לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


בקיץ הבא אהיה באירופה, כי שמה לא חם ואני לא צריכה לפחד מה יגידו כולם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

תשובות לשאלון השבועי וחיים בדיליי


בלונדיני או שחור?
שחור.

ג’ינג’י או שטני?
הממ תלוי.

ספורטאי או גאון?
גאון.

חמוד חנוני או גבר-גבר?
בין לבין, לכיוון החמוד חנוני. P:

קעקוע או פירסינג?
פירסינג. *-*

אימו או גוטי?
אם אני חייבת לבחור, גותי.

מיליונר או רומנטי אבל בלי כסף?
רומנטי בלי כסף. אני לא צריכה חבר מיליונר בגיל 15. P:

ג’רארד ווי או ג’אסטין טימברלייק?
תואומס!

עבד נרצע או מלך שולט?
~מוטרדת~

 

 

או, יש הרבה על מה לעדכן! :0 אבל נתחיל מהדברים הכי ישנים. עדיין יש לי נקודות מינואר בטיוטה ההיא...

הממ, מה קודם כל... אהא! מבחן אמצע במד"א.

המבחן היה ב24.1 והלך די טוב. קיבלתי בו 84. D: זה נחשב ציון טוב כי זה מבחן ברמה גבוהה יותר ממה שהיינו ואנשים אמרו למדריך שלנו שכולנו ניכשל לו במבחן הזה, וכולנו עברנו. P:

באותו יום כשאבא שלי אסף אותי מביה"ס, הוא היה צריך משהו באזור של ביה"ס והוא גם אמר שכבר ניכנס לארט פקטורי לקנות לי את הלוח המחיקמגנטי, אז קנינו והוא תלה אותו עוד באותו היום! אבא שיחק אותה. :] מאז אני משתמשת המון בלוח. זה מאוד נחוץ לאחת כמוני בעלת ראש נבוב וזיכרון רעוע. הנה, עכשיו למשל הסתכלתי אל הלוח, שתלוי על הקיר מאחורי (ליד הפוסטר של שודדי הקאריביים ומתחת לפוסטר של ויקטוריה פרנסס, שהזזתי למעלה בשביל שיהיה לו מקום), וראיתי שכתוב עליו שצריך להאכיל את דג.* אז אני אלך להאכיל את דג!

אוקי, דג קיבל אוכל. איפה הייתי? אוה, הדבר הבא.

 

*אח שלי התגייס (יש לי מה לומר על זה, תקראו על זה כנראה בפוסט ההשלמה הבא או בזה שאחריו P:) ולכן אני אחראית על להאכיל את הדג שלו, דג. לפעמים אני נזכרת מאוחר והוא אוכל ארוחה לילית, אבל הכל בסדר. לאאא לדאוג! D:

 

 

לפני די הרבה זמן גזרתי משום מה חלק קטן מאופניק (הקקטוס), כנראה שהחלק הזה היה נורא דק בהתחלה ולכן נפל (כמו רוב האופניקים של אופניק) אז גזרתי אותו. בכל מקרה, הוא נח לו על האדמה בכוונה שכשהוא יעלם לו הוא יזין את אופניק שעודנו חי. קצת קניבלי וחולני אבל נו טוב, נקווה שאופניק לא כועס עליי.

דווקא לא כ"כ מזמן (או שכן) ראיתי שהחלק הזה שגזרתי והנחתי בעציץ ירוק וחי מדי. הזזתי אותו עם מקל (נו הוא קוצני :{) וראיתי שהוא הצמיח שורשים. 0.0

וכך גיליתי שאופניק יכול להתרבות כמו צבר.

זה קרה יותר מאוחר, ופה אני סוטה קצת מהסדר הכרונולוגי של הפוסט, אבל היה סיפור זהה עם מוישה וגם הוא מתרבה באותה הצורה! הוא אפילו לא קוצני ולא דומה בכלל לצבר והקקטוסים המתרבים-עצמית האלו, אבל גם הוא יכול לעשות את זה. מגניב, אני יכולה ליצור מוישה ואופניק ג'וניורים. P:

 

 

זוכרים את תאוריית הפטריות? ובכן, יישמתי אותה (החלק של החייזריוּת) גם על מדוזות.

"מדוזות? ", אתם שואלים.

"מדוזות. ", אני עונה.

