לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המסע בעקבות האושר


עוד בלוג של הומו ממורמר שמחפש על מה להוציא את הדיכאונות שלו אבל יהיה שמח:)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2005

זוהר


עכשיו אני אספר לכם קצת על זוהר.

 

את זוהר, כמו את אפרת עידו הכיר גם כן בכיתה ט'... וגם איתה הוא לא הכי הסתדר.

אבל איתה כל הריבים היו ממש בצחוק... כל זה היה עד הטיול השנתי... שמה שניהם הסתדרו נורא ועידו נהנה מאד.

אחרי הטיול השנתי זוהר הפסיקה לדבר עם עידו

רק אחרי שנה שהוא לא הבין למה היא חזרה לדבר איתו.. והסתבר לו שהיא עשתה את זה רק כי היה לה מצחיק לראות אותו משתגע...

היא הייתה השלישית שעידו סיפר לה שהוא הומו.

הוא אפרת והיא ישבו על איזה סלע נידח באמצע ואדי עודיותר נידח.. ושמה הם החליטו לדבר... אחרי זה היא יותר סמכה עליו.. אבל עדיין.. הם לא היו מדברים הרבה.. הכל השתנה השבוע כשהיא עידו ונדב ישבו שלשותם בזולה של עידו ועשו מעיין שיחת נפש משולשת... שמה כל אחד הוציא כל מה שהיה לו על הלב ומאז עידו וזוהר חברים טובים טובים=)

גם עם נדב למרות שלא דיברנו מאז כי הוא בטיול שנתי וחוזר רק היום...

 

זוהר אני ממש ממש אוהב אותך! אני רוצה שתהיי מאושרת ושתזכרי תמיד שאני פה לכל דבר שתרצי.. ואני מרשה לך לבוא אליי ב3 בלילה רק בשביל לשתות תה ולבכות קצת בלי להסביר לי למה... כל עוד זה משפר את הרגשתך=)

נכתב על ידי האהבה תקועה במעלית , 8/11/2005 15:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  האהבה תקועה במעלית

בן: 35




164
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאהבה תקועה במעלית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האהבה תקועה במעלית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)