לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

את מסלול חיי רק אני יכולה לקבוע


סתם בקטנה...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2008

אהבה חדשה


אז ככה כבר מלא זמן לא כתבתי פה וזה בגלל שהתחלתי לעבוד......אבל לא על זה אני רוצה

לכתוב.....הייתי רוצה לכתוב על האהבה החדשה שלי....אז אחרי שנים של דיכאון וחוסר

אהבה מצד המין השני מצאתי את מישהו....אחד האנשים הכי מדהימים שפגשתי בחיים שלי

כשאני רואה אותו וחושבת עליו אז הלב שלי מעלה את הדופק,יש לו חיוך שממיס אותי מבפנים....

קשה לי להסביר אבל איך שהוא אני מרגישה כאילו אנחנו מכירים כבר שנים הכל מרגיש לי

כל כך טבעי איתו...חברה שלי אמרה שזה בגלל שאנחנו מכירים מהגילגול הקודם ואם הייתי מאמינה

בזה אז בטח גם הייתי חושבת שזה נכון.....יש לו עיינים כל כך כנות וגם קצת עצובות מספרות את סיפור

חייו שלא כל כך היה קל....ושהוא מחייך אז יש לו גומות חן מהממות כאלה שקורצות....

סיפור הכירות שלנו כל כך יפה....הוא היה לקוח שלי בחנות והוא שיגע לי את השכל כמעט כל המשמרת שלי

(משמרת זה 6 שעות) והוא היה שם 90% מהזמן עד שבסוף יצאתי איתו ועם הידידות שלו ובסוף הערב הוא

נישק אותי וזה הרגיש כל כך טבעי ומדהים שלא יכלתי להפסיק לחייך כל הדרך הביתה ממש כמו איזה

ילדה מפגרת....בקיצור כל יום שעובר הרגשות שלי מתחזקים כלפיו.....

הרבה אהבה לכולכם...

נכתב על ידי crazy_israeli , 9/12/2008 13:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  crazy_israeli

בת: 34




1,684
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , החיים מעבר לים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcrazy_israeli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על crazy_israeli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)