הטענה העיקרית שלי היא שלמדוזות כלל אין מוח ועדיין הן מוגדרות כבע"ח.

הן לא זזות מעצמן אלא נסחפות עם הזרמים של הים, וכל הפעולות שלהן נעשות ע"י גנגליונים - מעין גושי עצבים שפועלים במקום מוח. גם לנו יש כאלה. באסה.

וחוץ מזה, הן שקופות ודי ריקות. מה הקטע.

 

 

בתחילת פברואר או סוף ינואר לקחתי את העבודה הראשונה שלי שאינה בייביסיטר על יעלי, עילי או הילדה של השכנים - יח"צנות להופעת מחווה לנירוונה של להקת סרניטי.

אקצר ואומר שזה לא הלך טוב. הייתי בטוחה שהרבה יבואו ממבשרת, מכרתי 9 או 8 כרטיסים לא כולל אותי (נכנסתי בחינם), אבל בסוף הגיעו רק ארבעה חוץ ממני, יונתן (בלונדי), רוני, שגית וידידה של יונתן. כל אחד מאיתנו נאלץ לשלם הרבה על ההסעה ועוד זה מהלהקה שהייתי איתו בקשר על כל העניין השלים לנו סכום לא קטן (אבל עדיין פחות מחצי מסכום הכרטיסים שמכרתי). ההופעה עצמה, שהייתה ב7.3, הייתה מגניבה והיה כיף, ופגשתי את ניקי! אפילו נכנסו לסוף הופעה של הגרובטרון, שיש להם עיבודים מגניבים, למי שאוהב את סגנון השירים. :]

 

 

סביר להניח שכל מי שקורא פה כבר יודע את זה, אבל לשם הרשמיות והתיעוד - התחלתי ללמוד פינית!

לפני חודשיים וחצי.

כן, אז, השיעור הראשון היה ב10.2. אני לומדת בבית ופינית זה מגניב. D:

ויש להם מעט מאוד זמנים מה שמגניב ביותר - אין עתיד, ויש שני זמני עבר אבל אני אסתדר. P:

זו כן שפה מסובכת אבל זה כיף אז לא נורא. ^^

 

 

אתם יודעים מה מגניב?

שטיול המגמה שלי בצרפתית הולך להיות לצרפת! ניהיהי.

התנאי הוא שנצא שמונה תלמידים כי אחרת זה יוצא יקר מדי לכל אחד, ובסופו של דבר כנראה שאכן נהיה שמונה ואולי אפילו תשעה, אז יאי! D:

עכשיו רק נקווה שלא תהיה שוב איזו שביתה מסריחה בשנה הבאה שתקצר את השנה ובגללה לא נוכל לצאת.

(הממ, נראה לי שכבר כתבתי על זה... 0.0)

 

 

היי הנה שאלון! D: אני לא זוכרת איפה ראיתי אותו, נראה לי אצל יעלע.

 

מה יש לך ליד המיטה, ולמה?

יש שידה עם מלא דברים בתוך המגרות, אבל עליה יש שתי בובות שאין להן מקום אחר, מטעןקאי, קערת דובי (אני הכנתי ^^) עם דברים שגם להם אין מקום אחר, ארבעה ספרים שצריך לקרוא (:X), קרמים שאני שמה לפני השינה אז נוח שזה שם, תיק דיסקים (אין לו מקום אחר... XD) וכדור צמר עם מסרגות שיש עליהן בערך שורה וחצי סרוגות ואני מתעצלת להמשיך.

פריט שאת שומרת למרות שהוא חסר תועלת?

חצי מהחדר שלי כזה, חבר'ה.

הפריט הכי ישן שלך?

ווא, אין לי מושג. אין לי הרבה דברים ממש ישנים.

החדר האהוב עלייך בבית?

החדר שלי. ~בטטה~

תיאור הקירות בחדר?

הם סגולים! D:

הממ, החדר מלבני אז על שני הקירות הקטנים אין כ"כ דברים. אחד מהם הוא הקיר של הדלת, לידה יש מדפים קטנים מגבס עד התקרה, והם יוצרים גומחה כזאת לארון. הקיר הקטן השני תפוס כולו ע"י החלון.

על הקיר שאליו מחובר השולחן (הוא מחובר בברגים XD) יש פוסטר אוונסנס של TOD, שני מדפים לספרים ומחברות ופינייטוויש - הפוסטר היפה הממוסגר, מצידו האחד פוסטר הופעה ומצידו השני שני פליירי הופעה.

