לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אנשים, החיים קצרים, לכו איתם, תעשו הכל, תהנו מהם!

כינוי: 

בן: 35

ICQ: 132695983 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

:P


אז הנה השאלון הראשון שלי :)

כללי :

שם: גיא
שמשפחה: מיכאל
גיל: 17 ושבועיים(בערך)

מקום מגורים: כפר סבא..

מזל: עקרב

מוצא: חצי רומני חצי טריפוליטאי
אוהב ספורט?: תלוי איזה...
לא מבין אנשים ש...: חושבים שהם תמיד צודקים

מאמין בחייזרים: כן

מה הדבר שעושה אותך למאושר : התרגשויות - מכל מיני דברים... זה יכול להיות משהו ספורטיבי ועד להתרגשות מהופעה מסויימת...

ותרן\עקשן : עקשן... אף פעם לא מוותר.

יש לך מיטה רגילה/זוגית/מיטה וחצי: מיטה וחצי
אתה אוהב להיות בבית : תלוי מתי ולמה...

איזה פתגם אומר לך הכי הרבה : "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו"

אני שונה ממך, תנסי לשנות אותי? : לא, לכל אחד יש את המיוחדות שלו חחח

התעקשת על משהו מטופש: יותר מידי פעמים..

ראית את מגדל אייפל?: כן
מה את מרגישה עכשיו : החמצה... היה לי היום משהו חשוב שלא הייתי בו כי הכריחו אותי ללכת למקום אחר :(

מועדון/מסיבה פרטית: מסיבה פרטית בלי ספק בכלל... כמה שיותר קטן יותר טוב.
קפה/תה: לא משנה כלכך..., שניהם טובים.

שואף לשלמות/לוקח את זה בקלות : תלוי על מה מדברים... אם זה קשור ללימודים אז בהחלט לוקח בקלותתתת
חתולים/כלבים: לא זה ולא זה :)
אוכל/ממתקים: אוכל

קולה/פפסי: לא משנה כלכך..., לא שותה הרבה קולה וגם לא ממש אוהב..

תל אביב/חיפה: תל אביב!!!!

עברי לידר/אביב גפן: שניהם טובים...

שי גבסו/הראל סקעת: שי גבסו(מאוד מעריך אותו אישית)

ג'קאסס/אפקט הפחד: איך זה קשור!? 2 סדרות מצויינות, אין לי משהו מועדף...

ג'וני נקסוויל/וי מאן: וי מאןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן חחחחחחחחחחחחחחחחחח אחד המצחיקים.


אהבה :

היית מאוהב : כן :)

היית מאוהב ב-2 בו-זמנית?: יכול להיות.. נראה לי שכן.

בגדת?: לא היה לי במי :( אבל לא הייתי בוגד

היית מאוהב במישו מהמין שלך?: אין תגובה. בחיים לא.

מאמין באהבה אפלטונית?: כן

מאמין באהבה וירטואלית?: כן

מאמין באהבה?: לפי ה2 האחרונות... אני חושב שכן.

מאמין במוסד הנישואין?: כן...

מאמין בסקס רק אחרי החתונה?: חחחחחחחח שאלה ממש ממש מטומטמת... לא לא ולא.

תסלח על בגידה של אהוב?: אני חושב שכן...

האם איי פעם :

עישנת: כן
ראית יותר מחמישה סרטים ביום: נראה לי שכן, לא בטוח.

אושפזת בבית חולים: לא חס וחלילה :)

ראית אדם מת במציאות: כן לצערי.

ראית חתול מת במציאות: כן

רבת פעם עם מישו וכשחשבת על זה זה נישמע לך כמו סתם קטנוניות מצידך: כן.. בטוח!

ראית סרט כחול: :) כן.

נתקעת במגלשה: יותר מידי פעמים חחחח המבין יבין.

התאהבת במורה: לא.

באבא/אמא של חבר/ה: ממש לא.


תגיבו! בלאט!

נכתב על ידי , 9/11/2005 19:33  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





850

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGuyMich אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על GuyMich ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)