לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יש דובים אבל אין יער


זה רק ריח החטא שהעיר אותי לצאת אסור זה אסור זה אסור באמת מנסה להשתלט על שד שחור שבועט כל העולם מתמוטט חשבתי שהשד הזה מת

Avatarכינוי: 

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2011

פלוגה בקו (של דרום תל אביב)


אני רוצה לפגוש אותו, פתאום במקרה

אחרי שכבר אשכח אותו כליל

אני רוצה שזה יהיה לגמרי במקרה

ילד יפה אהבתי בתל אביב

 

עומדת אצל חלון ראווה

בתור חיילת מה כבר יכולנו להספיק?

נשקף בזגוגית פתאום הולך וקרב

בתור חיילת אני ידעתי להצחיק

_____________________________________________________________________________________

 

זה מסובך עכשיו להניח לזה, פשוט לשכוח, ממשיכה לנתח מילה ומשפט, צעד ומבט.

המדפים התרוקנו, ידעת? וודאי שכן!

ביום האחרון כשהכל היה ריק, עמדתי שם והבנתי שעכשיו אוכל להשתחרר.

היכן שהמבטים נפגשו, ערימות של אשפה.

היכן שנאמרה ההערה הראשונה, מתכת קרה.

והמדרגות היו נקיות לשם שינוי, הבדלים היו על השולחן שלי.

ואני ישבתי היכן שנהגת לשבת אתה, כשנזקקת לחיוך,

ושתיתי לחיי, שנעצרו פתאום

באמת חשבתי שעליי לראות את המקום מפורק, כדי שאוכל להרכיב עצמי מחדש

אני רוצה לשכוח את הכל: הרע, הטוב והמקום.

אני כמעט מצליחה. עד שמגיע הלילה, עד שהבוקר מפציע, עד ארוחת הצהריים.

תדע, אין לי כבר תמונה ברורה, הכל הטשטש, חוץ מהרגעים שאחרי, חוץ מהחרטה על מה שלא נאמר.

_____________________________________________________________________________________

 

פתאום התחיל הקיץ רגעים למנות

ואז כבר באו המשאיות

הוא לא בא לנשיקה כמו יתר הבנים

גם תור לכרטיסים יכול להיות

 

לא משנה מקום גם זמן לא משנה

ילד יפה אהבתי בתל אביב

ואני הולכת לפגוש אותו לגמרי במקרה

אחרי שכבר אשכח אותו כליל

נכתב על ידי , 1/9/2011 02:16  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtoobe אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על toobe ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)