הקיר האחרון קצת יותר כהה. יש עליו שתי תמונות אחת מעל השניה, פוסטר סימפסונס, מנורה (זו עם הדברים האלה שאפשר להחליף), לוח מגנטימחיק, ויקטוריה פרנסס ושודדי הקאריביים מקרטון.

(זה היה מברבר. |שפם|)

 

 

הממ מתישהו לפני חודשיים כזה המחשב נהיה מעפן וחזר למות אבל אני לא זוכרת בדיוק מה היה לו. :0 נראה לי שזה היה אז שנשרפו לי ה..אממ.. נראה לי המעבד והמאדר בורד, והמחשב נלקח לתיקון לאיזה יום וחצי וחזר כמו חדש. (=גרוע, איטי ולא לגמרי מתפקד. אבל יכול להיות שחלק מזה קצת באשמתי כי יש לו 7 G פנויים. בסה"כ, בשני כוננים שונים. מתוך 150 G. היהי, אופס. )

 

 

נראה לי שזה מספיק להיום. :0

וחוץ מזה, לדבר הבא שיש לי לכתוב אני צריכה להעביר תמונות מהמצלמה ואין לי כוח.

Näkemiin ja hyvää jatkoa! ^-^

 

עלע אומר/ת (00:01):
כולנו באנו מהחזיה
עלע אומר/ת (00:01):
מהחסידה* |
:

 

נ.ב: תצביעו 5 לחולצה שלי כאן. זו החולצה עם הגבינה. תודה. ^^"

 

 

נכתב על ידי Zoharg , 27/4/2008 20:14   בקטגוריות שאלונים, דברימים של היומיום, תאוריות פורצות גבולות, בית ספר, מחשב  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של :) Mori ב-5/5/2008 11:56
 



Die, Forrest, die!


מה דעתך על ניתוחים פלסטיים?
מיותר. ובכלל, יש הרבה אנשים מכוערים, אז למה שרק המכוערים העשירים יקבלו את הזכות להיות טיפה פחות מכוערים?  (סתם, אני מתנגדת לזה בלי קשר. P:)

ועזבו אתכם ניתוחים פלסטיים, אתם לא יודעים שניתוחי שוטים זה הכי אין היום? P:

האם עברת ניתוח כזה בחייך?
לא. P:

האם את מתכוונת לעבור?
לא.

למה לדעתך אנשים עוברים ניתוחים שכאלה?
חוסר בטחון, כסף מיותר... לא יודעת.

אילו ניתוחים לדעתך הם טובים ואילו מוגזמים לעבור?
אני לא חושבת שיש כאלו טובים. אלא אם מדובר נגיד בשומה מכוערת ומגעילה שלאנשים אחרים לא נעים להסתכל עליה ואז אני בעד להוריד. P:

באיזה איבר בגוף לעולם לא תעשי ניתוח פלסטי?
אני לא אעשה ניתוח באף איבר. ><

איפה היית רוצה לעשות ניתוח?
*גילגול עיניים*

אם היית רוצה, למה?
...

איזה ניתוח היית רוצה שיהיה?
~_~

 

 

שאלון אינטליגנטי.

 

אזהרה: הקטע הבא הלך להיות מעצבן, מתלונן, בכייני ובטטי, ועל בי"ס. אם אתם אוהבים אותי ורוצים לא לשנוא אותי, כדאי שלא תקראו את הפוסט, כי זו עלולה להיות תופעת הלוואי שלו. P:

Here I go.

 

אני יודעת שאם הייתי עובדת על זה בצורה מרוכזת כמו שצריך וברצף הייתי מסיימת תוך 5 שעות, אבל אני לא מסוגלת לעבוד ברצף, במיוחד כשזה במחשב ויש כ"כ הרבה מקומות לברוח אליהם והסחות דעת. אז לוקח לי המון זמן, לא ברצף, וזה מתסכל. ואני לי כוח לשבת ולראות שוטים של שניה ומטה כל אחד 15 פעמים בשביל לקלוט את כל הציוצים והחריקות בסאונד ולזהות את הפרטים הקטנים. ויש לי הרגשה אני לא אראה יותר את הסרט פורסט גאמפ בחיים, או לפחות לא את הסצנה המסוימת הזאת.

