לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Twisted Illusion


Sorry, do my nine inch nails slash your soul?

Avatarכינוי:  Yelena De Lane

בת: 34

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2011

קחו את זה ממני.


 

 

 

 

 

 

קחו את זה ממני; לא רוצה לשמוע, לא רוצה לראות את הדברים הנסתרים מן העין. לא רוצה להרגיש את זה.

מה הטעם להכיל בתוכי את היכולת האדירה הזו אם בסופו של דבר היא באה לעוכרי ואני נותרת לבד בסוף כל מערכה.

ובחלוף השנים, אני עדיין כאן עם אותו ה"קסם" בתוכי. קסם. ק-סם.

זה כמו סם שאולי בהתחלה הוא לוקח אותך למקום אחר ואתה זוכה לראות נופים אחרים אך במרוצת הזמן הוא רק גובה מחיר יקר ואינך חוזר להיות כמו שהיית לפני כן.

 

מה אם זה היה נעלם כלא היה? אולי הייתי יכולה ליהנות מהחיים כאדם ממוצע?

 

אבל לא, זה כאן כדי להישאר וכל אשר נותר הוא להתמודד עם המכשול\המתנה.

 

אילו רק היה לי במה להיאחז ולא להרגיש שזה רק גובה ממני את כל משאבי נפשי....

נכתב על ידי Yelena De Lane , 24/6/2011 20:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מהו חוזק?


אז כן, כנראה שחלפו להן תקופות, שנים שבהן זנחתי את המקום הנהדר הזה, שבימים עברו שימש לי כמקלט מפני הרבה מפגעים.


אבל כנראה שכשנכנסים ויוצאים ממסגרות תובעניות, סדר העדיפויות משתנה.


 


אני כאן כי נורא התגעגעתי. נזכרתי בזה רבות בימים האחרונים, בעיקר כשהתחוור לי שאין כמעט אנשים מסביבתי הקבועה המסוגלים להקשיב לי כמו שאני מקשיבה להם באדיקות ובעניין רב. לא תמיד מקבלים את אשר רוצים בחיים האלה, זהו שיעור שכל אחד לומד בשלב מסויים, כזה או אחר.


 


אז אחרי שב25.08.2010 סיימתי את שירותי הצבאי, המשעשע והמהול ברגעי עצוב וייסורים, כמו כן, עבודה מועדפת שגזלה ממני כל טיפת שפיות והגיון שפעמה בנפשי, כעת אני בשלבי סיום של קורס הפסיכומטרי שגוזל ממני את לכ משאביי גם הוא, אך עם זאת עדיין יש תחושה של חופש כי אין עליי מסגרת של פיקוד או הנהלה.


 


 


נושא שעלה ראשי היום ורציתי לדבר עליו הוא ה"חוזק". מה זה בעצם בעיני היחיד? הרי כל אחד ואחת והשקפתו.


 


כמובן שאין בידיי את כל הדעו וההשקפות, אך לפחות אחת יש לי והיא ההשקפה שלי בעניין.


 


אז מה זה בעצם חוזק בעיניי?


 


בעיניי זו התחושה שעשית את כל מה שנראה לך בר השגה והנחלת שינוי בסביבתך הטבעית; אותה התחושה שמוקרנת בנבכי הנפש ומחממת בעזרת לפיד הצלחתה את מה שהפך לקירות קרח עם השנים וגורם .


 


חוזק היא הכח למחול ולסלוח לכל אותם אשר פגעו בך כל כך וגרמו לך להכות בתחתית, אף יותר מפעם אחת.


דוגמא מחיי היא אותה הבשורה שהתוודאתי אליה לפני יומיים; האדם שגרם לי לתרעומת ולנפילה הקריטית הראשונית שאי פעם חוויתי מבחינת מעילה באמון,


עומד להתחתן בזמן הקרוב.


אחרי שנים של מחשבות לא חיוביות, החלטתי למחול על העבר ולאחל לו דרך צלחה ומוארת וכמובן, אושר אינסופי.


לכסות בשמיכה מפני רוח פרצים ן אדם שגורם לך לייסורים ומשפיל אותך במשך כל ימות חייך, רק כי הלב שלי לא מניח לי אחרת. היכולת למחול ולא לרדת רמה היא בהחלט חוזק בהתגלמותו.


 


חוזק בעיניי הוא להתגבר על הצורך להיות במרכז הבמה, אתה עצמך וכל בעיותיך ולשים את בעיות וצרכי הזולת לפני צרכיך שלך.


 


כמו כן, חוזק מתבטא בכל בוקר שבו קרני השמש מרצדות על פניכם, ברגעים בהם אתה מתעוררים ליום חדש ובוחרים להאבק בו למרות הקושי שהוא טומן בחובו כמו כל יום אחר שקדם לו.


 


 


חוזק זה להבין שיש כל כך הרבה דברים שאין ברשותינו לשנות ולהשלים עם העובדה.


 


אמנם אני מותשת מאד, אך יש עוד המון דברים שקשה לבטא אותם על הכתוב.


 


כי בעיניי, אין זה משהו פיזי, אותו החוזק, אלא תחושה פנימית וסובייקטיבית.




 


 


אז מה הוא חוזק בשבילכם?


 


 


 


 

נכתב על ידי Yelena De Lane , 14/6/2011 23:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Mrs.Lavender ב-14/6/2011 23:59
 





21,269

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYelena De Lane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yelena De Lane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)