לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  ranchuk

בן: 45

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כללית 20 או סיפורי בית קברות


אמש קיבלתי את המייל הבא:

 



ועל זה אני משלם להם משהו כמו 66 שקל לחודש?

רואים שהם דואגים לבריאותי אה..

 

עכשיו אני יודע שזה באמת סיפור שהדהים את כולם.. כולל אלה שאמרו

שזה לא הפתיע אותם כי כבר שנים שהם אומרים שזה יקרה עוד רגע ממש..

אבל..

קצת פרופורציות?

 

חושבים שזה הזוי?... קבלו את הקטע הבא:

 

אבא של אחת הבנות בחבר'ה נפטר ביום ראשון בלילה.. הקב"ה ינחנו בגן-עדן,

ולמחרת נסעתי להלוויה.. אני ועוד 2 חברים..

בעודנו ממתינים לתחילת הלוויה פתאום אנחנו קולטים שהבחור השלישי נעלם..

חשבנו אולי הלך לשירותים או משהו כזה..

טוב..

מתחילה הלוויה.. הבחור עודנו נעדר..

ואז.. 10 דקות אחרי זה בשעה שקוברים אותו, חבר שלי מקבל סמס :"הלוויה נגמרה"

ואז אני קולט אותו צוחק.. והוא מסביר לי מה קרה..

מה מסתבר?

כשחיכינו ללוויה שתתחיל, עברה לידיינו לוויה אחרת בדרכה לקבורה..

הבחור שלנו הצטרף אליהם ולמעשה נכח בלוויה הלא נכונה..

עוד אח"כ הוא ניסע לשכנע אותנו שהוא לא טעה בכלל..

 

מה שהזכיר לי קטע אחר שקרה לדוד שלי..

גם בבית קברות..

הוא היה בלוויה ובשעה שאמרו הספדים על הקבר פתאום הוא שומע מישהו

קורא לו...

הוא מסתובב ולא רואה אף אחד..

ואז עוד פעם מישהו קורא לו..

והוא מסתכל סביב ולא רואה אף אחד..

ואז פתאום הוא מרגיש שמישהו אוחז לו ברגל למטה!!

הוא כמעט התעלף במקום מרוב פחד..

מסתבר שמישהו שעובד שם, ובדיוק חפר קבר מאחוריו..

מכיר אותו וקרא לו למלמטה..

דוד שלי התחרפן עליו!..

 

כשהוא סיפר לנו את זה בכינו מרוב צחוק..

נכתב על ידי ranchuk , 21/8/2013 17:36   בקטגוריות צחוקים, שירות לקוחות, שטויות וקשקושים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט הלל, או אופיס דיפו מפתיעים לטובה


לפני כשבוע וחצי או קצת יותר קניתי לאנה כבלים כדי לחבר בין הלפטופ לטלויזיה..

אין לה יציאת HDMI אז צריך כבל אחד לתמונה ואחד לסאונד..

 

אז קפצתי לאופיס דיפו לייד העבודה ואחרי ששאלתי את המוכר מה הוא מציע לקנות

לפי החיבורים שיש לה הוא עזר, וכששאלתי "ואם לא יעבוד אז אפשר להחזיר?"

הוא ענה שכן ואף יחזירו לי את הכסף..

לרגע חשבתי שאני לא שומע טוב... שאלתי אם זה זה ממש כסף או זיכוי..

אמר שכסף - רק שנחזיר את זה ביחד עם האריזה המקורית..

 

בקופה, רגע לפני שאני משלם, שאלתי ושב את הקופאי.. והוא אישר את הדברים.

עדיין הייתי סקפטי.. 

בכל זאת.. 

החברות הגדולות במדינה הזו לא ידועות בשירות סופר אדיב ללקוח..

 

יצא שבאמת כבל אחד התאים והשני לא עבד, אז היום ניגשתי אליהם עם הקבלה

כולי מתכונן נפשית להתמודד עם קופאי/מנהל לקוחות שיכחישו את הדברים מכל וכל

"מה!? הבטיחו לך כסף חזרה?!.. מי אמר לך דבר כזה!?.. נפטר אותו מייד!!"

או.. "אני מצטער אדוני אין אצלנו דברים כאלה.. מקסימום תקבל זיכוי.. רגע בכלל

אולי עברו שבועיים.. מתי קנית?? אתה בטוח??..."

 

להפתעתי הגמורה, כל ההליך לקח 2 וחצי דקות..

הראתי לה קבלה, היא תקתקה כמה דברים בקופה, נתנה לי למלא טופס קצר

(פרטי הקונה וסיבת ההחזרה..), הוציאה כסף מזומן מהקופה..  

תודה שלום.

 

איזה יופי!

 

אשריכם אופיס דיפו!

זו היתה חוויית קניה מהנה :)

כן ירבו.

נכתב על ידי ranchuk , 4/9/2012 12:45   בקטגוריות עדכונים, קניות, שירות לקוחות, ביקורת  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה אני שונא את בזק #34


נתחיל מזה שאני ממש שונא חברות שעל מנת להגיע למוקדן (רק בשביל שהוא יעביר אותך למוקדן

אחר ואז ינתקו אותך.. בטעות כמובן.. אבל זה כבר סיפור אחר) צריך לעבור תפריט באורך

הגלות..