אז הוא רץ. הוא פאקינג רץ, מה הביג דיל?! ולמי אכפת מהקומפוזיציה, התאורה או קשרי העריכה של כל שוט קטנטן?

(אני לא באמת חושבת את כל מה שכתבתי, אני סתם מתוסכלת מזה שאני לא יודעת לעבוד כמו בנאדם. P:)

וחוץ מזה, יש לי עוד הרבה עבודות. הרבה יותר מדי. שתיים במתמטיקה (מורה ארורה!!!! מגיע לה שהיא חולה, חוץ מזה שאני מתחילה מחר ב9 וחצי בזכות זה), בתנ"ך, אחת קטנה בצרפתית למחרתיים, עבודת חקר באנגלית, עבודה משעממת בצורה מזעזעת בהיסטוריה (אז מה אם אמא שלי ערביה? לא אכפת לי מהיהודים בארצות האיסלאם!) ויש דיבורים על עבודה שכבתית בסיוציולוגיה, נגלה מחר. לפחות אני לא עושה גם את עבודת שיפור הציון בא"י.

העניין הוא שבתחילת ניסן בערך, כל המורים מקבלים את הדיגדוג הזה של העבודות לפסח. תחילת ניסן נשארה כפי שהיא, כך גם הדגדוג, אבל פסח דווקא לא. הם שכחו שנותר לנו שבוע מפסח, והם לא טורחים אפילו לתאם ביניהם ויוצא מצב שיש לנו 5-6 עבודות בבת אחת, כולן כמעט לאותו התאריך. איך אני אמורה לחטוף את התקף-הקריזה-של-לילה-לפני-מועד-ההגשה המסורתי שלי כשיש לי 2 או 3 עבודות לחטוף עליהן את ההתקף בו זמנית?

 

 

ועכשיו למשהו קצת יותר אופטימי...

אולי אתם יודעים ואולי לא, אבל לסופיה הקקטוסית שלי יש פרחים. הם נפתחו עד עכשיו רק מעט ואני מחכה כבר שהם ייפתחו לגמרי.

אני מרגישה כמו מאמן פוקמונים שהפוקמון שלו התפתח.

 

 

סיימתי להיות אופטימית. אני צריכה לחזור לעבודה. אני רק בשוט 7 מתוך 15 בלי שעשיתי עד עכשיו את משמעות השוט, ובלי זמן/תקופה-תלבושות-תפאורה בחלק מהשוטים, כי זה זהה בכל השוטים ואני מחכה לתשובה מערן (שלחתי אתמול מייל והוא עוד לא ענה. אני מרגישה כמו אדם בעל נפש שברירית שהפסיכולוג שלו הבריז לו ;() כדי לעשות את החלק הזה. אבל זה סתם שטויות. מה שכנראה יקח לי הכי הרבה זמן (נטו P:) זו המשמעות. למי יש כוח לברבר על משמעויות?  בגלל שאני לא במצב צבירה משמעותי אני משאירה את זה למתי שכן אהיה, או למתי שלא תהיה ברירה. שזה מחר, תאריך ההגשה אחרי דחייה. באסה.

 

אעדכן על דברים אמיתיים מרשימת הנקודות (יש לי דברים לכתוב עליהם מפברואר! )... בהזדמנות.

המשך ערב קסום, ואתם יודעים איפה למצוא אותי אם בא לכם לעשות לי עבודה או שתיים!

(ד"א, לגבי ההרחבות. עוד לא ידוע אם מעבירים את צרפתית בית אז אני מעדיפה לא לעשות החלטה עד שאני אדע בבטחה כדי לא להתאכזב.)

 

נ.ב: הודעה לקוראי הבלוג מכיתת הלוזרים י'2 (כלומר, אורנית): אנחנו כ"כ קורעים את כיתת הכוסיות שלכם במכות.

 

 

ילד (מתרגם משפט מטקסט בצרפתית): הם נפגשים אצל חבר בחדר שלו בשביל לשמוע מוזיקה ולפטפט.

אלכס: אז ככה קוראים לזה היום...

 

מיה (מורה למחשבתנ"ך): למה הפלסטינאים נלחמים בנו?

לינוי: כי הבטיחו להם בתולות. זה מה שקורה כשסקס מוכר!

 

יואב: אם שתי אנשים...

שולה: לא שתי אנשים.

