לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 2360822 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

התחלות חדשות.


יש בי חלומות אני חולם הרבה
מגוונים הם בכל מיני צבעים
יש בי רצונות אני רוצה הרבה
וכמה שרוצה יותר לא שבע לעולם
יש בי זכרונות אני זוכר הרבה
חלקם טובים ובחלק טעם מר
יש בי גם פחדים אני פוחד לא קצת
והם נוגעים בי נוגעים בכל דבר

ורק חלום אחד חשוב החלום שאת תהיי בו
ורצון אחד רוצה שתהיי פה כל הזמן
פחד אחד קיים בי שתצאי לי מחיי ו...

זיכרון אחד מושלם
זה את ואני
זיכרון אחד מושלם
זה את ואני

יש בי הבטחות הבטחתי די הרבה
חלקם קיימתי וחלקם לקח הזמן
יש לי חברים אני חבר הרבה
אך כשיכבה האור אולי יעלמו כולם
יש לאן לגדול אני גדל הרבה
וכמה שיותר גדל, הסביב נהיה קטן
יש בי חלומות דרכם בורח די הרבה
וכמה שרחוק אלך תמיד אחזור לכאן

כי רק חלום אחד חשוב
החלום שאת תהיי בו
ורצון אחד רוצה שתהיי פה כל הזמן
פחד אחד קיים בי שתצאי לי מחיי ו...
זיכרון אחד מושלם
זה את ואני
חלום אחד חשוב
חלום שאת תהיי בו
ורצון אחד רוצה שתהיי פה כל הזמן
פחד אחד קיים בי שתצאי לי מחיי ו...
זיכרון אחד מושלם
זה את ואני
רק זיכרון אחד מושלם
זה את ואני
אוי זיכרון אחד מושלם
זה את ואני
זיכרון אחד מושלם
זה את ואני

יש בי חלומות אני חולם הרבה...

צבעתי את שערי לבלונדיני ב03.01.2010 :) לוקח זמן להתרגל :)

 

 


אז מה? היום ה05.01. שנה חדשה התחילה לה ברגל ימין אני חושבת :) למרות שחוץ מלישון הרבה, להתאמן קצת, ולצאת קצת לא קרה משהו מיוחד.

 

מחר ב06.01 עד ה10.01 אני נוסעת לצימר עם אהובי :) צימר בחד נס..יאי אני כל כך חיכיתי לזה. כייף שהגיע.

 

ואז..אחרי יומיים ב13.01 אני מתגייסת לי לצבא :S. הולכת להיות מדסית ואני מקווה שאחת תותחית :) למרות שרמת הכושר שלי לא ברמת על כרגע.

כן, אני קצת לחוצה, אבל ניראה לי שההורים קצת יותר בלחץ ממני. כל הזמן דואגים ושואלים ומתעניינים מה אני מרגישה חח חמודים :)

פשוט נזרום עם זה, נראה מה יהיה. למה לדאוג טרם עת? נגיע, נתחיל להתמודד. העיקר שיהיה בהצלחה לי ולכל המתגייסים :))

 

בקיצור. רק שנצליח כמה שיותר בהמשך הדרך ואני אנסה לעדכן פה קצת יותר בזמן הצבא :)

 

 

צ'או.

 

 

נכתב על ידי , 5/1/2010 16:42  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הוד. ב-19/6/2010 00:18
 





32,327
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFatass BiAtch אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fatass BiAtch ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)