם פריטים ספורטיביים בגזרות אובר סייז, צבעים עזים וחיתוכי לייזר חדשניים. בשילוב עם חומרי הגלם החדשים בהם הרשת משתמשת, התוצאה מביאה ניחוח מוכר ואהוב של מעצבים צעירים כדוגמת אלכסנדר וונג.

 

את הקולקציה אפשר לראות בלחיצה על שורה זו.

 

בתצוגה הזו גם הבנתי - אני גרוע בטירוף בלזהות סלבס פנים אל פנים, אז אני פשוט מצטלם עם כל מי שיש מסביבו גדוד צלמי פאפראצי ושלל כתבים שמנסים לראיין אותו, ובתצוגה הזו באמת הצטלמתי עם פייטון ליסט, אחת מכוכבות דיסני החדשות

 

1. האאוטפיט שלבשתי לתצוגה של לקוסט, על הרקע של שבוע האופנה בניו יורק

 

2. ביחד עם פייטון ליסט, נו, הילדה הזו מ"ג'סי" בערוץ דיסני 

 

מיד עם הכניסה לנשקייה הישנה ברחוב Park Avenue, שהוסבה לחלוטין לקרקס פרחים היפי ובה מסלול הליכה אליפטי שסומן בפרחים ענקיים, אפשר היה להרגיש את הוייב הכולל של הקולקציה החדשה של טומי הילפיגר לעונת אביב-קיץ 2015.

טומי, שעד כה הצליח לבסס את עצמו כמותג ללבוש פורמלי, הצליח להפוך את עורו לחלוטין, והציג קולקציה צעירה ומרעננת שזורקת אותנו כמה עשרות שנים אחורה לתקופת ילדי הפרחים הססגונית, עם קריצה בוגרת יותר שמצליחה להפוך את בגדי הפסטיבלים הישנים של ההורים לבגדי ערב מרהיבים ביופיים וייחודם.

 

ואם כבר פסטיבלי ילדי הפרחים של שנות השישים והשבעים, אין מתאימה לפתוח את התצוגה מאשר ג'ורג'יה מיי ג'אגר, ביתו של סולן הרולינג סטונס הנצחי, מיק ג'אגר.

ג'ורג'יה פסעה לאורך המסלול כשלפניה ציורי כוכבים, אותם כוכבים שהצליחו להתברג כסמל של התצוגה בפי חובבי האופנה של התפוח הגדול. ובאמת, הקולקציה כולה מעוטרת בשלל כוכבים, בין אם מוסתרים ובין אם גלויים, וכל הדוגמניות שצעדו אחרי ג'ורג'יה היפהפייה אופרו בצורה דומה לשלה עם שלל כוכבים לפניהן וגופן.

 

גורם נוסף שהוסיף לאווירת החידוש והרענון בקולקציה שהוצגה הייתה יציאתו של טומי מפלטת הצבעים הכה אייקונית שלו, שכוללת גוונים של כחול-אדום-לבן, וכניסתם של צבעים וגוונים חדשים ומרעננים לבגדים. שחור, בז', ורוד, סגול, וטורקיז הם רק חלק מביצוע המשימה המתמשכת של חידוש וריענון.

 

את הקולקציה אפשר לראות בלחיצה על שורה זו.

 

בשורה התחתונה, גם אם טומי היה מציג שקי יוטה מצויירים, אין הרבה סיכוי שלא הייתי נהנה בתצוגה. כנראה בגלל העובדה הפשוטה שישבתי 2 שורות מאחורי אנה וינטור, השטן והפראדה בכבודה ובעצמה, ובמשך חלק ניכר מהתצוגה פשוט ישבתי ובהיתי בתסרוקת הקארה המפורסמת ביותר בעולם האופנה.

מה גם שנכנסתי למסיבה מאחורי הקלעים שנערכה אחרי התצוגה, התחככתי בשלל כוכבים, וגיליתי סודות תעשייה(למשל, ידעתם שהדוגמניות מקבלות שקית מתנות ביציאה מהתצוגה, ולא המוזמנים? אה?).