יואב: אם שתי נשים דוקרות את עצמן...

שולה: אבל נשים הן לא מטומטמות.

 

~עושים ניסוי עם אש בביו' מעבדה~

שולה: אז מה ההוכחה?

לינוי: שאת פירומנית, שולה.

 

מורה לאנגלית (על סלאמבול): Oh, they have knee pads. If they die the don't die with broken knees.

 

~חזרות לצעדת יום הזכרון (אתם תקראו על זה!), עומדים להיכנס בעמוד תוך כדי צעידה~

תום: היימן קלות!

 

 

נכתב על ידי Zoharg , 14/4/2008 21:14   בקטגוריות בית ספר, שאלונים, דברימים של היומיום, ציטוטים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זוֹעָרִית ב-15/4/2008 23:00
 



תשובות לשאלון השבועי והתלבטות


מתי בפעם האחרונה יצאת לטיול באחד מהאתרים בארץ?

לא זוכרת. XD

הממ כנראה במסיבת הסיום של כיתה ט', נסענו ל...לא זוכרת. 0.0 אזור ים המלח.

לא ממש טיילנו אבל זה כן היה סוג של אתר, אני מניחה.

 

איפה התקיים הטיול וכמה זמן הוא ארך?

לא זוכרת בדיוק, אזור ים המלח. וזה היה כמה שעות.

 

האם ישנת פעם בחוץ (באוהל או בשק שינה מתחת לשמיים)?

לא. P:

 

האם יצאת פעם לסיבוב בשטח הקרוב לבית, בחיפוש אחר קצת טבע?

לא. XD;

 

לאן היית מעדיפה לצאת לטיול, במדבר יהודה או בגולן?

הגולן! יפה שם.

 

האם קרה פעם, שעלית על הר ממש גבוה? האם הרגשת שאת "על גג העולם"?

אהא. למשל באיטליה, חצי טיול בערך היינו בדולומיטים, וזה גבוה. P: ו,הממ, לא ממש.

 

מה את מעדיפה, לטייל עם חברים או לבדך?

לא כיף להיות לבד באופן כללי, אין עם מי לחלוק וכאלה.

 

האם בישלת פעם אוכל בשטח? מה הכנת? היה טעים?

הממ בגיחה הכנו חביתה וסלט... XD ~עלוב~

 

האם קרה שנשארת ערה עד הבוקר, רק כדי לראות את הזריחה?

היו כמה פעמים שרציתי לראות את הזריחה ונשארתי ערה אבל בגלל שזה קורה מהר כל פעם פספסתי. >.>

והיו פעמים שנשארתי ערה בלי קשר ודווקא ראיתי. *-*

 

 

כן כן, אתם אינכם חולמים - זהו פוסט! *שירת מלאכים ברקע*

אני כותבת את הפוסט הזה כי יש סוגייה חשובה על הפרק. לא כי הפסקתי להיות עצלנית והחלטתי לעדכן סוף סוף על החודשים האחרונים, חלילה.

ובכן, השבוע אנחנו בוחרים בהרחבות לשנה הבאה. זה לא כזה גורלי כי אפשר לשנות גם בתחילת י"א ואני מניחה שאפשר לנסות לשנות גם במהלך החודשים הקרובים, אבל זה עדיין חשוב.

 

זה העניין: אני לומדת השנה כמגמות צרפתית, קולנוע ומחשבים. אני אוהבת ורוצה להרחיב את שלושתן, אבל אפשר להרחיב רק שני מקצועות.

כבר החלטתי לקחת צרפתית, וההתלבטות היא בין קולנוע למחשבים.

בעיה - שני ילדים מצרפתית רוצים ללמוד גם היסטוריה, אבל זה יצא על אותן שעות במערכת (מה קוראים את זה 'בתים') ולכן הם ביקשו להעביר את צרפתית, המגמה הקטנה יותר, לבית א', כשאני היחידה שיש לה בעיה עם זה, שהרי קולנוע בבית א'. מחשבים בשני הבתים אז בכל מקרה אין בעיה. אני צריכה לברר אם זה בכלל קרה, אני עוד לא יודעת.

בנוסף, פתאום בימים האחרונים שולה השתילה בראשי את המחשבה על ביולוגיה. אני יודעת, אני כבר רצה לחטא את המוח שלי באלכוהול בעקבות המחשבה המטרידה.