 

היום ניסיתי אינספור פעמים להגיע למוקדן במוקד 199 כדי לברר חיוב ח-ן טלפון (שאגב חויב 

בלי שהחשבון עצמו בכלל טרח להגיע..) ואחרי שעברתי את כל התפריט התבקשתי הקיש

מספר חשבון.. סבבה... 

מקיש מספר חשבון ואז סולמית... 

רק כדי לקבל את המענה הבא: (בערך~)

"להזכירכם על פי חוק ללא הפרטים שנתבקשתם להקיש לא נוכל לתת לכם מידע על החשבון

נא להקיש מספר חשבון ולאחר מכן סולמית.."

 

אוקי... הקשתי שוב.. 

רק כדי לקבל את האותו מענה!

 

וחוזר חלילה איזה 700 פעם!!

WTF?!?! עצבני

 

עוד בבוקר שלחתי להם מייל והודעה דרך האתר שאני לא מצליח להגיע אליהם ומבקש שיחזרו

אלי כדי לברר דברים בחשבון...

אני מניח שמיותר לציין שזה לא ממש עושה עליהם רושם.. ביצ'ז!

 

עדכון:

חזרה אלי מוקדנית.. לפני כמה דקות.. 

מעכשיו חשבונית למייל - נוותר על פירוט שיחות גם ככה בקושי יש.. 

נכתב על ידי ranchuk , 3/9/2012 16:21   בקטגוריות לקוח עצבני, שירות לקוחות, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ביקורת קפה


עוד לא ראיתי במלואם את הפרקים האחרונים של אבודים, מכל אחד רק חלק

וגם את הקדימון של כל העונות הראשונות פספסתי.. דמט, אבל לפחות אמש

ראיתי את התכנית של מה שמו כשאח"כ ריאיינו את חלק מכוכבי הסדרה - היה

משעשע לאללה האמת :)

 

בייחוד השאלות כמו "כמה פעמים בן קיבל מכות?" וכו.. חח :)

 

חשבתי שאני אראה יחד עם אנה בירושלים, אבל בסוף נתקעתי בעבודה בגלל באג מטומטם

שחבל שפשוט לא השארתי אותו להיום..

 

בכל אופן, במקום לנסוע לירושלים, דברתי עם נמרוד, הרבה זמן לא יצא להיפגש, וקבענו

בקפה קפה בבסר ממול..

בזמנו הייתי שם בדייט וחוץ מהקטע שחיכינו שעות שמישהו יתייחס אלינו (המלצר טען

להגנתו שראה שאנחנו בדייט אז בגלל זה לא רצה להפריע לנו... כאילו WTF!? אתה

אידיוט!? אז בשביל מה באנו לפה??..) היה דווקא בסדר וגם אכלתי שם ארוחת צהריים

עם מיכל וחברה שלה לא מזמן אז חשבתי שיהיה נחמד.

 

באמת נחמד שם אגב, אבל האמת שמבחינת שרות הם פישלו המון אתמול.. פאשלות

שלא עושים.. פשוט לא:

1. שוב חיכינו לא מעט לתפריט.. אבל ניחא..

2. נמרוד הזמין מיץ תפוזים טרי וקיבל אותו כמעט חם(?!).. אז הוא החליף לקולה..

3. הזמנו מנות ופתאום מלצרית ניגשת אלינו ומניחה קערה עם תפו"א בצ'ילי... אנחנו

    מסתכלים עליה במבט שואל.. והיא כזה "אממ הזמנתם X??".. "לא..".. ואז היא לקחה

    את זה לשולחן אחר ושאלה שוב אם הם הזמינו..   נורא יעיל..

4. בהמשך, הזמנתי קפה קפוצ'ינו, אחרי 2 דקות מלצר בא ומניח קפה קר, הפסקתי לומר

    לו שזה טעות לפני שהוא נמלט..

5. 2 דקות אחרי זה מלצרית אחרת עם אותה כוס חוזרת ומניחה על השולחן, ואני שוב

    (כבר בהלם..) "זה לא מה שהזמנתי" והיא מפתיעה ומתעקשת שזה כן.. "לא זה לא"

    היא משנה גישה "תטעם תראה שזה טוב , אם לא אני אחליף לך.." "אבל זה לא מה

    שהזמנתי אני לא רוצה קפה קר!" "לא תטעם נו...", " לא אני לא רוצה את זה!!"

6. כשכבר קיבלתי את הקפוצ'ינו המיוחל הוא הגיע כשהצלוחית מתחת רטובה ומלאה בקצף

    של הקפה..+ בונוס כפית מלוכלכת..

 

יכול להיות שאולי אני נשמע קטנוני, ואני באמת לא אחד שלוקח קשה טעויות של מלצרים

אבל הפעם, הרצף הזה פשוט היה מוגזם.

ולא היינו היחידים, מסביב צפינו בעוד מספר פעמים במלצרים נבוכים עם מנות שלא הוזמנו

וכבר חשבנו שאולי נפלנו על ערב של סטז'רים למשמרות נסיון או משו כזה..

 

החלטנו שבהזדמנות אולי ניתן למקום צ'אנס נוסף..

נכתב על ידי ranchuk , 25/5/2010 12:01   בקטגוריות אוכל, קמפיין אבודים, שירות לקוחות, ביקורת  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
37,204
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משוגעים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לranchuk אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ranchuk ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)