 

3. האאוטפיט שלבשתי לתצוגה של טומי הילפיגר, בכניסה לנשקייה הישנה

 

4. או. מיי. גאד.

 

התצוגה של מותג הפרימיום של דיזל, דיזל בלאק גולד, בשבוע האופנה במנהטן הייתה מדהימה לחלוטין מבחינת הבגדים, ומוזרה במיוחד מבחינת החוויה. אנשי ההפקה של דיזל התבלבלו והכניסו אותי דרך כניסת הסלבס ולא דרך כניסת הכתבים, כך שזכיתי לקבל עשרות תמונות, להתפרסם במגזין צרפתי ולהשתרבב למדור רכילות אמריקאי.

 

דיזל, כמו שרק הם יודעים, הציגו קולקציה על טהרת השחור-לבן-אדום עם קריצות מטאליות. משיחה קצרה עם רנצו רוסו, מייסד החברה, במסיבה שהתקיימה מאחורי הקלעים לאחר התצוגה, אפשר ללמוד על אהבתו הרבה לפריטי עור והערכתו לפלטת הצבעים הכמעט קבועה של דיזל, שמצליחה להישאר עדכנית לאורך כל שנות קיומו של המותג. גם על הגזרות המיוחדות שהוצגו בקולקצייה יצא לי לדבר עם רנצו, ולפיו הקרופ טופ, שזוכה בתקופה האחרונה למקום של כבוד בארונות רבים, עומד להתקצר עוד יותר ולהדחף לאאוטפיטים רבים ככל האפשר.

 

הפריטים שעוררו את העניין הרב ביותר בקרב שלל אנשי תעשיית האופנה, היו דווקא ליין השעונים החדשים שהוצגו גם הם בתצוגה, ומשלבים שעון טאץ' מבית סמסונג לצד רצועות עור בחיתוכים ייחודיים, ומרבית הדיבורים בין שלל האורחים היו על פייט אופנתי לשעון הדי מחריד שאפל מוציאים בקרוב.

 

את הקולקציה אפשר לראות בלחיצה על שורה זו.

 

הטרנד השולט לקיץ הבא, יהיה ללא ספק הדפס הכוכבים, שהצליח לחמוק אל פריטים שונים כמעט בכל התצוגות, ומקבל פרשנות שונה בעיני כל מעצב. בין אם בצבעים, גדלים, ואפילו מספר קודקודים שונה, המוטיב החוזר בכל אחת מן התצוגות בשבוע האופנה הוא פרינט הכוכבים.

בתצוגה של דיזל כמובן שנכנסתי גם למסיבה מאחורי הקלעים, שתיתי שמפניה, ועל הדרך התחככתי בריטה אורה, קוקו רושה, ואנה דלו רוסו

 

5. תמונה שצילמו אותי ביחד עם ליהי ברוש(ידידה-צלמת מהארץ) למגזין צרפתי
6. ריטה אורה ♥♥♥♥
7. התמונה שלי באתר רכילות, בסה"כ רציתי סלפי
עוד חוויות ושאר שטויות מאמריקה אחרי שאתמקם ואתרגל לשעון(ולאקלים) הישראלי, ואחרי חודשיים שם? יש המוווווווווווווווווווון
אוהב המון, התגעגעתי מליון, ושתהיה שנה מדהימה!
ג'וני מוציא לשון

נכתב על ידי WogaRox, , בקטגוריות אני, אירוע, סיקור, מעצבים, אקטואליה, אופטימי, ביקורת, שחרור קיטור
21 תגובות   המגיב המגניב     הצג תגובות כאן     קישור ישיר     להמלצה לחצו כאן



© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וני. רק לי. לא לכם ^^
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'ונושקה ועליו בלבד. והוא מורשה אפילו לתת לכם חיבוק. וסוס פוני.