אבל בכל זאת, ביולוגיה די מעניין אותי, אלה דו"חות המעבדה והביודע שמרתיעים אותי מהמקצוע, והעובדה שאני מאוד רוצה קולנוע ומחשבים.

 

היום דודה שלי הציעה לאמא שלי רעיון נוסף: היא טוענת שתעודת בגרות ריאלית זה חשוב (למרות שאני לא חושבת כך, בהתחשב בעובדה שאני לא יודעת מה הכיוון שלי, אבל הוא לא יהיה מדעי) ולכן אני יכולה ללמוד צרפתית בקורס בדבר צרפתי כזה בירושלים (ואמא שלי הוסיפה רעיון של בגרות אקסטרנית), ואז להרחיב שני מקצועות אחרים. מבחינת אמא שלי זה אומר מחשבים וביולוגיה, מבחינתי - אני לא יודעת.

חבל לי לעזוב את מגמת צרפתית שיכולה להיות מאוד נחמדה. אבל אם נישאר רק שישה, מה שאומר שלא תהיה משלחת לצרפת בי"א, אני אחשוב על זה. אם נצליח לגייס עוד אנשים להרחיב אני לא הולכת לעזוב. אבל גם אם אעזוב את צרפתית ואלמד בקורס (מה שאומר שעות תפוסות אחה"צ, נסיעות, כסף, אנשים שאני לא מכירה...), עדיין יש את ההחלטה אם לקחת ביולוגיה או, כפי שאמרתי, לחטא את המוח שלי באלכוהול ולשכוח שאי פעם חשבתי על זה.

ואם כן ארחיב צרפתית, וזה ישאר בבית ב' - קולנוע או מחשבים? (אם זה יעבור, זה יהיה מחשבים ולא ביולוגיה.)

 

עשיתי רשימות רורי - בעד ונגד למחשבים ולקולנוע. הבעד של קולנוע יצאה ארוכה יותר והנגד קצרה יותר, אבל אז התווסף לרשימת הבעד של מחשבים ש"אני לא מקשיבה לרשימה שנוטה לכיוון קולנוע".

ההחלטה צריכה להיעשות השבוע. בעיקרון הייתי אמורה להגיש דף עם הבחירה כבר אתמול או היום, אבל אני מניחה שעוד יום-יומיים זה בסדר.

אני אתייעץ מחר עם המורה לצרפתית לגבי הקורס ובגרות אקסטרנית וכשאראה את שולה אשאל גם אותה.

 

קצת מהבעד והנגד של מחשבים וקולנוע: (בעד בירוק, נגד באדום. יצירתי מצידי! )

קולנוע - קבוצה נחמדה.

מחשבים - אני לא בטוחה כמה טובה תהיה הקבוצה. =\

קולנוע - המורה אמר שאני מסוגלת להצליח.

קולנוע - סרט הגמר הוא קריעתחת רצינית.

מחשבים - פרוייקט גרפיקה.

מחשבים+קולנוע - חומר מעניין (כנראה).

מחשבים - אני מצליחה השנה, אבל מה יהיה בהמשך?

קולנוע - זה יפתח אצלי יצירתיות והבנה. אני כבר רואה שזה פיתח אצלי יכולת ניתוח והבנה שלא הייתה לי.

מחשבים - יפתח לי חשיבה מדעית/מדויקת/מה שזה לא יהיה.

מחשבים - דורש חשיבה מדעית/מדויקת/מה שזה לא יהיה. P:

קולנוע - לא שימושי במיוחד ולא נלקח ברצינות ע"י אף אחד (למרות שזה פחות מעניין אותי).

קולנוע - העבודה הרבה פעמים תלויה בקבוצה ולא רק בי.

מחשבים - שימושי ו"נחשב" יותר.

מחשבים+קולנוע - מעניין אותי מכיתה ו' בערך.

קולנוע - לוותר על זה אומר לוותר על אתגר מסוג שונה, ולעשות מה שצופה ממני מראש, מצד אחרים ומצד עצמי. זה אתגר קצת אחר שחבל להימנע ממנו.

 

זו ההתלבטות, עכשיו אתם אמורים לעזור לי.

 

 

לשיפור מצב הרוח - ציטוטים!

 

שולה: אתם טוענים שאנחנו מלמדים אתכם רק לבגרות אז הנה אנחנו נותנים לכם הרחבה מעבר...

