לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

BOO LIFE



Avatarכינוי:  Flora

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014

חברים זה לנצח?


חברה טובה שלי טוענת בביטחון כי "חברים הם תקופות". האם הם עלולים להיות יותר מתקופה, חוצי חיים אפילו? האם אתה זה שמחליט, במבט לא מודע או באמירה כללית, שהדרך שלהם מחוץ לחייך סלולה באבנים צהובות ושלטים מנחים לדלת היציאה? מי אשם? היש מישהו אשם? האם הגלגל עלול להתהפך? האם החיים הם תקופות חוזרות, ומשמע מכך חברים חוזרים?

אני מתקשה מאוד בתהליך איבוד החברים. אני תמימה מידי לעזאזל. איכשהו זה נשמע לי הגיוני להחריד שאם רוצים אין זו אגדה. שבאמת, אם מישהו חשוב לך ואתה חשוב לו, אז אפשר לשמר את שלהבת החיבה והאכפתיות והחברות והכל. רק פעם אחת איבדתי חברה באופן מודע. קשה לקרוא לזה איבוד, אלא ניתוח כירורגי מציל חיים שנאלצתי לבצע לחברות שסרחה. ועתה אני מנסה להבין האם אני שמה כפפות לטקס של המנתחים על ידי, או שאני אשים כפפות אגרוף כדי להילחם בשביל החברות הזאת, ואולי גם אתן כמה בוקסים להתעוררות לאלה שכבר החלו לצעוד במסלול הצהוב החוצה במשים או לא משים.

ונניח אני במצב רוח פייטרי. האם יש לי עבור מה להילחם? עבור מי? האם האנשים עטויי הזרות המחליאה הזאת שפעם היו עירומי נפש איתי, בכלל יבינו את הכאב? את המאמץ והזיעה? אולי חמים להם יותר ככה, נעים עם הבד האוורירי שסרגה להם ההתרחקות, ועטפה אותם בכזאת אימהיות?


ומה שאני אומרת, שאחרי חצי שנה בערבה (בה רכשתי חברים מדהימים מכל רחבי הארץ), שבתי העירה ונתקפתי חלחלה (בעצם זה היה קורה בכל ביקור שלי כאן). שום דבר לא זז, כלום לא השתנה, ורק האנשים נאטמו. השתדלתי להתקשר. הזמנתי אותם לבוא לטייל במקום, לא פספסתי שום יומהולדת. באמת היה לי אכפת מה שלומם, אבל בכנות, זה פשוט לא היה באמת הדדי. והעובדה שאני שם, במדבר הצחיח קוטפת עגבניות ומוקפת צעירים בני גילי, נשמע להם כנראה כמו אחלה תירוץ לא לשמור על איזשהו קשר. מהידידה הכי הכי קרובה, אני פתאום על תקן מכרה של "שלום מה מצב? אחלה? אחלה? יופי".

מתנשא כמה שזה הולך להישמע, אני מחזיקה מעצמי אחלה חברה. ואם למישהו אני יותר מידי או לא מספיק, כנראה שהדרך שלו לדלת הייתה צריכה להיסלל מזמן.


מה עושים?






נכתב על ידי Flora , 17/5/2014 04:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





10,391
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , צבא
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFlora אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Flora ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)