לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Luna Ilidium

"אין זה משמש דבר להיות חזק בפני המוות ובפני האהבה."

Avatarכינוי:  ג'וזף

בן: 32



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2024    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2024


מחר עוד ריאיון

החרדה כבר מתגנבת פנימה והלב שלי מתחיל לפעום במהירות

אני שונא את המצב הזה

ונראה שהשינוי לא קרוב

וזה פאקינג חרא

אני צריך פסיכולוג

נכתב על ידי ג'וזף , 18/3/2024 20:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הולי שיט אני לא מאמין ששוב הצלחתי להתחבר
אני פתאום כל כך שמח רק מזה שהצלחתי להתחבר ששכחתי מכל החרא שמסביב
אני עדיין ללא עבודה
בעצם מנובמבר כשפיטרו אותי ומדצמבר ללא משכורת
מכרתי את האוטו בשבוע שעבר, זאת הייתה חוויה הזויה לחלוטין

פרסמתי אותו למכירה ותוך שעתיים מכרתי אותו, קיבלתי איזה מאה שיחות נכנסות, זה הרגיש כמו מתקפה, זה היה ממש רע

ציפיתי שהמודעה למכירה תהיה באוויר משהו כמו שבוע לפחות לפני שאני אמכור אותו אבל וואלה, אשכרה שעתיים והאוטו נעלם

גם לא היה לי זמן להיפרד ממנו (או מהקונספט של להיות נייד בישראל, כי אין פה תחב"צ 24/7)

לפני שבוע עשיתי עוד חישוב של כמה כסף יש/אין והגענו למסקנה שאין ממש מה לעשות, צריך לקפל את הבאסטה ולחזור לגור אצל ההורים

אנחנו ננסה לנצל את זה וכשאני סוף סוף אמצא עבודה נשאר שם וננסה להמשיך לחסוך כסף כדי לעוף מפה לכל הרוחות סוף כל סוף ולעבור לגור בפראג

אני לא מאמין שאני עדיין מובטל, התחושות קשות בטירוף, זאת סיטואציה שבחיים לא חשבתי שאני אתקרב אליה אפילו

היה לי מבחן בחמישי והלך לי סופר דופר גרוע, הקטע הזה של חרדת הבחינות הולך ומחמיר ובכל פעם שיש לי בחינה אני מתפקד הרבה יותר רע מאשר בפעם הקודמת

אני ממש מקווה שינסו להסתכל מעבר לזה ויקחו אותי בכל זאת אבל על כל משרה יש אינסוף מתמודדים שלהם כנראה הולך יותר טוב מאשר לי

אין לי מה להגיד כבר, לפחות אנחנו לא נגיע למצב של לגור ברחוב

ואני לא מאמין שזה כבר חמישה חודשים ככה

זה כאילו מ-2020 כשהקורונה התפרצה המצב רק הולך ונעשה יותר חמור

יש אינפלציה של אסונות

מתי זה יפסק?

נכתב על ידי ג'וזף , 10/3/2024 14:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





30,512
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מתוסבכים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וזף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וזף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)