לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זה לא שיש לי מכנסיים


בלוג וזהו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

מסע חולצה


עוד כמה שעות אני יוצאת למרות שאני עדיין לא ממש סגורה על זה... אני מקווה שיהיה טוב ושאני לא אצטער על זה שהחלטתי לצאת לפה ולא למד"צים...

אני יעדכן שאני יחזור!

יום חמישי בית ספר... מי היה מאמין שהיום הזה יגיע....

ישנונית

נכתב על ידי ישנונית :) , 10/12/2007 13:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  ישנונית :)

בת: 34




הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לישנונית :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ישנונית :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)