לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המסע בעקבות האושר


עוד בלוג של הומו ממורמר שמחפש על מה להוציא את הדיכאונות שלו אבל יהיה שמח:)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2005

עאעאעאעא


רשמתי פוסט ארוך על החברים הטובים שלי שעוד לא פירטתי עליהם וראיתי שזה נמחק:(

אז אני ארשום שוב

ותיזהרו- זה עלול להיות רגשני

 

בואו נתחיל מרונן-

את רונן הכרתי בסוף שנה שעברה...הלכתי לטקס סיום של השכבה שלו ויום אחרי זה הוא בא לשמו"ץ.. אני חייב להודות שדי חיבבתי אותו מההתחלה...הוא היה חמוד והכל.. וכן אפשר לומר שדי נדלקתי עליו... אבל תקופת ההידלקות על רונן נמשכה כשבועיים.. אחרי האהבה ההיא שהייתה לי למדתי לא להתאהב מהר

ואני שמח שלא התאהבתי בו.. הוא חבר טוב מדי בשבי להרוס הכל...

 

זה היה יום שישי.. היתה קבלת שבת בשמו"ץ ועידו שכבר בסוף כיתה י' היה נורא חולה אבל בא בכל זאת... לא היו שמה בכלל ט'ניקים אז הוא ירד למטה להתקשר והוא ראה אחת מהם ביחד עם רונן, הוא זכר את רונן מהטכס, שכן הוא היה בין הגבוהים שמה.. והיה לו שיער מגניב... נאמר לו שלא יגיעו עוד ט'ניקים אז הוא עלה למעלה והתפרק על אחת הספות..

במשך כל הזמן ההוא רונן היה עם פנים די מפוחדות.. זה הזכיר לעידו איך הוא היה כשהוא הצטרף...אחרי שבוע הייתה שטיפת מכוניות שעידו אירגן והוא התקשר לדאוג שגם רונן יבוא.. הוא רצה שהוא ירגיש שייך יותר... עידו ידע מה זה להרגיש לא שייך.

רונן הגיע לשטיפת מכוניות.. ולפעילות שהייתה אחרי זה. וגם לזאתי שאחריה... הוא הפך לשמוצני"ק... ועידו די היה מוכן לקחת את הקרדיט.

עידו התחיל לדבר איתו וגילה שהוא לא רק יפה נורא (חחח אל תתחיל להסמיק רונן טוב?) הוא גם בנאדם מאד נחמד... מפה לשמה עידו צירף את רונן למסנג'ר והם התחילו לדבר... וככה יצא שהם התקרבו, אחרי זמן קצר מאד, עידו כבר הרגיש שזה בנאדם ממש טוב וחבר טוב.. ולכן לא היה דלוק עליו עוד (אבל אני עדיין חושב שאתה לא מכוער ואל תגיד אחרת!!!)לא עברו 10 ימים ועידו סיפר לרונן שהוא הומו

רונן קיבל אותו ועידו היה מאושר. כבר הרבה זמן שהוא לא הרגיש ככה...

אני נאלץ לקצר מאד כי ההורים מציקים שאני אלך לישון

לקראת תחילת השנה.. יצא לרונן קצת להתגבש עם השכבה שלו.. וככה יצא שעידו ורונן קצת התרחקו.. אבל עבר זמן והם התקרבו מחדש.

 

רונן

אני ממש אוהב אותך (ולא, לא ככה) אתה עזרת לי המון ואני בחיים לא אשכח לך את זה

מאחל לך רק אושר!!!!!!!!!

אני מחא יעדכן על נדב, נוגה וזוהר.. כי ההורים מציקים לי

לילה טוב

 

עידו.

נכתב על ידי האהבה תקועה במעלית , 7/11/2005 23:25  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  האהבה תקועה במעלית

בן: 35




164
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאהבה תקועה במעלית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האהבה תקועה במעלית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)