זיו: מי ביקש?

 

זיוה: שירה, מה זה 'דווי'?

~לינוי עונה~

שירה: אבל היא דיברה אליי.

לינוי: היא אמרה 'שירה'?

שירה: כן.

לינוי: אה, אופס...

 

הילה: מי יעשה את הקול של הכובע?

אני: אני.

הילה: באמת יש לך קול של כובע!

 

מיה (מורה למחשבתנ"ך): החיים לא קשורים רק לפופיק שלכם!

 

מיה למעיין שחובשת כתר: אני מורידה בפנייך את הכובע, ולא רק בגלל הכתר.

 

~מדברים על זה שמגלים את סוף הפרק שאנחנו לומדים בתנ"ך, בהתחלה שלו~

כפיר: זה כמו נמלטים, אתה יודע שמתישהו הם יברחו מהכלא.

 

הילה: Her parents are going to be very angry when they frog out what happened.

(זה נובע בעיקר מהסיטואציה אבל זה מצחיק אותי אז לא אכפת לי. P:)

 

מורה לא"י: מה שמאפיין את הישוב הישן זה בליל של שפות.

רז: מה הקשר לבלינצ'ס?

 

~הכיתה מוחה על זה שבטיו"ש נישן באוהלים~

אלה (רכזת השכבה): אין סיכוי שאתם הולכים להיות מאחורי דלתות סגורות!

 

יואב: המקרופאג' לא מחרבן או משהו?

 

מיה: למה הרב קוק מתבסס על האר"י?

הילה: כדי שיקשיבו לו.

 

ערן (מורה לקולנוע): אפשר להחליף את הסצינה הזאת ל"והם חיו באושר ועושר עד מת לחיות 2".

 

מעיין: כשתקני מסטיק בחצי שקל את תחשבי את הרדיוס של אותו מסטיק כאשר תמצאי את המסטיק המשיק לו, וככה תבני לזה פונקציה רציונאלית של המשיק ותגזרי את מה שאת באמת צריכה - עד כמה המסטיק טעים.

 

נוע: למי יש בגט? הרחתי בגט!

...

אה, לי יש בגט.

 

הילה ואני חושבות על שאלה לפרוג'ט באנגלית על בנות גילמור: How did Kirk happen?

 

שירה: מקרופאג' זה כמו 'מה נסגר?'. "מקרופאג' איתך?".

 

זיוה (מורה לספרות): או ששמעון פרס יכתוב את הביוגרפיה של עצמו כי יש לו חיים נורא מעניינים. בטח יש לו חיים מעניינים, הוא חי כבר 200 שנה...

 

יואב: מה זה 'מהימן'? איפה זה הימן?

 

מיה: אלוהים אמר לאליהו "ככה? מעכשיו ועד עולם אתה מסונג'ר".

 

מיה: קטע מתוך קרב קָרַקָר.

לינוי: לא מיה, זה קְרֶקר, את טועה.

 

~שומעים שיר בשיעור מחשבת~

אורי: זה סולוביצ'יק שר?

 

מורע: אוף זוער, נהיה בבית ספר ביומו שלנו;__; (זה גורם לי להשמע כאילו אני מדברת לפיצול שליXD)

 

קורל: לדעתי את צריכה להרחיב קולנוע.

...

...

...

או מחשבים.

 

סאלי: לתואומס יש חיוך ממיס ס: כזה אפשר לשים חמאה מולו וזה כזה ימיס אותה :D

 

 

תודה להוריי שהביאוני עד הלום ולכיתת האוטיסטים שלי שממלאת את מחברת הציטוטים. D: (ולחבריי המושי-מושלמים שאינם מביה"ס שממלאים את תיקיית הציטוטים במחשב!)

אני מקווה שהציטוטים לא השכיחו מכם את ההתלבטות שלי ואת העובדה שאתם צריכים (כן, צריכים) לעזור לי.

 

יום קסום, ושלא ייפול לכם תפוח למרק! (זה כבד וזה ישפריץ, וכאלה...)

 

 

נכתב על ידי Zoharg , 8/4/2008 15:28   בקטגוריות שאלונים, עזרו לי, בית ספר, ציטוטים  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זוֹעָרִית ב-11/4/2008 18:52
 





Avatarכינוי:  Zoharg

בת: 32




34,713

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לZoharg אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Zoharg ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)