לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I Live My Life in The Shadows Of The Things I Try To Hide

כינוי:  x.XDeadHopeX.x

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

אני מרגיש כל כך חרא!!!


את האמת אני לא יכול יותר זהו נמאס לי כבר מהכל....

כל יום אני יושב מול המחשב בלילה אחרי העבודה וחוטף עוד בום ועוד בום ועוד בום

אני כבר לא יכול להתמודד עם זה יותר מכל טיפת תקווה שהייתה לי התנפצה לי

כבר לא נשאר כלום שום דבר

והדבר הכי גרוע בעולם זה לחיות עם העובדה שהבנאדם הזה אשכרה שונא אותך....

בתאכלס אני מחייך דיי הרבה ביום אבל.... אני פי מיליון אני מרגיש רע ומבואס ודכאוני

אין לי כבר חשק ומוטיבציה לכלום

כל יום ויום ויום ויום אני מסתובב אני עייף אני כל הזמן מרגיש כאילו אני הולך להתעלף כל הזמן הבטן דואגת

וכואבת וריקה מתעורר בבוקר אין כבר חשק לעשות את הצעד הראשון כדי לצאת ממנה

יושב במכללה ונשבר כבר הזין להקשיב ולכתוב לחזור הביתה גם מזה נמאס לי להתארגן וללכת לעבודה

גם נמאס... נמאס לי כבר מהכל רוצה רק לשכב במיטה ולא לעשות כלום שום דבר לבהות בתיקרה וזהו

ואולי להזיל עוד דמעה אחת

הקרע רק הולך וגדל ואין מי שיסגור אותו... ואם רק אני יכול.... טוב כנראה שכן אין מישהו אחר שיעזור

גם לזה כבר אין לי כח

 

עריכה: ולחשוב שאתמול אולי.. היה יכול להיות יום ממש מאושר... 3.2

נכתב על ידי x.XDeadHopeX.x , 5/2/2008 00:46  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,326

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לx.XDeadHopeX.x אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על x.XDeadHopeX.x ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)